[Wojny Żywych Trupów] VI: Wojny Blokersów

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] VI: Wojny Blokersów

Post autor: AC »

Inferno:
Wygląd: Szczupły, 183cm wzrostu, bardzo blady, ma rude włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi czarne dżinsy i ciemnoczerwony szlafrok z odsłoniętą trochę włochatą klatą. Ma długie, kościste dłonie.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewego ucha
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 2


Technologik:
Wygląd: Szczupły, 185cm wzrostu, trochę blady, ma czarne włosy średniej długości, które kładą się we wszystkie strony. Nosi wojskowe ubranie urbancamo. Na nosie ma okulary przeciwsłoneczne. Ma czarne słuchawki na uszy zwieszone przez szyję.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 0
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 5
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 5


Seto:
BERSERKER

Wygląd: Wysoki (185), muskularny, ubrany w dresy firmy Adibas, na nogach adidasy tej samje firmy
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 3
3. Moce mutacyjne 3
4. Moce technologiczne 3
5. Moce walki 1
6. Moce przywódcy 5
Moce:
- Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
- Chemik level 4 - umiesz zrobić semtex ze śmieci
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)
- Skrzydlaty level 1 - wyrosły ci skrzydła na plecach, możesz ich używać jak spadochronu
- Skrzydlaty level 2 - możesz przelecieć niezgrabnie 10m
- Skrzydlaty level 3 - całkiem nieźle latasz, ale nie wyżej niż 10m
- Strzelanie level 1 - możesz strzelać z broni palnej
- Strzelanie level 2 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
- Strzelanie level 3 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony w rękach (działa jak broń biała)
- Kopanie level 2 - możesz kopać przez ziemię i kamień (max 5m korytarze 1,5m-1,5m)
- Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 czterem swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
- Radioaktywność level 1 - wym.Truciznalvl2, świecisz i emanujesz radem
- Radioaktywność level 2 - twoje świecenie może oślepiać wrogów
- Radioaktywność level 3 - masz dwie pary rąk


Tero Kir:
BERSERKER

Wygląd: Szare oczy zimniejsze od najwyższych szytów gurskich, podkreślone czrnym tuszem sprawiający wygłąd zmeczenia. Dułgie białe włosy ukrywają kościstą twarz. Liczne skórzane pasy i łańcuchy czrnego koloru razem ze szwami na calym ciele utzrymują w całości to co niema już prawo ekzystować. Czarny płaszcz jak otulający mrok ukrywa mroczne sekrety jego właściciela...
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 5
4. Moce technologiczne 1
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 1
Moce:
- Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze
- Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- 3* Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
- 3* Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
- Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
- Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
- Trucizna level 1 - twoje mięso staje się trujące, każdy kto cię ugryzie umrze w tej samej turze
- Trucizna level 2 - raz na turę możesz sparaliżować dowolnego dotkniętego zombie/człowieka
- Trucizna level 3 - w każdej turze możesz nadawać Truciznalvl1 max pięciu swoim sługom
- Trucizna level 4 - raz na 2 tury możesz zrobić wokół siebie chmurę Trucizny; paraliżuje ona każdego kto się zbliży na 2m
- Trucizna level 5 - możesz tworzyć na swoim ciele trujący śluz, który zachowa swoje właściwości poza twoim ciałem (zombie z truciznalvl1 są odporne; innych sparaliżuje)
- Trucizna level 6 - możesz nadawać Truciznalvl2,3,4 max czterem swoim sługom; nie masz jednak wpływu kiedy oni użyją tych mocy
- Kopanie level 1 - wykształcają ci się potężne szpony w rękach (działa jak broń biała)
- Kopanie level 2 - możesz kopać przez ziemię i kamień (max 5m korytarze 1,5m-1,5m)
- Kopanie level 3 - możesz przechodzić ściany i ziemię jak kret - korytarze o długości 20m, ale się odrazu zasypują za tobą więc są tylko dla ciebie)
- Kopanie level 4 - możesz dodawać 5 zombiem na turę umiejętności Kopanielvl1,2,3
- Kopanie level 5 - szponami możesz blokować pojedyńcze pociski
- Zwierzę level 1 - wym.Szybkość+2; twoje nogi stają się silne i jesteś w stanie przeskakiwać wrogów
- Zwierzę level 2 - wym.Kopanie1; twoje szpony stają się wzmocnione i niezniszczalne
- Zwierzę level 3 - rosną ci uszy i zmysł nietoperza, dzięki czemu "widzisz" na dalszą odległość
- Zwierzę level 4 - twoja głowa zmienia się w pysk zwierzęcia dzięki czemu zadajesz większe obrażenia atakiem gryzącym
- Zwierzę level 5 - na twojej głowie pojawia się skorupa podobna do skorupy żółwia, jest to naturalna ochrona mózgu
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
- Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
- Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
- Wytchnienie level 4 - możesz strzelać raz na turę pociskiem, który automatycznie znajdzie żywego i go zabije (bez wskrzeszenia)
- Wytchnienie level 5 - jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
- Maska Człowieka level 1 - na odległość 10m możesz sprawić, że 1 czł. widzi że też jesteś żywym człowiekiem
- Maska Człowieka level 2 - to samo, ale działa na 4 ludzi
- Maska Człowieka level 3 - w odległości 15m, działa na wszystkich ludzi w zasięgu
- Maska Człowieka level 4 - w odległości 20m, twoi podwładni też wyglądają na ludzi
- Maska Człowieka level 5 - wszyscy ludzie w zasięgu wzroku widzą w tobie i twoich kompanach ludzi
- Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
- Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelvl1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
- Kamikaze level 3 - w momencie zniszczenia eksplodujesz dość silnie żeby zniszczyć 3 piętrowy budynek (lub stację metra)


