[Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

[Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Qin Shi Huang »

- Ups… - powiedział młody profesor Almekiańskiego Uniwersytetu Magicznego Rendir de Travile - … pomyliliśmy się…- dodał mocno akcentując „się”.
- To nie jest moment w którym mówi się coś takiego – Morfuns zdawał się być mocno poirytowany tą sytuacją
-To było nie do przewidzenia. Skąd mieliśmy wiedzieć, ze ona…
-Przestań się tłumaczyć i pomyśl lepiej jak to odkręcić. Inaczej, możesz mieć poważne kłopoty…
-T… tak panie…


To będzie Storrytelling w świecie Slayers, a raczej w świecie na podstawie świata Slayers. Przyjmę maksymalnie 4 graczy. Czekać będę na wyśmienite karty a czekać mogę długo, nie spieszy mi się. Ta sesja będzie aktualizowana raz na tydzień, ponieważ nie mam wiele czasu na zajmowanie się sesją. Wy pewno też.
Karty na PW.

Postacie.

Na początek należy nadmienić, że przy tworzeniu postaci nie wybieracie żadnych jasno określonych klas jak „czarodziej” albo „wojownik”. Postacie tworzycie własne, a to jak ktoś będzie was nazywać, zależeć będzie tylko od tego jak będzie was postrzegać.
Jedyny podział jaki może tu występować to postacie Magiczne i Niemagiczne.

Postacie Magiczne, oczywiście korzystają z magii, znają się na jej konstrukcji i na mechanizmach jakie rządzą pewnymi rytuałami. Dzięki temu, znając jedno zaklęcie, mogą wykorzystywać je na wiele różnych sposobów.
Postacie Magiczne wybierają sobie dwie szkoły Magii z pośród trzech, których używać będą jako głównych. Nie oznacza to jednak, ze tej trzeciej nie mogą używać wcale. Mogą, jednak nie idzie im to tak dobrze.

Trzy szkoły Magii:
Magia Demonów – Czarna magia
Magia Bogów – Biała Magia
Magia Szamanizmu – Szara Magia (Magia Duchów)

Utarło się używać nazw: Czarna Magia, Biała Magia i Szamanizm. Używanie innych, nie jest jednak błędem.
Oprócz tego istnieje tzw. Magia Ludzka, polegająca na manipulacji czystą energią magiczną. Magia ta urosła w pracowniach ludzkich, dlatego jest tak nazywana, jednak równie dobrze mogą jej używać inne rasy. Magii ludzkiej nie wybieramy przy tworzeniu postaci. Postać magiczna potrafi niewielkim stopniu wyczuwać magiczna aurę. (Elfy są w stanie wyczuwać magię dużo lepiej). Później z różnych ksiąg bądź nauczycieli, będzie mogła nauczyć się innych tajemnic Magii Ludzkiej, zwanej także „Arkaniczną”
Oprócz dwóch szkół Magii, wybrać należy 4 umiejętności poboczne. Tutaj przy wyborze Panuje swoboda. Możecie wpisać co wam przyjdzie do głowy.
Przykład:
Zelgadis Greywords – Magiczny Szermierz.

Szamanizm
Czarna Magia

Szermierka
Sztuka Przetrwania (w sztuke przetrwania wpisuje się umiejętność szybkiego poruszania się, znajomość ziół, śladów zwierząt, używania broni dystansowej)
Otwieranie zamków
Pismo runiczne


Postacie Niemagiczne, Na magii się nie znają. Nie rozumieją konstrukcji magii, a wszelkie obrzędy jakie są wykonywane na ich oczach, stanowią dla nich tajemnicę. Mogą ewentualnie zapamiętywać kto co przez ten czas robił, ale nie rozumieją w pełni zasad działania Magii. Nie oznacza to, ze są głupi. Ich umiejętności nie są zwyczajnie związane z magią.

Postać Niemagiczna wybiera sobie 4 umiejętności dowolne oraz dowolne dwie zdolności „Nadludzkie”. Magia jest w tym świecie bardzo potężna, więc bohaterowie niemagiczni mogliby poczuć się pokrzywdzeni. Dlatego ofiarowuję zdolności nadludzkie.

