[APW]: Przygody Żywych Trupów
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Hmmm czyli przeliczając na miecze wychodzi nam 12 mieczy na osobę...
Gdy "szef" wymieniał towary, jeden przedmiot zaciekawił go
Buty odwróconego chodu? A cóż to? Jak to działa? No i ile kosztuje...
Gdy "szef" wymieniał towary, jeden przedmiot zaciekawił go
Buty odwróconego chodu? A cóż to? Jak to działa? No i ile kosztuje...
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Pomywacz
- Posty: 68
- Rejestracja: sobota, 12 maja 2007, 18:25
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Ja bym chętnie zaopatrzył się w jakiś pancerz.Porządny.do mieczy mogę dorzucić jeszcze tarczę.
-
- Kok
- Posty: 1183
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
- Numer GG: 3374868
- Lokalizacja: otchłań
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
-Mam pytanie, czy można tu kupić mechaniczne człony, chodzi mi o jakieś ręce, i ile kosztują.- Spytałem się wyraźnie. -Chodzi mi o chwytaki w obu rękach, bo widzi pan że mam same kikuty, opcjonalnie jakąś broń do nich.
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Hmm... a ja mam takie pytanie. Ile sobie liczycie za grzybki? Jakiś zapas, dajmy na to, na tydzień, ile by nas wyniósł? Mamy chwilowo drobny kryzys żywieniowy, więc...
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Scorez:
Mamy tylko przedłużone haki. ( http://www.ghostmaster.piwko.pl/duchy/08.jpg ), niestety żadnych mechanicznych protez u nas nie ma.
Tomek:
Płaszcz Ochrony to doskonała rzecz, gdy wiesz skąd przyjdzie zagrożenie. Zawsze gdy go zakładasz musisz pomyśleć przeciwko czemu chcesz się chronić, gdy nadejdą Jaszczury każdy z nas wyznaczy sobie ich jako przeciwników dzięki czemu będziemy bardziej wytrzymalsi na ich ataki. Oczywiście można też wyznaczyć sobie ochronę przeciwko ogniu, ziemii, powietrzu, ziemii, truciźnie, kwasowi, czy innych substancjach bądź grupie istot. Za cztery miecze i cztery bełty możemy dorzucić ci porcelanową zastawę stołową, mamy trochę tego w magazynie, każdy tutaj ma kilka...
Pavciooo:
Buty odwróconego chodu! Wspaniała rzecz! Dzięki nim posiadasz kontrolę nad kierunkiem grawitacji, działa tylko na ciebie, ale to czasem może uratować życie. Idzie zagrożenie? Ty zmieniasz kierunek grawitacji i spadasz w górę gdzie nikt cię nie dosięgnie. Niestety, przy wyższych sufitach upadek na sufit bywa bolesny... no i kierunek można zmieniać tylko gdy dotykasz do podłogi lub sufitu... Buty odwróconego chodu nie działają na pustych przestrzeniach, między innymi dzięki nim wiadomo, że wszędzie tu jest gdzies powierzchnia nad nami i pod nami... choć niektórzy już nie wracają... Ich koszt to 8 mieczy.
Bush:
Cztery miecze, cztery bełty i tarcza mówisz? Możemy ci sprzedać kolczugę... w sumie jeśli nie będziesz się targować możesz jeden miecz zatrzymać sobie... http://www.winland.pl/sklep/bezpodatku/ ... /001_w.jpg
Grigorij:
Jeden miecz pięć grzybków... Na tydzień byś potrzebował grzybów za trzy miecze...
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)
Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 17/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
Mamy tylko przedłużone haki. ( http://www.ghostmaster.piwko.pl/duchy/08.jpg ), niestety żadnych mechanicznych protez u nas nie ma.
Tomek:
Płaszcz Ochrony to doskonała rzecz, gdy wiesz skąd przyjdzie zagrożenie. Zawsze gdy go zakładasz musisz pomyśleć przeciwko czemu chcesz się chronić, gdy nadejdą Jaszczury każdy z nas wyznaczy sobie ich jako przeciwników dzięki czemu będziemy bardziej wytrzymalsi na ich ataki. Oczywiście można też wyznaczyć sobie ochronę przeciwko ogniu, ziemii, powietrzu, ziemii, truciźnie, kwasowi, czy innych substancjach bądź grupie istot. Za cztery miecze i cztery bełty możemy dorzucić ci porcelanową zastawę stołową, mamy trochę tego w magazynie, każdy tutaj ma kilka...