Zgon:
BERSERKER
Wygląd: Czarna kurtka szkórzana, czarne spodnie i glany
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 2
5. Moce walki 5
6. Moce przywódcy 3
Moce:
- 3*Zwiększona siła - stajesz się silniejszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym silniejszy
- 4*Zwiększona szybkość - stajesz się szybszy o 1 od innych zombie, można brać to ile się chce (doda nowego statsa) im więcej tym szybszy
- Zwierzę level 2 - wym.Kopanie1; twoje szpony stają się wzmocnione i niezniszczalne (masz szpony w rękach, nie możesz nimi kopać dziur)
- Pająk level 1 - wym.Radioaktywność3; możesz chodzić po ścianach i suficie
- Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
- Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
- Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
- Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
- Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)
- Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
- Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
- Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
- Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
- Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
- Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
- Broń biała level 2 - możesz celować gdzie chcesz uderzyć bronią białą
- Broń biała level 3 - umiesz blokować pojedyńczy pociski bronią białą
- Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
- Broń biała level 5 - możesz rzucić broń w kogoś (i trafić w zależności od siły 5m lub więcej)
- Broń biała level 6 - gdy rzucasz twoja broń tnie ofiarę i jeszcze wraca do ciebie
- Broń biała level 7 - prawdziwy mistrz, teraz możesz odbijać wszystkie pociski które lecą w ciebie od przodu
- Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
- Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
- Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
- Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
- Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
- Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą
- Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów
- Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
- Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalvl5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
- Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
- Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce
- Zbieractwo level 2 - możesz obdarzyć 3 zombie na turę mocą Zbieractwo1
- Zbieractwo level 3 - umiesz zbierać serca
- Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze
- Handel level 2 - możesz się targować
- Handel level 3 - masz niższe ceny na Bazarze
- Czynienie strachu level 1 - możesz sprawić że jeden czł. na turę który cię zobaczy ucieknie w popłochu
- Czynienie strachu level 2 - możesz sprawić że trzech ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu
- Czynienie strachu level 3 - możesz sprawić że pięciu ludzi na turę którzy cię zobaczą uciekną w popłochu lub 5 zombie wrogich (w tej lub następnej turze)
- Wskrzeszanie level 1 - wym.Demonologialvl4; możesz zamienić trupa w żywego człowieka (raz na turę jednego)
- Wskrzeszanie level 2 - wym.CzynienieStrachulvl3; możesz odnawiać 5 żywotności co turę komukolwiek (również sobie)
- Wskrzeszanie level 3 - wym.PonuryŻniwiarzlvl5; stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
- Wskrzeszanie level 4 - wym.Wampiryzmlvl4; 4krotny bonus do Żywotności



