[warhammer] Kowal Run

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

[warhammer] Kowal Run

Post autor: Ardel »

"Krasnoludy nauczyły się wykorzystywać magie w inny sposób, wtapiając ją w przedmioty magiczne, takie jak miecze lub zbroje. Krasnoludy są rasą która najlepiej opanowała tworzenie przedmiotów magicznych o potężnych właściwościach. Dlatego też większość z najpotężniejszych broni magicznych używanych przez ludzi i elfy, została stworzona przez krasnoludy używające ich unikalnych umiejętności.

Krasnolud tworzący magiczne przedmioty jest nazywany Twórcą lub Kowalem Run. Nie ma prostego podobieństwa między nim a ludzkim czarodziejem, gdyż Twórcy zawsze są ważnymi i szanowanymi osobowościami społeczeństwa krasnoludzkiego i członkami starożytnej gildii rzemieślników, która przez tysiące lat strzegła sekretu wykuwania magicznych runów i tworzenia broni i zbroi o niewiarygodnej mocy.

Starożytny sekret kucia runów był przekazywany ustnie od niepamiętnych czasów. Każdy z Kowali Runów uczy młodszych członków swojej rodziny podstawowych umiejętności związanych z kuciem metali oraz wybiera najzdolniejszego z nich na swego ucznia. Niektóre z linii rodów Kowali wymarły, dlatego często rodziny adoptują na uczniów przedstawicieli innych linii w celu zachowania tradycji i wiedzy, lecz nie chroni to przed stratą całych gałęzi sztuki kowalskiej przechowywanej przez wieki.

Uczeń wybierany jest podczas długiego i skomplikowanego procesu selekcji. Testuje się wrażliwość na magię, umiejętności manualne i lojalność dla swojego mistrza. Terminator może pochodzić z skądkolwiek, lecz musi przejść kilka prób, po których zostaje uczniem i uczy się nowych umiejętności oraz uczestniczy w rytuale wykuwania Runów."


Wezmę jednego gracza (tak prowadzi mi się najlepiej), którego zadaniem będzie stać się Twórcą, a następnie... Kto wie?
Karty zbieram w tym temacie. Będę je zbierał przez parę dni.

Imię i nazwisko rodowe/przydomek:
Rasa (nie musi być krasnolud):
Profesja: jakakolwiek podstawowa (umiejętności wszystkie jakie może ta profesja mieć z edycji 1)
Ekwipunek (bez przesady mi tutaj):
Historia: końcówka musi zawierać dojście do podnóża góry (samotnie) w celu odnalezienia dawnej Gildii Twórców
Główne cechy (do wyboru 4):
szybkość poruszania
walka (podać broń)
siła
wytrzymałość
szybkość reakcji
szybkość ataku
zręczność
zwinność
intelekt
mądrość
opanowanie
siła woli
urok osobisty

Kod: Zaznacz cały

czyli na przykład: walka mieczem
zręczność
intelekt
siła
kajtek Raulin
Kok
Kok
Posty: 1025
Rejestracja: czwartek, 1 lutego 2007, 14:26
Numer GG: 0

Re: [warhammer] Kowal Run

Post autor: kajtek Raulin »

No to ja wezmę udział :wink:
Imię i nazwisko rodowe/przydomek:Edgar (nazwisko nieznane)
Rasa:krasnolud
Profesja:górnik
Ekwipunek:w pracy-kilof,hełm ochronny,na co dzień-skórzana kamizela,buty,spodnie
Historia:Edgar jest zwykłym górnikiem.Wcześniej opiekowł się rodziną,poletkiem oraz zbożem.Prowadził normalnę życie.Małe dochody z uprawy roli zmusiły go do pracowania w górach.Zarabia dość duże pieniądze.Pewnego dnia na ścieżce jaka prowadziła do kopalni zauważyłem mały kamień z dziwnym symbolem.Schował go do kieszeni i pokazał kolegą z pracy.
-Ano to jest runa!
Powiedział jeden.
-Runa? Jam to na drodze znalazł!
-Runa,runa na pewno Edgar!
Po czym usiadł i wpatrywał się w tajemniczy kamień.
-Kto je wykuwa?
Zapytał i podrzucił runę wysoko.
-Kowale run.
-Znajde ich i oddam zdobycz...
Edgar zostawił swój hełm oraz kilof i wyszedł z kopalni.
Przeszedł się z czterdzieści minut drogi i znalazł podnóże góry gdzie w jaskini paliło się jaieś światłeko.U góry wisiał stary,podrapany szyld z dziwnym znaczkiem przypominającym ową rune.
-To chyba tu...
rzekł i podszedł bliżej.

