Wojownik klanowy jest, nawet mam aktualnie jednego gracza z tą profesją.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Co do PP to nie widzę w nich specjalnego problemu... Od początku ma się maksymalnie ok. 3 sztuk, wystarczy zapewnić graczom na tyle niebezpieczne przygody, żeby w razie braku rozsądku z ich strony szybko mogli je stracić, a nowe przyznawać tylko za dokonania pokroju zakończenia porządnej kampanii.
Ale wracając do tematu... Mógłby ktoś napisać coś bardziej od siebie, jeśli chodzi o zmiany? Nie jestem pewien czy odpowiadałby mi TofT, bo nie wiem czy chcę aż tak drastycznych zmian w grze. Miałem na myśli raczej wasze drobniejsze modyfikacje w mechanice.
I chciałbym także zwrócić uwagę na ostatnie pytanie w temacie, czyli sprawę sensownego pogodzenia storytellingu z mechaniką, w jakich proporcjach mniej więcej to robicie?