Szablon karty:
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Płeć:
Profesja którą postać sama się określa:
Wygląd:
Historia:(mile widziane historie łączone z opisem wyglądu poprzez krótkie opowiadanie)... (może być i długie)

I szkoła Magii / I zdolność nadludzka:
II szkoła magii / II Zdolność Nadludzka

4 Zdolności Dowolne:

W poczet tych zdolności wpisuję:
- Nadludzka Siła – Dzięki tej zdolności, bohater ma siłę pozwalającą dajmy na to unieść krowę, ale już nią nie rzucić, unieść brony w bramie, Zburzyć cieńszą ścianę ciosem z Bara czy młynkiem z mieczem, powalić żołdaków stojących wokoło.
- Nadludzka Wytrzymałość – Pozwala Bohaterowi na otrzymywanie wielu ciosów bez widocznej szkody na zdrowiu. Dla bohatera obdarzonego tą zdolnością, upadek z 30 metrów, nie jest śmiertelny, aczkolwiek powoduje poważne obrażenia. Rany, które zabiłyby przeciętnego człowieczka na miejscu, dla bohatera z ta zdolnością, nie oznaczają śmierci. Organizm jest w stanie poradzić sobie z wieloma truciznami, toksynami, chorobami.
- Nadludzka Szybkość – Bohater obdarzony tym darem, jest tak pioruńsko szybki, że naprawdę trudno za nim nadążyć. Nie mówię tu o takiej szybkości jak Flash z Ligi Sprawiedliwych, ale o szybkości większej niż mistrzowie w biegu na sto metrów. Bohater nie tylko bardzo szybko biega, ale ma tez przyspieszony czas reakcji. Wszystko dookoła wydaje mu się powolne i chciałby wszystko robić szybciej. Łatwiej mu unikać ciosu przeciwnika, łatwiej wypatrzyć lukę w obronie i zadać cios.
- Nadludzka Zręczność – Ma bardzo zręczne paluszki. Jest w stanie bezbłędnie trafiać w cel miotanymi przedmiotami, strzelać z łuku, kraść, może być mistrzem miecza… Umiejętność bardzo subtelna.
(Przy wyborze umiejętności nadludzkich, należy uwzględnić to w wyglądzie bohatera. Siłacz, powinien być wielki i potężnie zbudowany, a osoba nadludzko zręczna, szczupła i zwinna.


Oprócz tego, postać taka może mieć jakąś magiczną broń. Sami sobie ją opiszcie.





Przykład:
Bardos Kergaran – Mistrz Miecza

Nadludzka Zręczność
Nadludzka Wytrzymałość

Szermierka
Sztuka Przetrwania
Hazard
Kowalstwo

W posiadaniu: Miecz „Smocza Zguba”

Jest tez możliwość wybrania postaci półmagicznej. Taka Postać będzie miała Możliwość wyboru 4 umiejętności dowolnych oraz jednej Nadludzkiej i jednej Magicznej.
Z tym, ze Postać półmagiczna nie będzie mogła korzystać tylko z tej jednej wybranej magii. Całkowite beztalencie w innych dziedzinach sztuk tajemnych.

Postacie już na początku rozgrywki będą średnio silne.
Postacie Magiczne, dostaną zaklęcia na PW, po zweryfikowaniu zatwierdzeniu Karty.
Karty proszę przysyłać na PW. Co do magicznej broni postaci niemagicznej, jej moc należy ze mną uzgodnić.


Świat.