Mapa terenu boju:
Obrazek


System Dyplomacji:
1. Narazie są takie akcje dyplomatyczne (które będą z biegiem czasu zwiększane, więc czasem patrzcie tu:
Sojusz - może być związkiem wielu Władców Zombie (to wy Very Happy ); sojusznicy nie mogą sobie wypowiadać wojny, ale mogą wyjść z sojuszu (i w następnej turze zaatakować); sojusznicy mają wspólnych wrogów; w czasie wojny przywódcą sojuszu jest ten który najbardziej uczestniczy w walkach i tylko z nim można zrobić pokój całkowity; istnieją pokoje separatystyczne, ale one nie kończą wojny
Sojusz Wspólnego Interesu - jest to sojusz, który ma na celu jedynie wykonanie jakiegoś zadania, a potem samoistnie się rozwiązuje
Pakt o Nieagresji - wasi podwładni nie będą się atakować, jakto może się czasem zdarzyć
Uznanie Wyższości - jeżeli komuś naprawdę źle idzie może poprosić o pomoc kogoś potężniejszego, ale wtedy zostanie z nim związany wieczystym sojuszem

DOSTĘPNE DLA WSZYSTKICH (TEŻ DLA BERSERKERÓW)
Wysłanie Listu Gończego - do wszystkich Władców Zombie można wysłać List Gończy za kimś (dosłownie kimkolwiek) i obiecać nagrodę, może ktoś odpowie. :)
Handel - handlować można na Bazarze, który się pojawi w czasie trwania Wojen




Wszyscy [Inferno, Technologik, Seto, Tero Kim, Zgon]:
Stoicie w dziwnym korytarzu między dwoma ogromnymi ścianami - wydają się niezniszczalne. Po jednej i po drugiej stronie widzicie bloki mieszkalne. Wszyscy w swoich umysłach słyszycie głos: Tylko jeden wróci i dostanie ode mnie nagrodę. Wygra ten, który gdy zostanie dwójka dotrze do Portalu, który otworzę na moście między dwoma najwyższymi budynkami.

Immunitet obowiązuje do czasu zdobycia 15 sług.

[Jako banda bezdusznych maszyn do zabijania nie macie umiejętności komunikowania się z ludźmi - między sobą komunikujecie się telepatycznie czy w inny taki "magiczny" sposób; wasi poddani wypełniają dokładnie waszą wolę z zasadą "im bliżej tym lepiej". I jeszcze jedno: możecie nosić przeróżną broń i przedmioty, ale musicie mieć umiejętność, żeby je obsługiwać - np bez umiejętności jesteście wstanie sobie strzelić w głowę. Na dole każdego update'u będą ogólne statystyki gry, wasz ekwipunek i wyliczenie szczególnych podwładnych których zdobędziecie i ilość waszych żyć. Zaczynacie z 4, wasi podwładni w większości będą mieli 1, oni też awansują czasem.

Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".

Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazwać) i umiejętność spośród wybranych.
Inaczej niż w poprzedniej wersji nie będzie podziału na magiczne i niemagnicze zombie. Jeżeli ta część będzie miała popularność to gwarantuje następną część z większą ilością bajerów.

Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.

Licznik waszych mocy działa na zasadzie takiej, że liczba przy nim oznacza maksymalny poziom umiejętności z danego działu jaki możecie mieć. Niektóre umiejętności mają więcej niż 5 leveli, ale "5" oznacza, że możecie przekroczyć tą granicę. 0 w mocach oznacza, że w ogóle nie możecie mieć żadnej umiejętności z danego działu.