Pavciooo:
Buty odwróconego chodu! Wspaniała rzecz! Dzięki nim posiadasz kontrolę nad kierunkiem grawitacji, działa tylko na ciebie, ale to czasem może uratować życie. Idzie zagrożenie? Ty zmieniasz kierunek grawitacji i spadasz w górę gdzie nikt cię nie dosięgnie. Niestety, przy wyższych sufitach upadek na sufit bywa bolesny... no i kierunek można zmieniać tylko gdy dotykasz do podłogi lub sufitu... Buty odwróconego chodu nie działają na pustych przestrzeniach, między innymi dzięki nim wiadomo, że wszędzie tu jest gdzies powierzchnia nad nami i pod nami... choć niektórzy już nie wracają... Ich koszt to 8 mieczy.
Bush:
Cztery miecze, cztery bełty i tarcza mówisz? Możemy ci sprzedać kolczugę... w sumie jeśli nie będziesz się targować możesz jeden miecz zatrzymać sobie... http://www.winland.pl/sklep/bezpodatku/ ... /001_w.jpg
Grigorij:
Jeden miecz pięć grzybków... Na tydzień byś potrzebował grzybów za trzy miecze...
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)
Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 17/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
To ja wezmę te buty, a za to co mi zostanie poproszę grzybków...
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
To ja wezmę płaszcz i zastawę. Moje miecze i bełty są twoje.
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
No to ja biorę grzybków na tydzień, sprzęt do tworzenia amunicji typu a, prochu, łusek i ołowiu dosyć na 10 naboi typu a. Ile to razem będzie?
-
- Pomywacz
- Posty: 68
- Rejestracja: sobota, 12 maja 2007, 18:25
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
To ja zmieniam zdanie, widzę że Płaszcz Ochrony będzie lepszy niż kolczuga...-mówię i po chwili namysłu dodaję-I jeżeli posiadacie drugie takie buty to za resztę moich mieczy bym o nie prosił
-
- Kok
- Posty: 1183
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
- Numer GG: 3374868
- Lokalizacja: otchłań
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
-No, kurde. Dobra, jeżeli mi je ładnie przyczepisz do tych kikutów i będę miał pewność że będę mógł je łatwo wymontować to mogę kupić, ile będzie mnie kosztowało bycie slayerem?
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Scorez:
No niezupełnie łatwo, będzie można to urwać... będzie to kosztować 4 mieczę i jeden bełt lub 3 bełty...
Reszta:
Bo dokonaniu handlu macie znów czas wolny... szef wam zaufał i możecie znów łazić gdzie wam się podoba... i robić co wam się podoba.. nie łamcie jednak prawa, którego nie znacie w całości, ale mimo wszystko orientujecie się w zasadach.
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)
Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 16/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 15*Czerwony grzyb (Rż +7,5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a
No niezupełnie łatwo, będzie można to urwać... będzie to kosztować 4 mieczę i jeden bełt lub 3 bełty...
Reszta:
Bo dokonaniu handlu macie znów czas wolny... szef wam zaufał i możecie znów łazić gdzie wam się podoba... i robić co wam się podoba.. nie łamcie jednak prawa, którego nie znacie w całości, ale mimo wszystko orientujecie się w zasadach.
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)
Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 16/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 15*Czerwony grzyb (Rż +7,5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a
-
- Pomywacz
- Posty: 68
- Rejestracja: sobota, 12 maja 2007, 18:25
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Idziemy zobaczyć co się dzieje przy złożach złota?Może dowiemy się coś o kluczu?Idziecie?Chyba że ktoś ma lepszą propozycję
-
- Kok
- Posty: 1183
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
- Numer GG: 3374868
- Lokalizacja: otchłań
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
-Dobra, biorę. Byłby jeszcze może jakiś pancerz za to co mam? Jeżeli nie to za resztę grzybków chciałbym mięska aby stworzyć kolejnego golema. Albo nawet dwa.
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
-
- Kok
- Posty: 1245
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Dobra, niech tak będzie, itak nie ma tu chyba nic ciekawszego, te jaskinie tak ograniczają teren do zwiedzania... Ale wprost na jaszczury to raczej szli nie będziemy...
