[Slayers] Kompania

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

[Slayers] Kompania

Post autor: Qin Shi Huang »

Będzie to sesja full storytelling w świecie podobnym do Slayers. Podobnym, bo wprowadzam wiele zmian, więc osoby nieobeznane nie muszą się martwić. Obeznanym, będzie jednak trochę łatwiej.
Świat w którym zamierzam prowadzić tą sesję, bazuje na świecie Slayers. Dodaje kilka nowych państw, kilka usuwam. Wprowadzam kilka nowych szkół magii. Ostrzegam, ze jest to sesja nieprzemyślana. Nie mam żadnego opracowanego scenariusza. Dlaczego więc zaczynam? Po pewnych przemyśleniach i ocenie kilku moich graczy, okazuje się że takie sesje najlepiej mi wychodzą. Podejrzewam powód takiego obrotu spraw. Kiedy prowadzę sesję bez planu, czekam na karty postaci i staram się dopasować historię do postaci. Gracze, dużo bardziej decydują dzięki temu, co będzie się z nimi dziać. Nie wpadają w wir moich zapędów. Będzie więc to taka wolna sesja, w której będę sie starał podczas przygody, wymyślać nowe wątki, w zależności od tego co zrobicie.
Świat

Istnieją tu dwa kontynenty. Stary świat, niemający nazwy, oraz Nowy kontynent, zwany Ergadorem od nazwiska człowieka, który (oficjalnie), pierwszy odkrył tenże kontynent, Nikolasa Ergadora. Nowy świat został odkryty przeszło 25 lat temu. Jest on mocno kolonizowany i dzięki bogactwu w lasy, minerały, przeróżne metale, źródła magii oraz wielkiej ilości wolnych przestrzeni, prężnie idzie naprzód. Stare ludy (nie dzikie, były juz tu regularne kamienne miasta i cała cywilizacja), są traktowane różnie, w zależności od tego jaki kraj kolonizuje ich tereny. Zazwyczaj mają dużo swobody i dobrze się asymilują, jednak w królestwie Xoana, lub w Almekii, nie mają łatwego życia. W Xoanie, problem polega na zachłanności władcy i jego braku predyspozycji do myślenia. Na starsze ludy, nakładane są dodatkowe podatki a karani są dużo surowiej. Almekia natomiast, jest świętym krajem kultu ognistego smoka Cyphieda. Ortodoksyjni władcy, nie lubią osób nie uznających tego kultu. Starsze ludy, wierząc w różne inne bóstwa, narażają się władzy i spotykają ich za to represje.
Co do pozostałych dwóch (i największych) Kolonii Ergadoru,
Istnieje Królestwo Ilinon, najbardziej tolerancyjne, obecnie drugie pod względem bogactwa i najlepiej się rozwijające. To właśnie tutaj zbierają się wszyscy wynalazcy, myśliciele, filozofowie, mistrzowie magii i inni, którzy są w stanie przynieść na ten świat coś czego jeszcze nie było. (jedyny kraj z walutą w papierowych banknotach. Ilinońska korona, zwana też popularnie Gryffinem) Lista ksiąg zakazanych, jest tak długa, że tytuły w niej zawarte, można policzyć na palcach jednej reki. Nawet jeśli się pracuje w tartaku. Czarna magia podlega tu bardzo małej kontroli. Jest to kraj bardzo bogaty, o silnej gospodarce, panuje tu ogólna wolność wyznania. Tutaj nawet orkowie, przeszli ostatnio przemianę, dogadują się z elfami, prowadzą gospodarkę, są bardzo cenieni w Ilinońskiej armii i jako zbrojmistrzowie. Spokój i Tolerancyjność wyznaniowa, rasowa i poglądowa Ilinon, są w świecie przysłowiowe. Panuje tu obecnie królowa Roksana Gryffin, żona króla Jacka Gryffina (czyt. Dżeka Gryfina nie Jacka :P ). co stało się z królem, które noabene był potężnym magiem, nie bardzo wiadomo. Zaginął podczas ostatniej wojny z demonami i nikt nie wie co się z nim stało. Władze ma objąć książę Erteris Gryffin, lecz musi on koniecznie znaleźć żonę aby mógł objąć tron, do czego mu najwyraźniej niespieszno. Siostra Erterisa, Victoria Gryffin, bardziej zainteresowana jest Gildią Magów niż krajem.
Druga największa kolonia to kolonia królestwa Seyruun.
Jest to obecnie mało ciekawy kraj, jednak jest najbogatszy, największy i cieszący się największym uznaniem oraz najsilniejszą armią. Jest to kraj bardzo stary, który wypracował sobie niezmienne do dziś reguły. Kraj jest bardzo stabilny, Seyruuńska korona jest bardzo stabilna... wszystko jest tu cholernie stabilne, stateczne i nudne. Wszystko, nawet ludzie. Tutejsi ludzie stronią od nowości.
Panuje obecnie młoda księżniczka Amelia wil Tesla Seyruun. Sprawa jej ślubu jest jeszcze niepewna. Odrzuca każdego adoratora, nie dajac mu nawet szansy.

