t0m3ek a.k.a tomek
Kolor: zielony
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 0
Moce walki 3
Moce przywódcy 5
Moce:
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Zbieractwo level 1 - wym.5punktów w Mocach Przywódcy; umiesz zbierać palce [automatycznie jeśli są spełnione wymagania]
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość
5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
keizu16 a.k.a keizu
Kolor: Czerwony
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne 0
Moce walki 5
Moce przywódcy 3
Moce:
BlindKitty a.k.a Blind
Kolor: Czarny
Moce:
Magiczne 0
Półmagiczne 5
Mutacyjne 0
Technologiczne 5
Walki 5
Przywódcy 3
Moce:
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Broń biała level 1 - umiesz posługiwać się bronią białą
Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
Tevery Best a.k.a Tevery
Kolor: Biały
Punkty:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 1
Moce technologiczne 1
Moce walki 1
Moce przywódcy 5
Moce:
Wytchnienie level 1 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
Paralizacja level 1 - potrafisz sparaliżować na turę 5 przeciwników nie-graczy w odległości 10m
Drake a.ka. ...Drake!!
Kolor: Niebieski
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0
Moce półmagiczne 0
Moce mutacyjne 5
Moce technologiczne 5
Moce walki 4
Moce przywódcy 4
Moce:
Sonika level 1 - możesz sprawić że ty i twoi słudzy jesteście całkowicie cisi
Mapa gry:
1,2,3,4... to bloki mieszkalne
kolorowe kropki to wy, szara w środku to właz do kanałów
Wszyscy [tomek, Blind, Drake, keizu, Tevery]
"Na początku było Słowo,
a Słowo było u Boga,
i Bogiem było Słowo.
Ono było na początku u Boga.
Wszystko przez Nie się stało,
a bez Niego nic się nie stało,
co się stało."
I wtedy uzyskaliście świadomość. Gdy dezorientacja minęła zobaczyliscie siebie stojących w kółku nad włazem prowadzącym do kanałów. Spojrzeliscie po sobie a po chwili z kanałów wyszedł typowy dres: kaptur na głowie i wystające spod niego słuchawki od mp3. Spojrzał na was, chwilę się zastanowił po czym luzackim głosem powiedział: "Joł ziom".
Ktoś chętny go ugryźć?
Trochę zasad
Tomek:Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.
Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Keizu:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Blind:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Tevery:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Drake:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Neque ullaest,aut magno aut parvo, leti fuga
Ani dla małego ani dla wielkiego nie ma ucieczki przed śmiercią