Warcraft I: Orcs and Humans

Miejsce na zakończone lub wymarłe sesje. Jeśli chcesz ponownie otworzyć temat to skontaktuj się z modem albo adminem.
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

Zasady
1. Nie sugeruj się postami drugiego gracza, chyba że cię atakuje. Za sugerowanie się będą kary i to jakie.
2. Odpisuj w miarę szybko.
3. Rozkazy wyrażaj pierwszoosobowo, w stylu "John, weź 20 ludzi i zaatakuj od flanki!", a nie "Sierżant bierze 20 ludzi i flankuje."
---
Mapa
Obrazek
Odnośnie mapy:
- Północ jest tam gdzie jest góra, południe tam gdzie dół.
- Skala właściwie nie istnieje, byłoby z tym za dużo roboty.
- Rzeka płynie na południowy-wschód, jej nurt jest spokojny, w najgłębszych miejscach ma 2,5 metra.
- Tajemniczy Krąg przy południowym lesie znajduje się na sztucznie usypanym niewielkim wzgórzu.
- Tereny na północ i południe od drogi w wschodniej części mapy to pastwiska o płaskiej powierzchni, żadnych pagórków etc.
---
Pogoda
Lato. Świt. Jest dość ciepło. Brak wiatru.
Kervyn
Zaczynasz na drodze trochę na zachód od mapy. Kierujesz się w stronę dwóch małych gospodarstw na wschodzie. Po lewej masz las, po prawej pola należące do właściciela jednego z gospodarstw. W oddali widzisz kilka budynków, niewątpliwie do niego należących. Twoje zadanie od króla to uchronienie przynajmniej jednego z gospodarstw przed orkami. Zadanie od Rady Dalaranu (miasta magów) to zbadanie tajemniczego kamiennego kręgu na południe od gospodarstwa wysuniętego bardziej na wschód.
Wybierz jedną z umiejętności: Kula Ognia 1 (1/tura; wystrzeliwuje małą kulę ognia, która parzy i podpala wrogów); Teleportacja 1 (1/tura; teleportuje 3 jednostki w dowolne, te same, miejsce na mapie); Przywołanie Żywiołaka Wody 1 (1/tura; przywołuje 1 Żywiołaka Wody, który wykonuje twe rozkazy i znika na koniec tury; Żywiołak Wody atakuje na jakieś 20 metrów strumieniem wody)
Baldwin
Zaczynasz na drodze trochę na wschód od mapy. Kierujesz się w stronę dwóch małych gospodarstw na zachodzie. Po prawej masz śmierdzące bagna, po lewej najpierw pastwiska, potem las. Na drodze kilkaset metrów przed sobą widzisz mały kompleks budynków z kamienną wieżą obok bramy, niewątpliwie ludzką rogatkę. Twoje zadanie to eksterminacja okolicznej ludności, z wyjątkiem Ernila Moore'a, zarządcy gospodarstwa leżącego bardziej na zachód od twojego aktualnego położenia. Ernila należy zniewolić i wysłać na wschód, gdzie zostanie przesłuchany w obozie. Dodatkowo Rada Wróżbitów stwierdziła, że warto byłoby przyjrzeć się kamiennemu kręgowi nieopodal południowego lasu.
Wybierz jedną z umiejętności: Jasnowidzenie 1 (1/tura; przez 3 sekundy widzisz i słyszysz to, co dowolna istota na mapie, pod warunkiem, że znasz owej istoty imię lub widziałeś ją chociaż przez chwilę); Łańcuch Błyskawic 1 (1/tura; wysłana błyskawica zadaje obrażenia danej istocie, po czym z mniejszym efektem ataku 3 losowych wrogów); Przywołanie Upiornych Wilków 1 (1/tura; przywołuje 2 upiorne wilki, które prezentują podobny poziom siły i szybkości co te standardowe ujeżdżane przez orków; po turze znikają)
---
Kervyn, Arcymag, poziom 1
Złoto: 100 zł
Umiejętności: -
Ekwipunek: Koń, szata arcymaga, kostur arcymaga (atak - ognisty pocisk 1/10 sekund)
Dobytek: -
Budowane: -
Nieśmiertelni:
8*Robotnik
12*Piechur
3*Sierżant
24*Łucznik
2*Kleryk
Czary Kleryka:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany.
- Regeneracja Kończyn (1/2tury): Regeneruje utracone ręce i nogi u bohaterów i jednostek.
- Strumień wody (1/tura): Posyła w stronę wrogów silny strumień wody.