Stolice tych krajów leżą na Starym Kontynencie i tam też są największe powierzchniowo. Za wyjątkiem Ilinon, które zamierza przenieść stolicę na Ergador i którego kolonia jest większa od państwa na Wschodnim, Starym Kontynencie.

Tyle o Świecie ludzi. teraz świat demoniczny, obowiązkowy do poruszania się w tym świecie jako człowiek wykształcony.
Domena Demonów, zwana także planem Astralnym czy też Astralem, jest niezwykle złożonym miejscem. Nie wielu śmiertelników go widziało i nie będę sie o tym rozpisywać.
Ważniejsza jest demoniczna Hierarchia.
Najwyżej w Hierarchii demonów, stoi Rubinooki władca ciemności Shabranigdo. Jest on najpotężniejszym demonem i do niego odwołują się najpotężniejsze zaklęcia.
Zaraz po nim, stoją demoniczni Lordowie.
Sellas Mentalium, władczyni bestii. Niebezpieczna demonica. Jest Kapryśna i Kusząca. Ma władzę nad demonicznymi Bestiami.
- Xellos. Każdy lord, mógł stworzyć sobie dwa demony sługi. Swojego generała i Kapłana o wielkich mocach. Sellas postąpiła inaczej. Z mocy generała i kapłana, stworzyła jednego Demona, którym jest Xellos. Podstępny manipulator. Przez niektórych uznawany za patrona złodziei i oszustów. jest to najsilniejszy demon niebędący Lordem. Innych Generałów i Kapłanów, wymieniać nie będę. Nie są godni uwagi.
Death Fog, Mgła śmierci. Silny, lecz mało zauważalny demon, zsyłający choroby i śmierć w męczarniach.
Sea Dolphin, władca morza Jeśli ktoś myślał że spokojne morze jest piękne, myli się. To tylko moment w którym Sea Dolphin szykuje się do ataku. Jest to pan wodnych bestii i morskich potworów. Władca zabójczych sztormów. Czasem żeglarze widzą podczas sztormu trąby powietrzne, o czarnej barwie, a pioruny trzaskające wokół mają czerwonawy odcień. Ani chyba sprawka demonów. Demon często lekceważony, lecz niebezpieczny.

Na tym to zostawiam. Kiedyś istniał jeszcze Fibrizzo, władca piekieł, mający sprawowac piecze nad piekłem oraz.. nad życiem i śmiercią. Mógł w dowolnej chwili uśmiercić dowolną istotę. Demon ukrywający się pośród ludzi i zabijający niepostrzeżenie. Został jednak zniszczony przez Czarodziejkę Linę Inverse, jak śpiewają bardowie. Każdy demon może stworzyć sobie demona sługę i w ten oto sposób każdy ma swojego popychla, którym się wysługuje. demony zostały sklasyfikowane w 10 stopniach. Klasa 1, to Shabranigdo, a klasa 10, to najniższy popychel nie zdolny stworzyć własnego sługi.