I tak nikt tego nie czyta...
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Nie wiem, kak wy, ale ja sobie chyba zrobię krótką przerwę na obiad. Te grzybki świetnie się nadadzą... - to rzekłszy, Grigorij zjadł dość grzybów, żeby odzyskać siły i powstrzymać swą żywotność przed szlajaniem się w okolicach zera. Ach, jak on lubi grzyby...
-
- Mat
- Posty: 550
- Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
- To Wy sobie pozwiedzajcie miasto, a ja idę poszukać pewnego wampira, któremu wcisnę tą zastawę z porcelany. - To mówiąc poszedł tam gdzie ostatnio go spotkał.
Meniyaki tsukete shinugaii!
-
- Bosman
- Posty: 2204
- Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
- Numer GG: 4159090
- Lokalizacja: Las Szamanów
- Kontakt:
Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów
Tomek:
Poszedłeś tam gdzie jest wejście do południowej grzybiarni, jednak tam go już nie było. Może warto iść na północ... zdaję się, że w tamtą stronę odszedł. Ewentualnie możesz się spytać Wampirów przy południowej bramie.
Grigorij (i Scorez w tle):
Usiadłeś sobie na ziemii i zacząłeś szamać grzyby. Nie są zbyt dobre, nie mają smaku, ale działają jak mięso. Dość szybko odzyskałeś zdrowie i już nie jesteś głodny... Nic ciekawego się nie dzieje, wciąż niewolnicy łażą w tą i z powrotem. W pewnym momencie z magazynu wychodzi Scorez. Zamiast rąk ma dwa przedłużone haki, za nim kroczą dwa mięsne golemy, jeden z nich wciąż taszczy skrzynię. Zdaję się, że sprzedał resztę mieczy i bełtów i ma tylko pustą skrzynię.
Bush, Pavciooo:
Drogą, którą chodzą niewolnicy dotarliście do wąskiego przesmyku, a właściwie do półki skalnej z jednej strony doczepionej do wielkiej kamiennej kolumny naturalnie stworzonej, a z drugiej zwisającej nad jeziorem magmy i lawy, z której co jakiś czas wypadają kule ognia i chwilę płoną na ziemii. Przejście dalej może być niebezpieczne...
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)
- Haki zamiast dłoni
Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ 2*Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 10*Czerwony grzyb (Rż +5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a
Poszedłeś tam gdzie jest wejście do południowej grzybiarni, jednak tam go już nie było. Może warto iść na północ... zdaję się, że w tamtą stronę odszedł. Ewentualnie możesz się spytać Wampirów przy południowej bramie.
Grigorij (i Scorez w tle):
Usiadłeś sobie na ziemii i zacząłeś szamać grzyby. Nie są zbyt dobre, nie mają smaku, ale działają jak mięso. Dość szybko odzyskałeś zdrowie i już nie jesteś głodny... Nic ciekawego się nie dzieje, wciąż niewolnicy łażą w tą i z powrotem. W pewnym momencie z magazynu wychodzi Scorez. Zamiast rąk ma dwa przedłużone haki, za nim kroczą dwa mięsne golemy, jeden z nich wciąż taszczy skrzynię. Zdaję się, że sprzedał resztę mieczy i bełtów i ma tylko pustą skrzynię.
Bush, Pavciooo:
Drogą, którą chodzą niewolnicy dotarliście do wąskiego przesmyku, a właściwie do półki skalnej z jednej strony doczepionej do wielkiej kamiennej kolumny naturalnie stworzonej, a z drugiej zwisającej nad jeziorem magmy i lawy, z której co jakiś czas wypadają kule ognia i chwilę płoną na ziemii. Przejście dalej może być niebezpieczne...
Vianagord
Zbliżenie parteru domów
Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)
- Haki zamiast dłoni
Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ 2*Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]
Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 5*Czerwony grzyb (Rż +2,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Płaszcz ochrony
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Porcelanowa zastawa stołowa
- Klucz Marponu
Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- 11*Czerwony grzyb (Rż +5,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu
- Buty odwróconego chodu
Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu
- 10*Czerwony grzyb (Rż +5)
- Zestaw do robienia amunicji a [dokładniejszy opis niebawem]
- Surowca na 10 amunicji a