---
Baldwin, Wróżbita, poziom 1
Złoto: 130 zł
Umiejętności:
Ekwipunek: Wilk, szata wróżbity, kostur wróżbity (atak - mała błyskawica 1/10 sekund)
Dobytek: -
Budowane: -
Klan Kamiennej Pięści:
10*Peon
14*Goblin
12*Siepacz
3*Sztandarowy
10*Oszczepnik
4*Najeźdźca
3*Szaman
Czary Szamana:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany
- Żądza Krwi (5/tura): Jednostka atakuje szybciej i staje się odporna na strach (trwa 1 turę)
- Wewnętrzny Ogień (1/tura): Powoduje samozapłon dowolnej jednostki wroga (nie-bohatera)
Ostatnio zmieniony sobota, 6 października 2007, 22:23 przez Tenac, łącznie zmieniany 3 razy.
Obrazek
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

Umiejętność: Teleportacja

- Jazda, uformować mi trójkową kolumnę marszową! Łucznicy bokami, piechurzy środkiem - i idziemy! Robotnicy i klerycy na tył, sierżanci - przodem, do mnie! Pospieszcie się, musimy jak najszybciej stanąć w gospodarstwie!

Gdy dotrą do mnie sierżanci:

- Popędźcie żołnierzy, musimy jak najszybciej dotrzeć na miejsce. Jeden z was, jeden z kleryków i ja pojedziemy przodem, by poprosić mieszkańców o pomoc. Dwóch pozostałych niech poprowadzi żołnierzy na placyk przed budynkami, niech się tam rozłożą. Nakażcie jednemu z piechurów pobiegnięcie dalej drogą tak, by stracić nas z oczu, niech rozejrzy się uważnie po okolicy, prędko wróci i zamelduje, co zobaczył. Niech robotnicy zabiorą się za rąbanie drewna, a piechurzy niech znoszą je na plac budowy. Gdy zbiorą odpowiednią ilość, mają zająć się wznoszeniem wałów i barykad, wbijaniem pali w ziemię, by obronić nas przed orkami z północnego wschodu, niech zabiorą się także za budowę tripantium, oczywiście w odpowiednim miejscu ustawionego. Kamienie do niego pozbierać mogą piechurzy i łucznicy. Jak mówiłem, wraz z jednym z was i z jednym klerykiem udam się przodem...

Jeśli sierżanci potwierdzą przyjęcie rozkazów, nasza trójka udaje się przodem, by porozmawiać z ludźmi w gospodarstwie.
Baldwin
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 6 października 2007, 17:37
Numer GG: 0

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Baldwin »

Umiejętność: Łańcuch Błyskawic

- No dobra śmierdziele, do roboty. Macie mi się przegrupować... Nie patrzeć na mnie takim wzrokiem. G R U P Y ! ZROZUMIANO ?!. Throkk ty bierz swoją śmierdzącą jazdę i tego szamana. Macie to - rzuciłem mu woreczek z 100 zl - jedźcie na bagna, może tam żyje coś bardziej śmierdzącego od was ! - Ty Korgar, zabierz swoich chłopaków. (4 siepaczy, 1 szaman i 8 Oszczepników) przeszukaj mi ten ludzki budynek, wybij wszystkich i pilnuj Garda. GARD, DO MNIE ! Ty masz wziąć wszystko co wartościowe i potrzebne z tego budynku. Każde palące się rzeczy. Siano, olej, PIWO SIĘ TEŻ PRZYDA. Weź jeszcze te ludzkie garnki i ich jedzenie. Jak starczy wam miejsca to porąbcie ten płot i weźcie drewno ze sobą.

- Odjechałem kawałek dalej, po czym krzyknąłem - NA DŹWIĘK ROGU MACIE WRÓCIĆ CHŁOPAKI. CHYBA ŻE ZROBICIE TO WSZYSTKO WCZEŚNIEJ. I NIE UCIEKAĆ, BO MÓJ WILK ZROBI SOBIE Z WAS ŚNIADANIE ! JASNE ?!

Ja sam udaję się w stronę kręgu z resztą wojska.
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

