Czasy Rebelii [Star Wars]
: wtorek, 24 czerwca 2008, 21:16
A więc w końcu się na to zdecydowałem.
Sesja którą chciałbym poprowadzić rozgrywać się będzie mniej więcej rok po bitwie o Yavin i wydarzeniach przedstawionych w "Nowej Nadziei". Sesja miała by być poprowadzona na klasycznych zasadach SW d20 w oparciu o "Revised Core Rulebook" i "Hero's Guide". Oczywiście cała mechanika dla graczy sprowadza się do napisania karty postaci i późniejszych awansów. Resztą zajął bym się ja. A tak naprawdę szczegóły są do ustalenia
P.S. W związku z okresem gry stanowczo oddradzam granie którąś z klas Jedi![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
EDIT: Jeśli chodzi o podręczniki proszę się zgłaszać do mnie na PW
EDIT2:
Biorąc pod uwagę pytania i sugestie pewnej osoby kilka wyjaśnień:
- Mechanika ograniczona jest tylko do napisania karty - jej znajomość nie jest potrzebna, a o tych podręcznikach wspomniałem tylko w kontekście spisu atutów i umiejętność. Niczym innym nie trzeba się przejmować. Tak naprawdę jeśli ktoś chce może dać mi zarys postaci, a ja już się zajmę przełożeniem tego na mechanikę .
-Zaczynamy postaciami na pierwszym poziomie. W związku z tym zaczynacie z podaną w podręczniku liczbą kredytów (pieniędzy) które jednak możecie wykorzystać do zakupu sprzętu.
-Grę zaczynacie na planecie Velmor - planeta oficjalnie neutralna lecz tak naprawdę kontrolowana przez Imperium, na której w tym okresie osiedliło się wielu Alderaanczyków, ze względu na podobieństwo klimatyczne i podobne społeczeństwo ( na Velmorze również panuję monarcha[kontrolowana przez Imperium ale zawsze monarchia])
-Postacie mają być w miarę realistyczne( czyt: nieślubne dziecko Imperatora i Luka nie przejdzie ;P). Warto podkreślić, że istoty ras obcych odgrywa się trudniej ale jeśli ktoś czuję się na siłach to można wymyślać najdziwniejsze rasy (z paroma małymi wyjątkami)
No na razie chyba tyle...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
P.S. W związku z okresem gry stanowczo oddradzam granie którąś z klas Jedi
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
EDIT: Jeśli chodzi o podręczniki proszę się zgłaszać do mnie na PW
EDIT2:
Biorąc pod uwagę pytania i sugestie pewnej osoby kilka wyjaśnień:
- Mechanika ograniczona jest tylko do napisania karty - jej znajomość nie jest potrzebna, a o tych podręcznikach wspomniałem tylko w kontekście spisu atutów i umiejętność. Niczym innym nie trzeba się przejmować. Tak naprawdę jeśli ktoś chce może dać mi zarys postaci, a ja już się zajmę przełożeniem tego na mechanikę .
-Zaczynamy postaciami na pierwszym poziomie. W związku z tym zaczynacie z podaną w podręczniku liczbą kredytów (pieniędzy) które jednak możecie wykorzystać do zakupu sprzętu.
-Grę zaczynacie na planecie Velmor - planeta oficjalnie neutralna lecz tak naprawdę kontrolowana przez Imperium, na której w tym okresie osiedliło się wielu Alderaanczyków, ze względu na podobieństwo klimatyczne i podobne społeczeństwo ( na Velmorze również panuję monarcha[kontrolowana przez Imperium ale zawsze monarchia])
-Postacie mają być w miarę realistyczne( czyt: nieślubne dziecko Imperatora i Luka nie przejdzie ;P). Warto podkreślić, że istoty ras obcych odgrywa się trudniej ale jeśli ktoś czuję się na siłach to można wymyślać najdziwniejsze rasy (z paroma małymi wyjątkami)
No na razie chyba tyle...