[Hegemonia] Płomień idei

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Nekonushi
Bombardier
Bombardier
Posty: 890
Rejestracja: piątek, 22 września 2006, 10:04
Numer GG: 10332376
Skype: p.kot.l.
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Nekonushi »

BlindKitty pisze:Phoven - jakbyś miał ten czy inny pomysł na to jak wprowadzić kiedyś małego, biednego Kotka do gry...
... to moja karta jest nadal aktualna.
Obrazek
Obrazek
Czerwona Orientalna Prawica
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

ciiii

Generalnie mam już zarysowany koncept fabularny dopasowany do waszego składu. Dlatego tez prosiłbym o kontakt z każdy graczem w celu omówienia paru krótkich spraw. PW absolutnie posysa jeśli chodzi o krótkie ustalenie pierdółek (choć w sumie nie tylko ich) dlatego prosiłbym moich wspaniałych graczy o poświecenie 10 minut i zawrócenie do mnie na gg (numer macie w profilu). Długo wam to nie zajmie, a mi odejmie kupę roboty. Sesja tak jak mówiłem w środę wieczorem, ew. jak lepiej pojdzie to popołudniem.
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

Tak jak już pisałem wam prywatnie na początek garść niezbędnych informacji politycznych i mapa polityczna. Mapa fizyczna z zaznaczoną rzeźbą terenu i rzekami będzie wraz z następnym updatem - na dziś nie jest na szczęście niezbedna. Mapka jakoś szczególnie estetyczna nie jest - ale za to pełni wyznaczoną role.

MAPA POLITYCZNO-POGLĄDOWA

Uwaga: Przedstawione tu opisy nie są odzwierciedleniem rzeczywistości a stereotypowym spojrzeniem na wszystkie liczące sie krainy. Grubymi liniami zaznaczone są granice państw, a cienszymi - prowincji.

Cesarstwo:
Domena Cesarska/DC - czyli Lademon właściwy + przyłączone do niego niegdyś ziemie + enklawy poszczególnych książąt krwi. Mimo, że stanowi zaledwie ok. 1/4 całego terytorium mieszka tam aż połowa ludności całego Cesarstwa (koło 50 milionów w państwie) i stanowi jeden z najlepiej rozwiniętych gospodarczo rejonów.
Rousse - będąca pod silnym wpływem Gascoi marchia graniczna. Mają opinię lekkoduchów i pijaków aczkolwiek posterunków granicznych pilnują z godnym pochwały poświęceniem.
Niederschlesien - górski kraj znany głównie z najemnych żołnieży zwanych Kamiennymi. Generalnie troche dzikusy niewiele bardziej cywilizowane od tych przed którymi bronią Cesarstwo.
Sorveland - najmłodsza z wielkich krain, silna gospodarczo nieco jednak niedoceniana ze względu na swój status beniaminka. Ostatnio sławna z powodu aneksji poprzez małżeństwo strategicznie położonej wyspy - Cynadu.
Heldonia - rwana niedawno wojną domową i zarazą staje na nogi dzięki ambitnemu bazyleusowi. Mieszkańcy aroganccy, stale wspominający swoją starożytną przeszłość.
Rotschein - naród kupców i żeglarzy. Zazwyczaj zdala od kontynentalnej politykim mimo, że mają silne powiązania gospodarczo-handlowe z wszystkimi panstwami kontynentu.
Cyraneja - kraj tysiąca rzek ze szczególnym uwzględnieniem wielkiej Marhlei. Znani jako sprawni żeglarze, rolnicy i żołnierze.
Agledon - bagna i wrzosowiska. Taki sam krajobraz jak i ludzie. Kraj traci powoli pozycje ze względu na rozdrobnienie feudalne.
Scytia - wielki kraj stepów i jarów. Mają opinie romantycznych dzikusów, są tematem wielu ballad ludowych.
Nordbreugen - świadectwo dawnej chwały dawnych północnych królestw. W racji tego, że poza cesarstwem nordowie powrócili do struktur plemiennych jest to jedyne państwo jakie im pozostało.
Księstwa Atosu - kilkanaście księstewek, hrabstw i miast-państw będących pozostałością po dawnym państwie mitycznego Atosa. Bajkowo ciepły klimat, mieszkancy wiekszosc czasu spedzaja na wojnie lub handlem pomiedzy sobą.

Tyr, Gascoi i Ideriadę już pokrótce opisałem więc pozostają tylko:
Kniaziostwa Zalszczy i Irkacji - lennicy cesarscy nawróceni kilkadziesiąt lat temu, generalnie nadal silne tradycje pogańskie.
Wschodnie wyspy - wysp jest koło tysiąca, tych większych około stówy. Każdy kolor to inny kraik. Bardzo częste piractwo, szczególnie na Tortenie - skalistej fortecy w połowie drogi pomiędzy Heldonią a Tyrem pełniącej rolę bazy wypadowej piratów.

Generalnie w momencie gdy to czytacie powinien być już pierwszy post na sesji - zapraszam do odpowiedniego tematu. ;P
Phoven
Bosman
Bosman
Posty: 1691
Rejestracja: piątek, 21 lipca 2006, 16:39

Re: [Hegemonia] Płomień idei

Post autor: Phoven »

Zarezerwowałem sobie tygodniowy czas na upa i tym razem z niego skorzystam. Update na sesji bedzie zatem najwczesniej w piątek, bardziej realistyczna wersja zakłada sobotę. Inne rozwiązanie nie ma większego sensu.
Zablokowany