Główne cechy:
siła
wytrzymałość
opanowanie
siła woli

Kiedy zaczynamy?
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

Re: [warhammer] Kowal Run

Post autor: Ardel »

za niedługo. Ale jeśli jeszcze ktoś chętny, to proszę piszcie!
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: [warhammer] Kowal Run

Post autor: Ant »

Imię i nazwisko rodowe/przydomek: Matnacar
Rasa (nie musi być krasnolud): Elf
Profesja: Rzemieślnik (kowal)
Ekwipunek: miecz z ithilmaru, kij, plecak ze standardowym oprzyżądowaniem, ubranie, płaszcz z karturem, karwasze
Historia: Matnacar był kowalem dla elfickiej armii. Pewnego dnia do jego kuźni wszedł jeden z Wysoko Urodzonych.
- Witam w mojej skromnej kuźni. -
- Matnacar? -
- Zgadza się. To ja. -
- Masz misję od samego Oriona -

Matnacar oderwał się od pracy
- Czuję się zaszczycony, ale na czym miałaby polegać ta misja? -
- Musisz się dostać do Gildii Twórców i to jak najszybciej. Masz 10 minut na spakowanie się.
-
Matnacar spakował się tak szybko jak mógł.
- Jestem gotów. -
- Doskonale. Gildia twórców znajduje się prawdopodobnie gdzieś tam.
- wskazał mieczem kierunek.
- Czyli nawet nie wiem gdzie dokładnie idę? -
- Niestety... -
- Dziwna ta misja. -
- Też tak sądzę... Ale niestety... Orion każe, my wykonujemy... W każdym razie musisz się nauczyć wykuwać runy i to jak najszybciej, by stać się potęgą militarną. Krasnoludy w końcu nie robiłyby rzezi zimą. Bez duchów leśnych prawie nie mamy szans w żadnej bitwie. Koniec już gadania. Wyruszaj!
-
I tak Matnacar wyruszył szukać gildii twórców... Podróż mijała powoli, nic się po drodze nie działo. W końcu doszedł do jakiejś góry. Przed nią stała tabliczka z dziwnym znakiem. Napewno krasnoludzkim. Był pewien, że trafił do celu. Zaczął się wspinać na górę.
Główne cechy (do wyboru 4):
walka (miecz)
siła
zręczność
zwinność

Niestety nie ma mnie od 4 do 21. Jakby dało się później mnie wcielić to byłbym wdzięczny.
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

Re: [warhammer] Kowal Run

Post autor: Ardel »

Ant, masz lepszą kartę. Zaczniemy jak wrócisz, chyba, że ktoś jeszcze ciekawszą podeśle. Ale to raczej mało prawdopodobne
Dhagar
Majtek
Majtek
Posty: 129
Rejestracja: poniedziałek, 1 sierpnia 2005, 18:54
Numer GG: 5649299
Lokalizacja: Karak-Busko
Kontakt:

Re: [warhammer] Kowal Run

Post autor: Dhagar »

Mało prawdopodobne, lecz możliwe :). Oto karta:

Imię i nazwisko rodowe/przydomek: Alrik Widłobrody
Rasa: Krasnolud
Profesja: Inżynier
Ekwipunek: Topór, kurtka skórzana, torba z narzędziami, ubranie, płaszcz krasnoludzki, ekwipunek podróżny.
Historia: Urodził się w Karak-Hirn i można by rzec był szczęściem dla swego ojca, który sądził, że po raz drugi urodzi się córka. Chciał, aby ktoś przejął po nim interesy w gildii kupieckiej. Alrik nie spełnił jednak tych oczekiwań. Bardziej pociągało go rzemiosło, co udowodnił zostając rzemieślnikiem. Jego smykałka do wyrobu różnych przedmiotów szybko okazała się jego głównym atutem. W ciągu kolejnych lat zarobił okrągłą sumkę wyrabiając i sprzedając towary ludziom. Reputacje miał wszak nader pochlebną. Postanowił to zatem wykorzystać i złożył podanie do Krasnoludzkiej Gildii Inżynierów. To było jak spełnienie marzeń gdy został przyjęty. Mógł w końcu rozwinąć swoje umiejętności i pomóc braciom. Początki nie były łatwe, lecz nie poddawał się z uporem dążąc do celu. Znał zasady gildii i wiedział, że nie wszystko zdoła zrobić a mimo to jeden z jego pomysłów znalazł zastosowanie - zaprojektował i wykonał młyn wraz z akweduktem dla osady górniczej czym ułatwił nawadnianie pobliskich terenów. Minęło kilka lat a Alrik zapragnął znów dowieść swej przydatności. Pamiętał opowieści dziadka o dawnych czasach, gdy Krasnoludzkie Imperium było potężne, o kowalach runów, którzy tworzyli niesamowite przedmioty dla swych braci. Wiedział, że wciąż jest jeszcze kilku mistrzów zamieszkujących niektóre twierdze. Uzyskawszy zezwolenie Gildii spakował swe rzeczy i ruszył w podróż ku odległemu szczytowi. Daleka i męcząca to była droga lecz wiedział, że tylko wytrwali osiągną upragniony cel. Miesiąc później stanął u podnóża góry i spojrzał w górę. Krasnoludzki szlak był widoczny kawałek dalej...
Główne cechy:
- wytrzymałość
- mądrość
- opanowanie
- siła woli
Każdy kiedyś umiera, ale to do nas należy wybór jak ruszymy na spotkanie tej, która na nas zawsze czeka.
Ardel
Kok
Kok
Posty: 1015
Rejestracja: sobota, 13 stycznia 2007, 20:32
Numer GG: 8570942
Lokalizacja: Shadar Logoth

Re: [warhammer] Kowal Run

Post autor: Ardel »

Powiem tak. Dostał się Dhagar, a jak Ant wróci, to dostanie (prawdopodobnie) rolę drugoplanowca.


viewtopic.php?f=15&t=3966
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: [warhammer] Kowal Run

Post autor: Ant »

powróciłem w pełni gotów do grania
Zablokowany