W tym świecie jest kilka królestw.
Seyruun – największe terytorialnie i drugie pod względem siły militarnej. Najstarsze. Pogrążone w stagnacji. Nie dzieje się nic nowego. Stolica białej Magii.
Xoana – Najmniejsze, najmłodsze, najsłabsze, ale prężnie się rozwijające. Gospodarka oparta na morzu oraz na nowych odkryciach technologicznych i magicznych. Podczas ostatniej wojny głupi król pod namową chorej psychicznie córki Martiny, sprzymierzył się z demonami. Oboje, zostali po wojnie ścięci. Królem obwołano Seyruuńskiego księcia Ramiera.
Ilinon – Przedostatnie pod względem Terytorialnym. Panują tu Ogromne swobody. Państwo drugie pod względem siły militarnej. Stolica technicznych nowinek. Rozwija się bardzo szybko. Jest bogate i silne. W tym Kraju wszystkie rasy żyją ze sobą w zgodzie. Czasem da się zobaczyć jak Ork z Elfem piją tu razem piwo. Państwo jest jednak bardzo niestabilne i kołysze się w posadach. Poprzedni Król Mortimer Jack Gryfin, zginął chwalebną śmiercią, pozostawiając państwo w rękach żony Roxany, do czasu aż jego Syn Erteris się nie ożeni. Pozostawił po sobie także Córkę Victorię, będącą obecnie Arcymagiem Ilinońskiej Akademii Sztuk Magicznych. W tym państwie nie istnieje coś takiego jak księgi zakazane. Dlatego sporo tu uciekinierów z innych państw ściganych za praktyki zakazane.
Almekia - Ortodoksyjne państwo o sile militarnej stojącej zaraz za Seyruun. Czyli tez niedaleko przed Xoaną. Stolica nie tyle białej magii, co ścigania użytkowników Czarnej. W tym państwie, czarnoksiężnika wolno zabić gdy tylko przyłapie się go na użyciu czarnej magii. Pełno tu walecznych rycerzy i paladynów, chcących oczyścić świat ze ścierwa i plugastwa. Obecnie rządzi Król Morfuns. Od pewnego czasu wiadomo o próbach zeswatania Księcia Erterisa z księżniczką Almekii, Mirianą.

Niegdyś Stary kontynent otoczony był przez demoniczna barierę, jednak śmierć Fibrizzo, zniszczyła ją, co pozwoliło na odkrycie nowego kontynentu jakim Jest Ergador. Obecnie jest on kolonizowany.


Plan Astralny – Bogowie i demony.

Matka wszechrzeczy (Pani Nocnych Koszmarów)
Najwyższa bogini, która stworzyła wszystko. Mało obchodzą ją ludzie i podobne im stworzenia. Nie jest ani dobra, ani zła. Obce są jej te pojęcia. Jej domem jest Morze chaosu.

Demony. (mazoku)
Shabranigdo, władca ciemności (Rubinooki władca)
Wcielenie zła. Rządzi wszystkimi innymi demonami. Stworzył je i jest najpotężniejszym demonem. Cyphied, w wielkiej bitwie podzielił go na 7 części i umieścił jego rozdartą dusze w ciałach ludzi. Ludzie w których znajduje się cząstka duszy Shabranigdo, są zazwyczaj obdarzeni jakimiś wielkimi umiejętnościami. Gdy taka osoba ginie, cząstka duszy Rubinookiego władcy wędruje do innego ciała. Za każdym razem gdy taki człowiek ginie, część Shabranigdo słabnie. Cyphied chciał w ten sposób zniszczyć demona. Nie udało się to. Shabranigdo, całkiem niedawno bo 20 lat temu, znów się połączył. Wielka wojna pochłonęła miliony istnień. W sumie nie do końca wiadomo kto zwyciężył. Świat odbudowuje się po wojnie.

Shabranigdo stworzył inne demony.

DeathFog – demon zsyłający na ludzi cierpienie i choroby.
Fibrizzo – Pan piekieł. Władca śmierci. (Czarodziejka Lina Inverse, zabiła go)
Sea Dolphin – Pan mórz i oceanów. Boją się go marynarze. Czasem składają mu ofiary, aby nie nasłał na nich morskich potworów.
Selas Mentalium – Władczyni Bestii. To ona rządzi potworami i bestiami łażącymi po świecie.

Bogowie. (shinzoku)
Bogów jest bardzo wielu i nie mają jasno określonej klasyfikacji. Klasyfikowanie ich byłoby bluźnierstwem, jednak sposób ich niszczenia byłby podobny do sposobu niszczenia demonów, gdyby nie to, że w Magii białej nie ma zaklęć ofensywnych. Bogów istnieje bardzo wielu i po świecie rozlokowane jest wiele ich świątyń. Jeśli chcecie grac kapłanem lub mnichem, możecie sami wymyślić imię boga któremu służycie.

Każdy musi jednak znać Cyphieda. Cyphied – Król Płonący Smok. Podzielił Dusze Shabranigdo na 7 części. Jest najsilniejszym bogiem i wszystkie narody oddają mu cześć.