Granatowi Władcy (czyli moi) nie działają wspólnie (choć mają jeden kolor). Można im proponować sojusze i czasem i oni proponują. Moce Granatowych są ukryte. Ja mam ich schematy w pliku txt wystarczy liczyć ile mają mocy i zapamiętywać co oni robią :) Tak niektórzy będą mieli Kamikaze :P ]




Inferno:
Żywotność: 4
Poziom:
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Technologik:
Żywotność: 4
Poziom:
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Seto:
Żywotność: 6
Poziom:
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Tero Kir:
Żywotność: 6
Poziom:
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Zgon:
Żywotność: 6
Poziom:
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 2 stycznia 2006, 15:59 przez AC, łącznie zmieniany 5 razy.
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Hrm... świetnie. Szkoda, ze wszyscy bereserkerzy... sojuszów nie będzie... MUAHAHAHAAHAHAHA.. whatever. Zawsze się można dogadać...

Udaję się do dowolnego bloku - Im bliżej tym lepiej - wspinam się za pomoca "pająka" do jednego z budynków, rozwijam szpony i wskakuje do bloku na snacka uprzednio sprawdzając, czy tam głupi mój niefart nie przygodował niespodzianki jakowejś. czyszczę cały blok, ale ostrooożnieeee :D
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Mr.Z pisze:MUAHAHAHAAHAHAHA.. whatever. Zawsze się można dogadać...
Jak wasi zombie zbliżą się do siebie to automatycznie zaczną atakować :P
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Wbija do pierwszego lepszego bloku i oczyszczam go potem biore się za następny itd. Aha ale ide w drugą strone niż Zgon(Mr.Z) :P
Obrazek
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Zgon:
Pobiegłeś do bloku numer 16. Po chwili już był twój. Dostałeś 5 poziomów.

Seto:
Pobiegłeś do bloku numer 11, Inferno i Technologik pobiegli na te same bloki co ty. Po chwili już był twój. Dostałeś 5 poziomów.

Tero Kim:
Pobiegłeś do bloku 15 i przejąłeś go. Dostałeś 5 poziomów i specjalnego zombie.


Inferno:
Żywotność: 9
Poziom: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 52

Technologik:
Żywotność: 9
Poziom: 5
Ekwipunek: Rewolwer
Ilość sług: 58

Seto:
Żywotność: 11
Poziom: 0/5
Ekwipunek:
Ilość sług: 50

Tero Kir:
Żywotność: 11
Poziom: 0/5
Ekwipunek:
Ilość sług: 56
- Pinokio (Pinokio2)
- Dżepetto (Pinokio3)

Zgon:
Żywotność: 11
Poziom: 0/5
Ekwipunek:
Ilość sług: 59
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Demonologia 2lvl Kamikaze 2 lvl żeby umieć posługiwać się szponami (kopanie 1lvl) to trzeba mieć 1lvl broni białej? jak nie to biore kopanie na 1lvl a jak tak to biore Zwierze 1lvl

Biegne do jakiegoś bloku ale tak żebym był w nim sam tylko ja i moje zombiaki. Aha jeszcze zbieram wszelakie noże, wałki, nogi od stołów i daje je zombiakom, sam nie biore żadnej broni.
Ostatnio zmieniony środa, 28 grudnia 2005, 19:01 przez Seto, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Tero Kir
Marynarz
Marynarz
Posty: 389
Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Tero Kir »

Po zdobyciu całego bloku, każe by moi podwładni brali do swych łapsk wszystko co jest pod ręką, przydatnego jako broń. po czym z całą grupą podążąm w strone bloku numer 20, gdzie zostawiając na zewnątrz straż, tak by nikt się nie wymknoł (gdzieś tak 4 jednostki). Wpadam i ucztuje na mieszkańcach bloku. Przy okazji szukam jakieś ostre przedmioty typu haki i dulgi łańcuch.