Kervyn
Pojechałeś wraz z sierżantem do gospodarstwa, za wami dobiegł zdyszany kapłan. Budynki po lewej strony mapy to dom gospodarza oraz schowek na narzędzia, a po prawej stronie stoi stodoła. Przy rzecze stoi młyn, a na skraju placyku kurnik. Nie ma tu wielu ludzi. Ernil Moore, zarządca, jego żona, 3 synów (16, 17, 21 lat), żony dwóch najstarszych synów oraz 4 robotników.
- Możemy wam ugotować trochę kaszy, nie wiem w jaki inny sposób możemy wam pomóc, w ostateczności będziemy się tu bronić przed orkami.
Na plac doszła reszta armii, gdy robotnicy zabrali się za rąbanie drewna, Ernil ich opieprzył i kazał ścinać drzewa te najbliżej rzeki. Zebrano niewiele drewna i 3 duże kamienie. Zwiadowca wyruszył na zwiad.
---
Baldwin
Throkk wziął szamana na wilka i z najeźdźcami odjechał na północ. Kornak ruszył na posterunek, po chwili z jego kierunku dobiegł odgłos dzwonu alarmowego, a kilka metrów przed jego oddziałem wbiły się 2 strzały. Siepacze zaszarżowali i kilkoma ciosami toporów porąbali bramę, w międzyczasie oszczepnicy ubili jakiś łuczników z kamiennej wieży. Wszyscy wpadli do środka i zaczęli plądrować rogatkę.
Wszystko to stało się dość szybko, zanim zdołałeś minąć posterunek ludzi. Będąc już nieco za nim, jeden z peonów wskazał ci biegnącego drogą na zachód człowieka gonionego przez dwóch siepaczy, jednak prawdopodobnie go nie dogonią...
---
Kervyn, Arcymag, poziom 1
Doświadczenie: 0/10
Złoto: 100 zł
Umiejętności: Teleportacja 1
Ekwipunek: Koń, szata arcymaga, kostur arcymaga (atak - ognisty pocisk 1/10 sekund)
Dobytek: trochę drewna; 3 duże kamienie
Budowane: -
Nieśmiertelni:
8*Robotnik
11*Piechur
3*Sierżant
24*Łucznik
2*Kleryk
a) Zwiadowca (1*Piechur)
Czary Kleryka:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany.
- Regeneracja Kończyn (1/2tury): Regeneruje utracone ręce i nogi u bohaterów i jednostek.
- Strumień wody (1/tura): Posyła w stronę wrogów silny strumień wody.

---
Baldwin, Wróżbita, poziom 1
Doświadczenie: 2/10
Złoto: 30 zł
Umiejętności: Łańcuch Błyskawic 1
Ekwipunek: Wilk, szata wróżbity, kostur wróżbity (atak - mała błyskawica 1/10 sekund)
Dobytek: -
Budowane: -
Klan Kamiennej Pięści:
10*Peon
14*Goblin
8*Siepacz
2*Oszczepnik
1*Szaman
a) Grupa Throkka (1*Sztandarowy; 100 złota)
4*Najeźdźca
1*Szaman
b) Grupa Korgara (1*Sztandarowy)
4*Siepacz
1*Sztandarowy
8*Oszczepnik
1*Szaman
Czary Szamana:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany
- Żądza Krwi (5/tura): Jednostka atakuje szybciej i staje się odporna na strach (trwa 1 turę)
- Wewnętrzny Ogień (1/tura): Powoduje samozapłon dowolnej jednostki wroga (nie-bohatera)


edit: ustaliłem mniej więcej kryteria zdobywania doświadczenia. 1 pkt zdobywa się za zabicie jednej jednostki (chyba, że to coś większego, np. ogr czy gigant) lub za zrekrutowanie 3 jednostek. Dodatkowe xp mogą być za questy, budowanie różnych rzeczy etc. By zyskać poziom 2 potrzeba 10 xp, do poziomu 3 kolejne 20, do 4 kolejne 30 etc.
Obrazek
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

- Nadchodzą krwiożerczy orkowie... mam jednak nadzieję, że temu zaradzimy. Potrzebuję przede wszystkim materiałów łatwopalnych - oliwy, siana, alkoholu, przydałyby się także wozy i taczka... narzędzia - dobrze by było, gdyby zostały dostarczone moim piechurom, jeśli macie tam siekiery, będą mogli pomóc ścinać drewno, przydałaby się też pomoc twych parobków. Zapewne masz tu już porąbane drewno, bardzo by się nam przydało. I nakaż zagotować kaszę! Nie wymagam od ciebie ani od twojej rodziny walki, jednak sam rozumiesz, każda para rąk się przyda.

Zwracam się do sierżanta:
- Popędź trochę naszych ludzi, potrzebujemy drewna. I niech odpuszczą sobie póki co machiny wojenne, ważne są barykady, lecz niech póki co tylko gromadzę budulec, sam wskażę, jak mają się okopać.