Magia (jeśli grasz postacią niemagiczną, możesz tego działu nie czytać)

Czarna magia
Rzucanie zaklęć z dziedziny czarnej Magii wymaga odwołania się do mocy demonów. Polega to na proszeniu, poprzez inkantowanie zaklęcia, o ich pomoc. Dlatego, jeśli chcemy zniszczyć demona przy pomocy czarnej magii, musimy użyć zaklęcia odwołującego się do demona stojącego wyżej w demonicznej hierarchii. Np., Lina Inverse, aby zniszczyć Fibrizzo, musiała użyć zaklęcia odwołującego się do Matki wszechrzeczy. Zaklęcia rubinookiego władcy nie działały, ponieważ jest on mocno osłabiony, poprzez rozdzielenie duszy na siedem części.
Demony klasyfikuje się w skali od 1 do 10. Poziom dziesiąty, reprezentuje najniższa klasa demonów. Bardzo słabych i mało inteligentnych. Poziom pierwszy, to twory Shabranigdo, czyli demoniczni władcy, Death Fog, Sea Dolphin, Selas Mentalium. Shabranigdo jest poza skalą. Stoi na poziomie zerowym. Można by zniszczyć go tylko przy pomocy zaklęcia korzystającego z Mocy Matki wszechrzeczy, ale w sumie nikt (prawie) nie zna tego zaklęcia, a nawet jeśli to takie zaklęcie mogłoby zniszczyć świat.

Szamanizm:
Szamanizm dzieli się na:
-Szamanizm Ognia
-Szamanizm Wody (w tym lodowe)
-Szamanizm Wiatru
-Szamanizm Ziemi
-Szamanizm Piorunów
-Szamanizm Ducha.

Szamanizm To magia Duchów. Prosząc o pomoc przodków i wielkich duchów natury, można pozyskać ich moc.

Wybierając Szamanizm, macie dostęp do panowania nad każdym z żywiołów, ale powinniście skupić się na dwóch. Proszę to uwzględnić w nawiasie obok Wybranego Szamanizmu, jeśli go wybierzecie. Np.: -Szamanizm (Ognia i Ducha)
Osobiście polecam wybór Szamanizmu Ducha. Nadaje się on świetnie do niszczenia demonów. Ten dział Szamanizmu niszczy istotę na planie Astralnym. Demonów nie da się zranić Magią żywiołów, ani zwyczajną bronią, ponieważ te nie dochodzą swoją mocą do planu astralnego. Szamanizm ducha dociera do źródła mocy Demona w planie astralnym i niszczy go. Jest to też najlepsza broń na wszelkiego rodzaju żywiołami, Golemy i inne stwory stworzone magicznie. Szamanizm Ducha nie jest w stanie zranić istoty ludzkiej.

Biała Magia:

Biała Magia polega na modlitwie. Modląc się do bogów, można wyprosić u nich błogosławieństwo. W Białej Magii nie ma zaklęć ofensywnych. Zniszczyć nią można tylko demona, poprzez zaklęcie oczyszczenia ze zła. Jest to jednak zaklęcie lecznicze, działające ofensywnie tylko na demony, bądź złe duchy.
Biała Magia to zaklęcia leczące, ochronne, oczyszczające i wspomagające.


Rasy:
Ludzie – Wiadomo o co chodzi (żyją do 80 lat)

Elfy – w tym świecie, konserwatyści stroniący od nowinek świata. Elfy SA bardzo zręczne, szybkie, mają wrodzony zmysł magiczny i są bardzo dumne. Żyją w wielkich puszczach graniczących z Almekią, jednak większość ich narodu żyje w rozproszeniu na całym świecie.
(nie może grać postacią niemagiczną) Żyją do 500 lat

Krasnoludy – Oprócz tego, ze wspaniali kowale, górnicy, wojownicy, to jeszcze całkiem niezgorsi wynalazcy. Zajmują się wieloma dziedzinami nauki. Zarówno nauką technologiczną jak i magiczną. (tworzenie nowych run, zaklęć, chimer itp…) Żyją do 120 lat