Biore: Broń biała do lewela 5 jak moge :) (każdy poziom to punkt jezeli dobrze zrozumiłem i hyba moge tak zrobić)
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Inferno-Technologik: Sojusz

Seto:
Żeby mieć Zwierze trzeba mieć Szybkość+2 [To też moc - w mocach Walki]. Blok oznaczony A jest zamknięty na stałe (ludzie chyba się zoorientowali o co chodzi). Wbiegłeś do bloku numer 7 i dość szybko go przejąłeś. Jeszcze w tej samej turze zdobyłeś blok numer 2 (zaznaczam sobie na mapie, która będzie pokazana jak już wszystkie bloki będą zajęte). Dostałeś 14 poziomów.

Tero Kir:
Zająłeś bloki 20 i 21 i uzbroiłeś swoich ludzi. Dostałeś 13 poziomów. (możesz BB tylko do 3)

Zgon:
Zająłeś bloki 17 i 22. Dostałeś 12 poziomów.

Bloki:
Inferno: 8,3,4
Technologik: 12,13,14


Inferno:
Żywotność: 21
Poziom: 17
Ekwipunek:
Ilość sług: 175

Technologik:
Żywotność: 20
Poziom: 16
Ekwipunek: Rewolwer
Ilość sług: 160
- 5*Strzelec (Strzelanie2)

Seto:
Żywotność: 25
Poziom: 4/19
Ekwipunek:
Ilość sług: 192
- - 5*Strzelec (Strzelanie2) Rewolwer

Tero Kir:
Żywotność: 24
Poziom: 3/18
Ekwipunek:
Ilość sług: 180
- Pinokio (Pinokio2)
- Dżepetto (Pinokio3)

Zgon:
Żywotność: 23
Poziom: 0/17
Ekwipunek:
Ilość sług: 178
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

YEAH!!!!!!!!!!!!! Kamikaze do 3 lvl (czyli 1 lvl więcej), Skrzydlaty 4lvl Strzelanie 3lvl Broń Biała 3lvl Ponury Żniwiarz 3lvl

Wbijam do następnych bloków kosząc wszystkich (ludzi) jeśli byłbym atakowany przez jakiegoś władce każe go ostrzelać a potem i tak wbijam do bloku w blokach szukam także niebezpiecznych przedmitów(takich jak w poprzednim poście) jeśli znajde nóż kuchenny to sam go biore. I tak oczyszczam po kolei bloki. Aha do jednego bloku wysyłam samych zombiaków a sam lece na dach sprawdzić czy nic tam przypadkiem nie ma.
Obrazek
Tero Kir
Marynarz
Marynarz
Posty: 389
Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Tero Kir »

Po wykonaniu ostatniego manewra, biegne w blok numer 25 i powtarzam proceder, następnie postaram się z blokiem numer 26. W tym samym czasie każe moim podanym robić blokady na ulicach z mebli i innych śmieci, tworząc warownie połączonej z trzech (opanowany przezemnie bloki 15, 20 oraz 21) a jeżeli się uda z z kolejnych zdobytych terenów (czyli blok 25 i 26)

Ciekaw jestem czy znalazłem broń dla siebie?

Zwiększam sobie:

Moce walki:
Zwiększona siła level 3
Zwiększona szybkość level 3
Sztuki walki do level 3

Moce mutacyjne:
Zwierzę do level 5
Kopanie level 1
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Wampir na 5
Żniwiarz na 5
Broń biała na 5
Radioaktywność na 2

Używam latania / prznikania przez ściany i lecę do jednego bloku. Zombie orzdzielam na 3 grupy, nich zagarną przyległe bloki.. W miare możliwosci unikac innych władców. W razie konfrontacji - wycofać się, przegrupowac i uderzyć z kilku stron, chyba, ze przeciwnik ma zdecydowaną przewagę - w takim wypadku skampić się w bloku.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dyplomacja:
Inferno-Technologik: Sojusz

Seto:
Zająłeś blok numer 1, dostałeś 5 poziomów. To już wszystko - wszystkie inne zostały oczyszczone przez pozostałych Władców. Po tej stronie został tylko Ufortyfikowany Blok A, do której nie ma dojścia stąd. Nie wszystkie moce mogłeś wziąć - limit istnieje w kartach postaci.