Świat bogów, jest bardziej tajemniczy i skomplikowany. Nie wiadomo jaka jest ich hierarchia, jednak wiadomo ze rządzi nimi Cyphied. te wielkie szychy, Rubinooki Władca Ciemnosci Shabranigdo, oraz Król Płonący Smok Cyphied, zginęli podczas śmiertelnego boju. Cyphied, pociął Shabranigdo na 7 części i każdą część jego duszy, zapieczętował w człowieku. Zrobił to dlatego, ze ludzie żyją najkrócej ze wszystkich rozumnych istot. Kiedy człowiek z zapieczętowaną duszą umiera, zapieczętowany skrawek duszy Shabranigdo słabnie aby kiedyś ulec całkowitemu zniszczeniu.
Cyphied, sam podczas tej walki został rozerwany na części. Nie wiadomo jednak co stało się z częściami jego duszy. Niektórzy twierdzą że Shabranigdo wziął odwet na Płonącym smoku i również zapieczętował jego duszę w ludziach. Śmierć nie jest oczywiście przeszkodą dla tak potężnych istot do dalszego życia. Mają tylko trochę ograniczoną moc. Nie są w stanie bezpośrednio ingerować w świat. I tu pojawia się magia.
Shabra i Cyphied, dali ludziom możliwość korzystania z mocy demonów i bogów poprzez magię. Z resztą nie tylko ludziom. Wszystkim rozumnym istotom.
Istnieją 3 rodzaje Magii. Czarna, Szamanistyczna oraz Biała.
Czarna, odwołuje się do demonów, Szamanistyczna do dusz zmarłych, a Biała do bogów.
Biała magia jest w stanie niszczyć jedynie słabe demony. Nie ma w niej dużej mocy ofensywnej. Jest to jednak bardzo potężna magia tworząca tarcze, oraz lecząca Rany. Magia Czarna, to magia demonów, nie potrafiąca leczyć ani stawiać tarcz. To masowe zniszczenie. Czysta destruktywna moc. Niszczące zaklęcia, klątwy, oraz różnego rodzaju wzmocnienia, które zawsze trzeba okupić krwią.
Szamanizm, jest magią ludzką. odnosi sie do mocy dusz w zaświatach. jest to silna magia, mogąca zniszczyć zarówno Demony jak i wszystko inne. Dzieli się na Szamanizm Żywiołów (wiadomo o co chodzi), oraz na Szamanizm Ducha.
Demona nie da się zranić zwykłym mieczem, czy zwykłą magią. Gdy chcemy zniszczyć demona 5 klasy, musimy użyć czarnej magii odnoszącej się do mocy demona co najmniej klasy 4 (o jeden skok silniejszego), lub Szamanizmy Ducha. Szamanizm ducha działa na plan Astralny. Demona nie da się zniszczyć innymi rzeczami, ponieważ siedzi od w połowie, nadal na planie astralnym, gdzie regeneruje swoje rany. Szmanizm ducha, działający na Astral, sięga bezpośrednio do demona, używając jego ciała w tym świecie jako przewodnika. Taki bezpośredni atak na jego astralny tyłek jest bardzo bolesny i niebezpieczny dla demona.