Znów do Ernila:

- Gdy wydasz odpowiednie rozkazy, opisz mi dokładnie całą okolicę, proszę...
Baldwin
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 6 października 2007, 17:37
Numer GG: 0

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Baldwin »

(Zapomniałem napisać, Gard wziął Peonów. Można to było wywnioskować, ale zapomniałem zaznaczyć)

Zwróciłem sie szybko do Garda
- Jak znajdziecie ludzki wóz, to NIE zjedzcie koni, tylko zróbcie z niego użytek ! Jak znajdziecie jakąś broń to też ją wziąć. I cały ALKOHOL. NIE MACIE GO PIĆ ! JASNE GŁĄBIE ?! Poza tym, powiedz moim chłopakom, że mają iść tam -wskazałem na krąg. Po tych szybko wypowiedzianych słowach, popędzam wilka i śpieszę do ludzkiego ścierwa, które śmie uciekać. Probuję uderzyć go laską, a potem rozszarpać wilkiem na strzępy. Potem przeszukać jego ciało i od razu pognać do mych orków.
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

Kervyn
Ernil spojrzał na ciebie z politowaniem.
- To dopiero początek lata, ledwo co zaczęliśmy zbiory, siana u nas nie dostaniesz. Alkoholu i smoły to w ogóle nie mamy, ale mój brat Emil z gospodarstwa na wschód stąd z pewnością będzie miał te towary... Tych ludzi - wskazał na 4 roboli - pewnie będziesz musiał sam wykupić, umówiłem się z nimi tylko na sezonowe zbiory. Moi synowie jednak chętnie pomogą ci w walce, są dorośli, nie mam prawa im zabronić, więc proszę cię tylko byś na nich uważał.
Przyspieszono zbieranie drewna, niektórzy robotnicy zaczęli już stawiać maszynę, jednak stwierdzili że i tak jej nie ukończą, bo nie posiadają lin/sznurów. Zebrano też 2 kamienie nadające się na pociski.
- Alarm! - krzyknął jeden z piechurów, który zbierał drewno przy południowym skraju lasu. - Gnolle!
---
Baldwin
Po wydaniu rozkazów ruszyłeś w pośgi za uciekającym człowiekiem, który chyba do samego końca wierzył, że da radę uciec, gdyż nawet się nie odwrócił gdy byłeś tuż za nim. Jedyną wartościową rzeczą, którą znalazłeś przy zwłokach był kord, który dla ciebie mógł robić za długi sztylet. Dojechałeś do kamiennego kręgu, gdzie twoje wojska spotkały bandę sześciu gnollich myśliwych z kuszami. Sytuacja była trochę napięta.
- Twoi? - spytał jeden z gnolli wskazując na twoją armię.
---
Kervyn, Arcymag, poziom 1
Doświadczenie: 1/10
Złoto: 100 zł
Umiejętności: Teleportacja 1
Ekwipunek: Koń, szata arcymaga, kostur arcymaga (atak - ognisty pocisk 1/10 sekund), kord
Dobytek: dużo drewna; 5 dużych kamieni
Budowane: Tripantium (zbudowano podstawę, brakuje lin)
Nieśmiertelni:
8*Robotnik
11*Piechur (1*ranny)
3*Sierżant
24*Łucznik
2*Kleryk
3*Wyrostek (kosy na sztorc)
a) Zwiadowca (1*Piechur)
Czary Kleryka:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany.
- Regeneracja Kończyn (1/2tury): Regeneruje utracone ręce i nogi u bohaterów i jednostek.
- Strumień wody (1/tura): Posyła w stronę wrogów silny strumień wody.

---
Baldwin, Wróżbita, poziom 1
Doświadczenie: 3/10
Złoto: 30 zł
Umiejętności: Łańcuch Błyskawic 1
Ekwipunek: Wilk, szata wróżbity, kostur wróżbity (atak - mała błyskawica 1/10 sekund)
Dobytek: -
Budowane: -
Klan Kamiennej Pięści:
14*Goblin
8*Siepacz
2*Oszczepnik
1*Szaman
a) Grupa Throkka (1*Sztandarowy; 100 złota)
4*Najeźdźca
1*Szaman
b) Grupa Korgara (1*Sztandarowy)
10*Peon
4*Siepacz
1*Sztandarowy
8*Oszczepnik
1*Szaman
Czary Szamana:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany
- Żądza Krwi (5/tura): Jednostka atakuje szybciej i staje się odporna na strach (trwa 1 turę)
- Wewnętrzny Ogień (1/tura): Powoduje samozapłon dowolnej jednostki wroga (nie-bohatera)
Obrazek
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

Zostawiam chłopa w spokoju.
- Formować szyk! - krzyczę, jadąc na południe. - Łucznicy! Gnolle na południu! Strzelać bez ostrzeżenia! Ustawcie się w bezpiecznym miejscu, zastrzelcie ich szybko! - rozkazuję, chcąc jak najszybciej uporać się z zagrożeniem, mam jeszcze dużo roboty.

