[Wojny Żywych Trupów] VII: Wojna o Nuneaton
-
- Marynarz
- Posty: 389
- Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
- Lokalizacja: Silent Hill
-
- Kok
- Posty: 1115
- Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Hrubieszów
-
- Chorąży
- Posty: 3121
- Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
- Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/
Oczyszczam następne budynki
Moce:
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
Moce:
Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk
Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
Mafia Radioaktywnych Krów
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Rozdzielam po połowie moje siły na bloki numer 4 i 6, sam stoję między tymi blokami obserwuję okolicę(i patrzę jaki to sklep stoi za ulicą).
[Nie dałeś mi info co z moim duchem Zagadaj do mnie jak będę dostępny]
Moce:
Pyromanta do lvl5
Jakby był jakiś wrogi Władca Zombie to ci na gg napiszę co robię
[pisz dyplomację na początku postów, żeby było wiadomo kto z kim ma sojusz]
Kalisto trzeci do sojuszu?
[Nie dałeś mi info co z moim duchem Zagadaj do mnie jak będę dostępny]
Moce:
Pyromanta do lvl5
Jakby był jakiś wrogi Władca Zombie to ci na gg napiszę co robię
[pisz dyplomację na początku postów, żeby było wiadomo kto z kim ma sojusz]
Kalisto trzeci do sojuszu?
Ostatnio zmieniony sobota, 21 stycznia 2006, 15:19 przez AC, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
Kloner, Arxel – sojusz
MISTRZ_MIECZA, AC – sojusz
Eglarest
Tesko przejęte zostało bez problemów przez twe oddziały. Niestety pomimo wszystko zajęło ci to trowchę więcej czasu niż podejrzewałeś, przez co nie zdążyłeś już dostać się do budynków. Za to masz więcej sług.
pl_bruce_pl
Oczyściłeś ze wszelkiego sprzętu muzeum i zacząłeś kierować się do ratusza. Drzwi nagle nie jednak zamknęły i padły strzały z okien. Poniosłeś duże straty. Jednak udało ci się opanować budynek.
Arxel
Przejąłeś komisariat policji. Co cię zdziwiło to fakt, że policjanci prawie się nie bronili. Byli w całkowitym szoku. Lecz pomimo to udało ci się przejąć jedynie go.
Tero Kir
Przejąłeś 3 kolejne budynki. Twe zombi uzbroiły się i zaczęły tworzyć umocnienia.
Seto
Przejąłeś 4 budynki bez przeszkód. Przy wejściu do następnego jednak poczułeś, że coś jest nie tak. Ludzie wypatrują twego przybycia.
Kloner
j.w tylko z 2 budynkami
AC
Przejąłeś budynki 4 i 6. Po czym zaczełeś kierować się do elektrowni zgodnie z tym co na gg i wparowałeś tam bez problemów, Teraz tylko musisz połapać siew budynku
AC
Żywotność: 108
Poziom: 6/27
Ekwipunek:
Ilość sług: 820
Arxel
Żywotność: 64
Poziom: 7/16
Ekwipunek:
Ilość sług: 500
Eglarest
Żywotność: 156
Poziom: 11/26
Ekwipunek:
Ilość sług: 750
-20x w kije golfowe
Kloner
Żywotność: 32
Poziom: 5/8
Ekwipunek: 250
Ilość sług: 690
MISTRZ_MIECZA
Żywotność: 88
Poziom: 10/22
Ekwipunek:
Ilość sług: 660
pl_bruce_pl
Żywotność: 52
Poziom: 4/13
Ekwipunek:
Ilość sług: 400:
- 12x zombie strażnik z pistoletem
- 60x zombie z mieczami
Seto
Żywotność: 40
Poziom: 4/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 320
Tero Kir
Żywotność: 66
Poziom: 3/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 341
wszyscy uzbrojeni w noze
Kalisto
Żywotność: 68
Poziom: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 523
Otaku
Żywotność: 156
Poziom: 26
Ekwipunek:
Ilość sług: 800
Magnus
Żywotność: 78
Poziom: 13
Ekwipunek:
Ilość sług: 400
MISTRZ_MIECZA, AC – sojusz
Eglarest
Tesko przejęte zostało bez problemów przez twe oddziały. Niestety pomimo wszystko zajęło ci to trowchę więcej czasu niż podejrzewałeś, przez co nie zdążyłeś już dostać się do budynków. Za to masz więcej sług.
pl_bruce_pl
Oczyściłeś ze wszelkiego sprzętu muzeum i zacząłeś kierować się do ratusza. Drzwi nagle nie jednak zamknęły i padły strzały z okien. Poniosłeś duże straty. Jednak udało ci się opanować budynek.
Arxel
Przejąłeś komisariat policji. Co cię zdziwiło to fakt, że policjanci prawie się nie bronili. Byli w całkowitym szoku. Lecz pomimo to udało ci się przejąć jedynie go.
Tero Kir
Przejąłeś 3 kolejne budynki. Twe zombi uzbroiły się i zaczęły tworzyć umocnienia.
Seto
Przejąłeś 4 budynki bez przeszkód. Przy wejściu do następnego jednak poczułeś, że coś jest nie tak. Ludzie wypatrują twego przybycia.