Gnomy – Przedstawiciele tej rasy są często złośliwi, jednak gnomy to rasa bardzo inteligentna i zręczna. To głównie gnomom świat zawdzięcza większość osiągnięć techniki. Są dobrzy w broni dystansowej, oraz w obsłudze i tworzeniu skomplikowanych urządzeń. (broń palna, kusze, mat. Wybuchowe). Uwielbiają handel i targowanie się, w czym doszli do perfekcji. (Żyją do 200 lat)

Smoki(jeśli chcesz grać smokiem, porządnie się zastanów)- Smok to bardzo skomplikowana rasa. Pochodzą z gór leżącymi daleko za pustyniami Egradoru, lecz ich niewielka grupa mieszka w wielkim pasmie górskim na starym kontynencie. Ich prawdziwa forma, to wielki jaszczur o 20 metrach od łba do końca ogona. Pokryci są złota łuska i zieją ogniem. Są to stworzenie o wielkich zdolnościach magicznych. Dzięki bardzo długiemu życiu zdobyli wielką mądrość. Cechuje ich dystans do innych ras. Są z jednej strony często zafascynowani innymi inteligentnymi stworzeniami, a z drugiej strony, uważają się często za lepszych. W śród smoków istnieje przekonanie, że smoki to posłańcy bogów i rasa pochodząca bezpośrednio od nich. Często nie rozumieją istot ludzkich i fascynuje je ich energiczność. Tłumacza to tym, ze istoty ludzkie, żyją dużo krócej. Z Ludźmi rozmawiają rzadko, chyba, ze bardzo któregoś polubią. Są bardzo przyjaźnie nastawieni i lubią pokój, jednak są bardzo ciężkimi przeciwnikami gdy się ich zdenerwuje. Do przyjaciół (nawet do istot „niższych”), odnoszą się dobrze i traktują ich na równi z sobą, jednak na szacunek smoka trzeba sobie zasłużyć. Smoki posiadają zdolność zmiany formy w ludzką. Smok w formie ludzkiej wygląda jak bardzo wysoki (ponad 2-metrowy) człowiek. Zazwyczaj mają długie blond włosy oraz krzaczaste brwi. Wnętrze ich szczęki pozostaje prawie smocze. W Ludzkiej formie mają wilcze kły w dolnej i górnej szczęce. Tymi szczękami mogą przegryźć nawet bawolą kość, co często robą w ludzkich karczmach. (zjadają prosię czy udźce wołowe razem z kośćmi)
Smok w ludzkiej formie waży około 200 kilogramów, mimo iż na to nie wygląda. Są niezwykle silni. (zdolność „nadludzka siła” automatycznie. Smok nie może grac postacią niemagiczną) Smok, nawet w ludzkiej formie, musi bardzo dużo jeść. Przebywając w formie ludzkiej, musi jeść przynajmniej 20 kg mięsa dziennie. Jeśli przebywa dłuższy czas w postaci smoczej, wystarczą mu dwie jałówki dziennie.
Smok także w postaci ludzkiej może ziać ogniem, jednak płomień jest odpowiednio mniejszy.
Smoki potrafią się poważnie obrazić na kogoś, kto nazywa smokiem te „smoki”, które czasem napadają na wsie porywają owce. Są to istoty położone na drabinie ewolucyjnej daleko niżej. To tak jakby porównać człowieka do małpy. Smoki nazywają te istoty „Jaszczury” lub „Lazardy” (żyją tysiące lat)
Jeśli chcesz grac smokiem, twoja karta musi być naprawdę dobra i dobrze odwzorowywać smoczy charakter.


W razie ewentualnych pytań o system, proszę pytać w temacie.

Tu macie mapkę świata. mistrzostwo kartografii to nie jest, ale daje pojęcie o geografii. (mapka ma na celu przedstawić granice państw)
Obrazek
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Ojciec Mróz
Marynarz
Marynarz
Posty: 249
Rejestracja: wtorek, 8 kwietnia 2008, 12:31
Numer GG: 2363991
Lokalizacja: Skądinąd

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Ojciec Mróz »

Hmm, poprzednia sesja Slayers padła dość szybko, mimo, że zapowiadała się dość miło ...

czy można zgłosić postać grającą w tamtej historii? Jeśli tak, to mój Karsa jest gotów do kolejnych przygód (po odpowiedniej modyfikacji zgodnie z wymogami niniejszej sesji :) )
DUB W NOSIE !