Zwracam się do czterech najemnych robotników Ernila, obserwując poczynania mych ludzi.
- Przyjaciele, sami rozumiecie, że jesteście mi potrzebni. W razie czego - mogę wam zapłacić. Dołączycie do nas? Ile chcecie?
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

Wojska rozpoczęły walkę z atakującymi gnollami.
- Ja tam i za darmo mogę - stwierdził jeden z pracowników - Tu i tak mi kiepsko płacą, a brałem udział w pierwszych walkach.
- A ja nie zamierzam walczyć, to nie moja wojna - walnął drugi i sobie poszedł.
Pozostała dwójka rząda po 10 sztuk złota.
Obrazek
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

- Niech będzie, lecz nie ważcie się uciec z pieniędzmi. Wiecie, co magowie robią z ludźmi... - uśmiecham się.

Kiedy już uporam się z gnollami...

- Niech trzech piechurów pójdzie przeszukać ciała gnolli, a potem jazda, rozłożyć mi ten most lub zniszczyć go! Niech robotnicy w wolnym czasie zbudują solidną kładkę, nie chcę, by było stałe przejście przez wodę. Niech piechurzy wezmą narzędzia z szopy i pomogą robotnikom, jeśli potrafią. Ci zaś niech wezmą się za budowanie umocnień, w te sposób, by nie można było zajść nas od strony lasu - między barykadami a zaroślami musi być rozsądna połać płaskiego terenu, tak, by nie można było dojść do nas, nie będąc ostrzeliwanym. Karl - zwracam się do sierżanta. - Każ wystawić czujki od strony lasu i od północy, niech informują Cię o wszystkim. I znajdź nam jakieś wozy albo taczki. Ja was teraz opuszczam, lecz niebawem wrócę. Przejmujesz dowodzenie. Zadbaj o ludzi.

Gdy zobaczę, że rozkazy są wykonywane, teleportuję się tutaj i zmierzam do gospodarstwa 2, oglądając uważnie okolicę.
Baldwin
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 6 października 2007, 17:37
Numer GG: 0

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Baldwin »

Tak, moje dzielne chłopaki. I nie chcesz poznać ich bliżej - uśmiechnąłem się szeroko, ukazując kły - Jestem szamanem klanu Kamiennej Pięści. Siła i Honor ! (Oryginalny tekst z wow'a). Chcemy wyrżnąć ludzkie ścierwo w pień. Jeżeli przeszkadzają wam w polowaniach, zawsze możecie przyłączyć się do nas ? I co to za miejsce ?

- Zwróciłem się do moich orków - Siepacze, zabezpieczcie to wzgórze i patrolujcie je. Niech dwóch oszczepników zbliży się do tych przeklętych i śmierdzących siedzib. Jeden ma je obserwować. Drugi niech przejdzie się tym lasem i obejrzy wszystko dokładnie, aż zobaczy do czego prowadzi ta droga. I NIE WYCHODZIĆ MI Z LASU, TAM MNIEJ WIDAĆ WASZE BRZYDKIE MORDY. - Później sam kieruje się do kręgu, żeby lepiej sie mu przyjrzeć.

P.S. Właśnie wróciłem ze szkoły. Co robimy z jednym updeatem który mnie ominął ?
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

Kervyn
Usłyszałeś kilka krzyków, z czego większość należała do gnollów. Na pewno jednak padł przynajmniej jeden twój piechur. Odgłosy walki jakby ustały. Wszyscy zabrali się do swojej pracy. Teleportowałeś się. Po lewej i prawej masz las, daleko przed sobą rogatkę. Bliżej przed sobą widzisz budynek leżący obok rozstaju dróg, małą karczmę.
---
Baldwin
Wśród gnolli nastała chwila konsternacji i gadały między sobą w swoim języku.
- Pomożemy ci. Za bardzo nie wiemy co to jest, nasz druid, który obozuje z resztą klanu w lesie na północny-zachód stąd przy podobnym kręgu mówi, że jest w stanie odczytać to co na tych głazach pisze. - Spojrzałeś na kamienie, rzeczywiście, zauważyłeś na nich jakieś nieznane ci runy. Oszczepnicy wyruszyli na zwiad.
W międzyczasie wrócił Gard i Korgar z swoją grupą, która nie odniosła żadnych strat. Przyturlali beczkę piwa, 2 duże kociołki, trochę drewna i, najważniejsze, 200 sztuk złota (zakładając, że nic sobie nie zatrzymali).
---
Kervyn, Arcymag, poziom 1
Doświadczenie: 7/10
Złoto: 80 zł
Umiejętności: Teleportacja 1
Ekwipunek: Koń, szata arcymaga, kostur arcymaga (atak - ognisty pocisk 1/10 sekund)
Dobytek: dużo drewna; 5 dużych kamieni
Budowane: Tripantium (zbudowano podstawę, brakuje lin)
Nieśmiertelni:
8*Robotnik
10*Piechur
3*Sierżant
24*Łucznik
2*Kleryk
3*Wyrostek (kosy na sztorc)
3*Chłop (siekiery)
a) Zwiadowca (1*Piechur)
Czary Kleryka:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany.
- Regeneracja Kończyn (1/2tury): Regeneruje utracone ręce i nogi u bohaterów i jednostek.
- Strumień wody (1/tura): Posyła w stronę wrogów silny strumień wody.