Kloner
j.w tylko z 2 budynkami
AC
Przejąłeś budynki 4 i 6. Po czym zaczełeś kierować się do elektrowni zgodnie z tym co na gg i wparowałeś tam bez problemów, Teraz tylko musisz połapać siew budynku
AC
Żywotność: 108
Poziom: 6/27
Ekwipunek:
Ilość sług: 820
Arxel
Żywotność: 64
Poziom: 7/16
Ekwipunek:
Ilość sług: 500
Eglarest
Żywotność: 156
Poziom: 11/26
Ekwipunek:
Ilość sług: 750
-20x w kije golfowe
Kloner
Żywotność: 32
Poziom: 5/8
Ekwipunek: 250
Ilość sług: 690
MISTRZ_MIECZA
Żywotność: 88
Poziom: 10/22
Ekwipunek:
Ilość sług: 660
pl_bruce_pl
Żywotność: 52
Poziom: 4/13
Ekwipunek:
Ilość sług: 400:
- 12x zombie strażnik z pistoletem
- 60x zombie z mieczami
Seto
Żywotność: 40
Poziom: 4/10
Ekwipunek:
Ilość sług: 320
Tero Kir
Żywotność: 66
Poziom: 3/11
Ekwipunek:
Ilość sług: 341
wszyscy uzbrojeni w noze
Kalisto
Żywotność: 68
Poziom: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 523
Otaku
Żywotność: 156
Poziom: 26
Ekwipunek:
Ilość sług: 800
Magnus
Żywotność: 78
Poziom: 13
Ekwipunek:
Ilość sług: 400
Ostatnio zmieniony sobota, 21 stycznia 2006, 17:35 przez Artos, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Chorąży
- Posty: 3653
- Rejestracja: sobota, 19 listopada 2005, 11:02
- Numer GG: 777575
- Lokalizacja: Poznań/Konin
po wyrżneiciu etsko wpadam przez parking 1 rzodzielam slugosow starych i nowych wykozystuje pedagogike by ich walki nauczyc polowa do ratusza polowa do przychodni, z parkingu daje znak by slugusy co robily czystke w Lidlu dokonczyly ja i poszly do budynkow 23 i 22 ja sam rzucam maske czlowieka biore 15 slugosow i ide na policje. (szczegoly na GG
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Ech, nie o to chodziło: tam wysłałem ducha Sam się skierowałem na bloki 5, 8 i 9, żeby przejąć więcej ludzi. Kieruję się też do sklepu.
Kalisto i Bruce chcecie dołączyć do sojuszu?
Moce:
Wampiryzm lvl 5
Ponury Żniwiarz lvl 5 (przywołuje sobie kosę)
Broń biała lvl 7
Demonologia lvl 4
Na GG dokładnie porozmawiamy o duchach. Przywołuje sobie ogara piekieł i trującego pomiota. Nasyłam Ponurego Żniwiarza na sługi Arxela.
Kalisto i Bruce chcecie dołączyć do sojuszu?
Moce:
Wampiryzm lvl 5
Ponury Żniwiarz lvl 5 (przywołuje sobie kosę)
Broń biała lvl 7
Demonologia lvl 4
Na GG dokładnie porozmawiamy o duchach. Przywołuje sobie ogara piekieł i trującego pomiota. Nasyłam Ponurego Żniwiarza na sługi Arxela.
-
- Kok
- Posty: 928
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 19:37
- Numer GG: 1692393
- Lokalizacja: Świnoujście - Koszalin -Szczecin
- Kontakt:
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
-
- Szczur Lądowy
- Posty: 16
- Rejestracja: wtorek, 17 stycznia 2006, 10:52
- Lokalizacja: Police
- Kontakt:
Prosze o ponurego na 5 i wytchnienie na maksa i rusznikarstwo na lvl3Z ratusza zabieram wszystkie solidne drzwi, uzbrajam reszte zombie w cos co może zabijać i każe ponuremu zabić władce eglaresta w pierwszej kolejności i przyzywam sobie kose . W przychodni zabijam zamieniam wszystkich i karze wziąść wszystkie leki i inne środki chemiczne, i oczywiście każe wziąść wszystkie łóżka szpitalne i drzwi kture wyglądają na solidne. Po sprzątnięciu tych lokali kieruję się do tesco i zamieniam wszystko dla siebie A podrodze jak spotkam jakiegoś innego włądce zombie to nasyłam na niego ponuraka chyba że ponury jeszcze nie wrucił
Ja się AC jak narazie zgadzam, ale jak będe chciał to go odrazu zrywam
Ja się AC jak narazie zgadzam, ale jak będe chciał to go odrazu zrywam
Ostatnio zmieniony sobota, 21 stycznia 2006, 18:11 przez pl_bruce_pl, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Chorąży
- Posty: 3653
- Rejestracja: sobota, 19 listopada 2005, 11:02
- Numer GG: 777575
- Lokalizacja: Poznań/Konin
Jak już dojde do komisariatu przejmuje bron
Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
2xZwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
2xZwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Uczenie się lvl 1 - Za każde nowo przejęte 28 zombie dostajesz lvl
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni
Fortyfikacje lvl 4 - Twoi zombie pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Rambo level 3 - tylko pociski, które trafią w twoją głowę robią na tobie wrażenie (acz nie zdziw się jak jakaś część ciała odpadnie)
26/26
Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
Mgła level 1 - możesz stworzyć wokół siebie chmurę 2m-2m-2m mgły
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
2xZwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
2xZwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
Uczenie się lvl 1 - Za każde nowo przejęte 28 zombie dostajesz lvl
Strzelanie level 4 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni
Fortyfikacje lvl 4 - Twoi zombie pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Rambo level 3 - tylko pociski, które trafią w twoją głowę robią na tobie wrażenie (acz nie zdziw się jak jakaś część ciała odpadnie)
26/26