Tero Kir:
Wszystko gładko poszło - bloki 25,26,27 zajęte. Zająłeś też 3 piętra bloku Bloku B. Dostajesz 20 poziomów.

Zgon:
Zająłeś bloki 18,23,28. Dostałeś 15 poziomów.

Bloki:
Inferno: 8,3,4,9,5
Technologik: 12,13,14, 10, 6


Inferno:
Żywotność: 31
Poziom: 27
Ekwipunek:
Ilość sług: 275

Technologik:
Żywotność: 36
Poziom: 28
Ekwipunek: AK-47
Ilość sług: 285
- 5*Strzelec (Strzelanie2)

Seto:
Żywotność: 20
Poziom: 15/24
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 250
- 5*Strzelec (Strzelanie2) Rewolwer
- 150*Zombie - noże, wałki

Tero Kir:
Żywotność: 44
Poziom: 18/38
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 380
- Pinokio (Pinokio2)
- Dżepetto (Pinokio3)
- 200*Zombie - noże, pałki

Zgon:
Żywotność: 38
Poziom: 15/32
Ekwipunek: Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 320
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Obrazek
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Wysyłam do bloku a ducha a pozostałe 2 do sąsiedctwa (innych władców) i jednego na tamtą strone(w okolice Mr. Z) . Jeśli blok A jest czysty (nie ma tam księży, fanatyków, religijnych, innych zjebów) to łapie 1 zombiaka lece do okna wybijam je nogą i wrzucam zombiaka do środka, potem dorzucam mu w ten sposób jezcze 10 zombiaków i czekam aż wyczyszczą budynek i otworzą mi drzwi. Cały czas obserwuje ich duchem. Jeśli w Bloku A są niebezpieczne zjeby do biegne przez most i przejmuje bloki po tamtej stronie.

Ile ptk. wolnych mi zostało? i czy ta liczba czy mocach np. walki 1 to znaczy że moge mieć tylko jedną moc walki czy że maxymalny poziom mocy walki to 1lvl?
Obrazek
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Dobra, fortyfikuję 16, 22 i 28, by mi nic nie uciekło, ani nic nie weszło. Zajmuje pozostałem bloki.

Broń biała na 7, infernalista na 5, demonologia na 5. Tworzę portal do piekła między blokami 20 i 21 i patrzę na zawieruchę z wysokości. Wciąż nadzoruję poczynania sług w blokach 19, 24, 29 i 30, w razie potrzeby wchodze do akcji. Przywołuje wszelkie dostępne sługi.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Tero Kir
Marynarz
Marynarz
Posty: 389
Rejestracja: środa, 21 grudnia 2005, 13:29
Lokalizacja: Silent Hill

Post autor: Tero Kir »

Staram się opanować już cały blok, i znależć coś pożytecznego. Oddaje też rozkaz by wszystkie moje zombiaki uzbroili się w stoliki (obijętne jakie) jakie znajdąw domach, będom im służyć jako tarcze. Prawa łapka natomiast niech trzyma broń z dostępnych jakie już mają. Także grupa składająca się z 50 jednostek niech zbierze wszystko co się nadaje do szybkiego palenia (szmaty, drewno, butelki z alkocholem itp.) i przygotuje to na placu, każe by zorganizować oddziały szturmowo pirotechniczne :twisted:

Modyfikacje:

Moce magiczne:
Wytchnienie do level 5

Moce półmagiczne:
Ponury Żniwiarz do level 5

Moce mutacyjne:
Trucizna do level 6
Kopanie do level 5
Seto
Kok
Kok
Posty: 1115
Rejestracja: niedziela, 18 grudnia 2005, 10:53
Numer GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: Seto »

Po przemyśleniu zmieniłem zdanie: Zabunkrowuje się w jednym z bloków Ustawiam na kaltce stoły i krzesła tak żeby nikt nie mógł przejśc nasepnie każę uzbrojonym zombiakom stanąc przy barykadzie a reszta niech mi znosi śmieci to będe robił semtex i uzbrajał w niego zombiaki
Obrazek
Zablokowany