---
Baldwin, Wróżbita, poziom 1
Doświadczenie: 5/10
Złoto: 230 zł
Umiejętności: Łańcuch Błyskawic 1
Ekwipunek: Wilk, szata wróżbity, kostur wróżbity (atak - mała błyskawica 1/10 sekund), kord
Dobytek: Beczka piwa, 2*kocioł, trochę drewna
Budowane: -
Klan Kamiennej Pięści:
10*Peon
14*Goblin
12*Siepacz
3*Sztandarowy
8*Oszczepnik
2*Szaman
a) Grupa Throkka (1*Sztandarowy; 100 złota)
4*Najeźdźca
1*Szaman
b) Zwiadowcy
2*Oszczepnik
Czary Szamana:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany
- Żądza Krwi (5/tura): Jednostka atakuje szybciej i staje się odporna na strach (trwa 1 turę)
- Wewnętrzny Ogień (1/tura): Powoduje samozapłon dowolnej jednostki wroga (nie-bohatera)

---
to nie był dodatkowy update. rozmowa z tymi ludźmi nie zajęłaby pewnie więcej niż 10 sekund, a poza tym chcę zachować ciągłość czasu, a jedna tura na podanie wyniku negocjacji to trochę żal.
Obrazek
Baldwin
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 6 października 2007, 17:37
Numer GG: 0

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Baldwin »

- GARD. DO MNIE ! Dla ciebie przypadają dwa zadania. Widzisz ten las ? Niech twoi peoni zrobią z tego katapulty. Najlepiej ze dwie. (Najlepiej takie standardowe, ważna jest mobilność. Patrz tu Niech zbiorą później kamienie. Poza tym mają zrobić deski, a z nich duże tarcze, takie co ochronią co najmniej jednego silnego orka. Niech zrobi, tyle ile mogą unieść ! Weź jeszcze dwóch siepaczy, nich chronią wasze tyłki ! - zwróciłem się do gnolli - Rozumiem, że nie są to jakieś święte drzewa czy inne temu podobne ? I potrzebuję lin, zapłacę za nie DUŻO. Może to i ludzkie złoto, ale zawsze się świeci !

- Korgar, bierz główne siły natarcia:
10*Goblin
6*Siepacz
Gnolle x ?
2*Oszczepnik
1*Szaman
- zwracam się do gnolli - Wasze kusze są dla nas bardzo ważne. Jestem gotów zapłacić wam, jeżeli sprowadzicie więcej waszych myśliwych. W czasie tej walki skryjcie się za tarczami mych wojowników i strzelajcie do ludzkich łuczników. - znów do Korgara - Rozpocznij natarcie na te okropne ludzkie siedziby. Podkradnij się oddziałami najciszej jak potrafisz i strzelaj z kusz dopiero wtedy, kiedy będziecie blisko. Sprowokuj ich do przyjścia do was. Niech siepacze ochraniają kuszników, szamana i oszczepników. Każ dwóm goblinom i jednemu siepaczowi ustawić się przy trakcie (gdzieś 3/4 w lesie po południowej stronie). Mają wypatrywać posiłków tych cherlawych ludzików. Daj im swój róg, jak ich wypatrzą, mają w niego zadąć. Jak znajdą jednego oszczepnika to mają go ze sobą wziąć. Drugiego weź do natarcia. Nie pozwólcie nikomu uciec. - do goblinów - A WY MAŁE DARMOZJADY, MACIE TRZYMAĆ SIE DALEJ OD KORGARA I CZEKAĆ, AŻ LUDZKIE MIĘSO BĘDZIE BLISKO LUB ORKOWIE RUSZĄ DO BITWY. ZRÓBCIE POŻYTEK Z WASZYCH MAŁYCH TYŁKÓW I SKRYJCIE SIĘ W SIANIE. TYLKO BYĆ CICHO I PATRZEĆ NA RESZTĘ.
- GARD, wydaj rozkazy peonom a potem weź resztę:
4*Goblin
4*Siepacz
6*Oszczepnik
1*Szaman
i przekradnij się lasem. Zaatakuj od tyłu ludzkie mięso. Jeżeli masz pochodnie to rzucaj na ludzkie siedziby. Zasyp ich oszczepami ! - do wszystkich - NA DŹWIĘK ROGU KODO MACIE SKRYĆ SIĘ W LASACH. ZOSTAWCIE ZA SOBĄ DUŻO TRUPÓW. DZIŚ SPŁYNIE KREW!
- A wy nasi sprzymierzeńcy, prowadźcie mnie do waszego druida - zwróciłem się do przywódcy gnolli - wyślijcie mu także me pozdrowienia. KLAN KAMIENNEJ PIĘŚCI JEST WAM DŁUŻNY !