Sprawozdania z Drugich Międzynarodowych Warsztatów na Temat Nagich Myszy
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Qin Shi Huang »

Jeśli zmodyfikujesz kartę, zostanie rozpatrzona
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: the_weird_one »

Jeżeli o magiczny przedmiot dla niemagicznej postaci chodzi, to musi być to koniecznie broń?
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Qin Shi Huang »

Nie, niekoniecznie
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Kaczor »

Ojcze Mrozie-jeżeli się zakwalifikujesz, pomyśl może o wydłużeniu postów na sesji? Bo policzyłem te z "Kompanii" i wychodzi Ci średnia koło 6 linijek. Tzn. ja wiem, że nie liczy się ilość a jakość. Ale...no...bez przesady^^.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard :D
Ojciec Mróz
Marynarz
Marynarz
Posty: 249
Rejestracja: wtorek, 8 kwietnia 2008, 12:31
Numer GG: 2363991
Lokalizacja: Skądinąd

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Ojciec Mróz »

ehem

Drogi Kaczorze

Ilość ilością, jakość jakością, ale jak nie ma o czym pisać to co, mam na siłę wymyślać eposy i elaboraty? Dokładanie do każdego postu opisów otaczającej mnie przyrody czy też dokładne aż do bólu tłumaczenie każdego gestu czy grymasu nie jest w moim stylu. Gdyby sytuacja dawała mi możliwość wypowiedzenia się w formie dłuższej niż te "statystyczne" 6 linijek, to z pewnością był z tej możliwości skorzystał. Z resztą zauważ proszę, że moje wypowiedzi były i tak jednymi z obszerniejszych.

:)
DUB W NOSIE !

Sprawozdania z Drugich Międzynarodowych Warsztatów na Temat Nagich Myszy
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Kaczor »

eposy i elaboraty
Trudne słowa^^

Ok. Może się czepiam. Mam nadzieję że będzie nam się dobrze grało, o ile w ogóle. :D
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard :D
the_weird_one
Mat
Mat
Posty: 407
Rejestracja: sobota, 22 listopada 2008, 21:34
Numer GG: 6271014

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: the_weird_one »

Karta poooooszłaaaa!
No Name pisze:Podchodzę do norda i mówię:
- Pierwsza zasada klubu walki – nie rozmawiajcie o klubie walki...
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Qin Shi Huang »

Okej. no to zagrają kaczor, Weird One i Ojciec Mróz.
Niedługo dostaniecie spis zdolności na pw a później czekajcie na sesję.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Samanta
Marynarz
Marynarz
Posty: 280
Rejestracja: czwartek, 10 stycznia 2008, 21:13
Numer GG: 4667494
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Samanta »

Macie jeszcze miejsce na jednego gracza?
Samanta Bloodmoon

Fire and ice, somehow existing together without destroying each other. More proof that I belonged with him.
-Bella Cullen, Breaking Dawn
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Qin Shi Huang »

Samanta czekam tylko aż poprawisz kartę
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Samanta
Marynarz
Marynarz
Posty: 280
Rejestracja: czwartek, 10 stycznia 2008, 21:13
Numer GG: 4667494
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Samanta »

done!


Czas na sesje =D
Samanta Bloodmoon

Fire and ice, somehow existing together without destroying each other. More proof that I belonged with him.
-Bella Cullen, Breaking Dawn
Samanta
Marynarz
Marynarz
Posty: 280
Rejestracja: czwartek, 10 stycznia 2008, 21:13
Numer GG: 4667494
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Samanta »

To kiedy upek?
Samanta Bloodmoon

Fire and ice, somehow existing together without destroying each other. More proof that I belonged with him.
-Bella Cullen, Breaking Dawn
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Qin Shi Huang »

Upek był kilka dni temu... czekam na wasze posty.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Kaczor
Marynarz
Marynarz
Posty: 380
Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Kaczor »

Mogę odpisać po świętach? Bo nie mam czasu na odpisanie czegoś sensownego a nie chcę napisać czegoś byle jak....??
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard :D
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] - Pierdut, czyli "Ups... pomyliliśmy SIĘ"

Post autor: Qin Shi Huang »

jasne. Mnie nie spieszno.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Zablokowany