P.S. Zrobiłem dzisiaj jedną kosmetyczną zmianę. Myślę, że niezbyt to przeszkadza. Jednak jeżeli taka, to mogę to zmienić jak najprędzej.
Ostatnio zmieniony środa, 10 października 2007, 21:41 przez Baldwin, łącznie zmieniany 2 razy.
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

Pędzę, naprawdę pędzę do gospodarstwa.

- Ludzie! Jestem wysłannikiem króla! Atakują krwiożerczy orkowie! Chwyćcie za broń! Wszystkich, ale to naprawdę wszystkich, chcę za moment widzieć przy mnie! Przynieście broń, narzędzia, liny, alkohol, oliwę, wszystko, co się pali! Wszystko, co może się przydać! Przyprowadźcie wozy i taczki! Weźcie ze sobą siano! Pospieszcie się!

Kiedy zgromadzą się wraz z potrzebnymi rzeczami koło mnie...

- Będziemy bronić się z tego miejsca! Przygotujcie teren, żeby moi robotnicy byli w stanie jak najszybciej się tu okopać. Pospieszcie się! Zacznijcie stawiać umocnienia! Liczy się czas.

Teleportuję się do swego obozu.

- Karl! Pilna sprawa, do wszystkich! Zarządzam natychmiastowy przemarsz WSZYSTKICH ludzi i materiałów budowlanych do drugiego gospodarstwa! Zapomniałem o pieprzonych planach okolicy, tam będzie lepiej nam się bronić. Niech ludzie przygotują materiały, drewno i kamienie, teleportuję je do drugiego gospodarstwa wraz z tripantium! Uformuj z ludzi kolumnę marszową i jak najszybciej nakaż wymarsz, musimy jak najszybciej się przemieścić, liczy się czas, czas, czas! Kiedy tylko tam dotrzecie, niech robotnicy rozpoczną jak najszybciej budowę barykad! Teren wokół tamtego gospodarstwa jest równy, nie zaskoczą nas tak łatwo, jak tutaj. Pospiesz się!

Poganiam ludzi i usiłuję teleportować się (następna tura już) wraz z podstawą tripantium i jak największą ilością drewna, kamieni i wszelkich surowców do drugiego gospodarstwa.

[ewentualny dialog z mieszkańcami - na GG proszę, być może moje późniejsze rozkazy się wtedy zmienią, ale póki co plan jest taki]

Generalnie chodzi o to, że mają jak najszybciej dotrzeć do drugiego gospodarstwa i się tam okopać tak, by odeprzeć natarcie piesze orków od strony równin. Liczy się czas, czas, czas, szybko!
Tenac
Majtek
Majtek
Posty: 115
Rejestracja: środa, 2 maja 2007, 14:13

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Tenac »

Kervyn
Zauważyłeś armię orków na południu.
- Ludzie! Orkowie na południu! - wskazuję. - Nie ma chwili do stracenia! Weźcie wszystko, co przydatne, zwłaszcza broń i to, co dobrze się pali, oraz liny! Uciekajcie na zachód drogą, do drugiego gospodarstwa! Tam znajdują się moje armie, które was ochronią! - kiedy potwierdzą i ruszą, żeby się przygotować, ja szukam miejsca w pobliżu, gdzie mogę się ukryć, by obserwować orków.
Wszyscy rzucili się do budynków by zebrać co się działo. W miarę szybko załadowali wóz sobą i towarami i w pośpiechu wyruszyli na południowy-zachód. Czekasz.
---
Baldwin
- Las jak las - mruknął jeden z gnolli. - A lin ze sobą na polowania nie bierzemy, ale będziesz mógł je nabyć w naszej osadzie na północy!
Peoni ruszyli do roboty, a ty odszedłeś z grupą Garda i jednym gnollem skierowałeś się na północny-zachód, Korgar został by poczekać na tarcze. Byliście już przy drodze, gdy zobaczyliście objuczony dwuosiowy wóz zaprzężony w dwa konie, który z dużą prędkością się do was zbliża. Zauważyłeś też, że ze wschodu nadjeżdża Throkk, ale z jednym jeźdźcem mniej niż wyjeżdżał...
---
Kervyn, Arcymag, poziom 1
Doświadczenie: 7/10
Złoto: 80 zł
Umiejętności: Teleportacja 1
Ekwipunek: Koń, szata arcymaga, kostur arcymaga (atak - ognisty pocisk 1/10 sekund)
Dobytek: dużo drewna; 5 dużych kamieni
Budowane: Tripantium (zbudowano podstawę, brakuje lin)
Nieśmiertelni:
8*Robotnik
10*Piechur
3*Sierżant
24*Łucznik
2*Kleryk
3*Wyrostek (kosy na sztorc)
3*Chłop (siekiery)
a) Zwiadowca (1*Piechur)
Czary Kleryka:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany.
- Regeneracja Kończyn (1/2tury): Regeneruje utracone ręce i nogi u bohaterów i jednostek.
- Strumień wody (1/tura): Posyła w stronę wrogów silny strumień wody.

---
Baldwin, Wróżbita, poziom 2
Doświadczenie: 5/10
Złoto: 330 zł
Umiejętności: Łańcuch Błyskawic 1
Ekwipunek: Wilk, szata wróżbity, kostur wróżbity (atak - mała błyskawica 1/10 sekund), kord
Dobytek: Beczka piwa, 2*kocioł, trochę drewna
Budowane: -
Klan Kamiennej Pięści:
1*Gnolli kusznik
a) Korgar (1*Sztandarowy)
10*Goblin
6*Siepacz
2*Oszczepnik
1*Szaman
5*Gnolli kusznik
b) Gard (1*Sztandarowy)
4*Goblin
4*Siepacz
6*Oszczepnik
1*Szaman
c) Robole
10*Peon
2*Siepacz
d) Zwiadowcy
2*Oszczepnik
e) Throkk (1*Sztandarowy; 100 zł)
3*Najeźdźca
1*Szaman
Czary Szamana:
- Leczenie (5/tura): Uspokaja rannych i leczy rany
- Żądza Krwi (5/tura): Jednostka atakuje szybciej i staje się odporna na strach (trwa 1 turę)
- Wewnętrzny Ogień (1/tura): Powoduje samozapłon dowolnej jednostki wroga (nie-bohatera)
Obrazek
John Doe

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: John Doe »

Czekam w ukryciu, obserwujac sytuacje i armie na poludniu.

[informuj mnie, co widze, wtedy strzele jakies mini-rozkazy (teleportacja), bo czekanie rozna ilosc czasu moze zajac]
Baldwin
Szczur Lądowy
Posty: 9
Rejestracja: sobota, 6 października 2007, 17:37
Numer GG: 0

Re: Warcraft I: Orcs and Humans

Post autor: Baldwin »

Baldwin
-DO DZIEWIĘCIU PIEKIEŁ ! - krzyknąłem widząc wóz - Orkowie szybko z drogi, skryć się, rozstąpić. Ustawcie szyk obronne w razie ostrzału. - sam pędzę w stronę wozu od jego lewej strony i proszę ducha powietrza o błyskawice. Chce nią wcelować w jedno z kół wozu, ewentualnie w ładunek, jeżeli jest tam coś łatwopalnego. Jeżeli ktoś przeżyje, nie zabijam go ! Biorę jeńców !

----------

Kiedy problem z wozem zostanie rozwiązany, zwracam się do Garda - Weź migiem swoich chłopaków i każ im zatkać beczki alkoholu i te garnki (w które też ma wlać alkohol) jakimiś szmatami. Nie rób takich oczu ! MYŚLAŁEŚ, ŻE WYPIJESZ TEN ŚMIERDZĄCY, LUDZKI PŁYN?! UCZTOWAĆ I PIĆ BĘDZIEMY PO BITWIE ! GORZAŁKA ORKÓW JUŻ DO NAS IDZIE ! - odetchnąłem na chwile - Kiedy Twoi śmierdzący orkowie już to zrobią, rozstaw je w dobrych pozycjach w czasie ataku ! I jak zobaczysz błyskawice na niebie, MASZ JE PODPALIĆ ?! ROZUMIESZ ?!

----------

Potem czekam na Throkka. Zapytam się go o wóz i o to co robił. (Potem każe mu zostawić go przy kręgu i udać się w stronę lasu na południu, żeby zrobić zwiad i jeżeli będą tam sami wieśniacy, to zmasakrować obrońców. Albo rozegram to po odpowiedzi). Mimo wszystko potem kieruję się z gnollem w stronę ich wioski.

P.S. Jak wygląda las ? Gęsty, czy da się tam jechać na wilkach ?
Zablokowany