Dostępne Rasy
Elf - (żyje około 500 lat)
Krasnolud (około 350 lat)
Gnom (około 400 lat)
Człowiek (około 80 lat)
Smok (około 2000 lat) - Daje możliwość grania tą rasą, jednak radzę się zastanowić. jest to rasa bardzo mocna w walce, jednak nie radzi sobie z życiem wśród ludzi. Nie są akceptowane przez ludzi, nie rozumieją ludzkich zwyczajów. Smok ma zdolność zmiany w człowieka, jednak jakaś charakterystyczna cecha (musi jakaś być) jest dalej widoczna. jeśli Smok ma wyjątkowo długi ogon, podczas zdenerwowania, będzie mu od wyrastał w ludzkiej postaci. jeśli ma długie pazury, jego paznokcie w ludzkiej postaci będą szponiaste w ludzkiej postaci a podczas zdenerwowania będą się wydłużać.
Smok ma 20 metrów od nosa do końca ogona (chyba ze ma wyjątkowo długą szyję bądź ogon, wtedy może być więcej), wielkie, rozłożyste skrzydła. Może ziać ogniem,a później jeśli sie nauczy, może mieć magiczny, mrożący bądź laserowy oddech. Z rozwidlonym językiem nie może mówić ludzką mową. Jeśli nauczy sie telepatii, może rozmawiać z innymi rasami w smoczej postaci. Postać ludzka to bardzo wysoki, barczysty i silny osobnik. Ma około 2 metrów wysokości. Zawsze krzaczaste brwi, długie uszy i zazwyczaj długie włosy. Przypominają bardzo dobrze zbudowanego i wysokiego elfa. Dopóki nie rozewrą ust. Szczęka smoka, nawet w ludzkiej postaci jest wewnątrz czaszki ogromna. Zęby idą wgłąb dalej niż u człowieka. Gdy smok się wyszczerzy, wygląda dość normalnie, z tym że każdy ząb jest zaostrzony a tam gdzie człowiek ma zwyczajne kły, smok ma kły większe niż u wampira i to w górnej i dolnej szczęce. Powoduje to zazwyczaj lęk u zwykłych ludzi. Smoki przyleciały z Ergadoru. Kiedy rozpoczęła się kolonizacja, Smoki zza pustyń dowiedziały sie o nowo przybyłych i zaczęły negocjacje. Ich kraj nie należy do kolonii ludzkich. leży za wielką pustynią, której człowiek jeszcze nie przebył. To rasa raczej spokojna, jak to się mówi, do czasu gdy ktoś ich nie wkór***.

Jeśli znacie jakieś inne ciekawe rasy, nie bójcie się dać karty z np. Półdemonem. W tym świecie umieszczam różne dziwactwa, więc wszystko znajdzie miejsce. niech jednak będzie to rasa która łatwo upodobni sie do człowieka, elfa bądź innej "zwykłej" rasy.
Karty przyjmuję nie wiem do kiedy i na PW. Przyjmę karty ciekawe, nietuzinkowe i dobrze napisane. Chce żeby postacie były niecodzienne i CIEKAWE. Pytania proszę kierować tutaj w temacie, chętnie odpowiem.

EDIT: Karty piszcie jakie chcecie. Nie podaję wzoru. Karta powinna być indywidualna, odpowiadająca graczowi. Proszę jednak abyście podali 3 umiejętności główne i 2 poboczne. Informacja o tym może być wpleciona w Historię, jednak chce aby było to też jasno określone. Np:
Umiejętności główne
-Szermierka
-magia Szamanistyczna (w tym przypadku proszę wybrać specjalizację. Dany żywioł, bądź szamanizm ducha. Wybranie specjalizacji nie oznacza że pozostałych działów szamanizmu nie można używać. Po prostu w tej jednej będziecie najlepsi)
-Czarna Magia

Umiejętności poboczne:
-Sztuka przetrwania
-Biała magia


Możecie w umiejętności dać to co wam przyjdzie do głowy. Umiejętności główne, to to co najbardziej interesuje waszą postać. Jeśli Czarna magia będzie w umiejętnościach głównych, postać dostanie na start więcej, i potężniejsze zaklęcia z tej dziedziny niż gdyby ta umiejętność była w umiejętnościach pobocznych.
PS: Lubię długie historie postaci i opisy wyglądu. Miło widziane zdjęcia, szkice, rysunki lub screeny postaci. ;)
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Gabriel-The-Cloud
Marynarz
Marynarz
Posty: 348
Rejestracja: niedziela, 5 sierpnia 2007, 21:29
Numer GG: 5181070
Lokalizacja: Gliwice/Ciemnogród

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Gabriel-The-Cloud »

Hm... Byłabym zainteresowana, nawet bardzo ;) Poddam małemu tuningowi mojego akrobatę i... jutro/pojutrze możesz spodziewać się karty ;)
Ojciec Mróz
Marynarz
Marynarz
Posty: 249
Rejestracja: wtorek, 8 kwietnia 2008, 12:31
Numer GG: 2363991
Lokalizacja: Skądinąd

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Ojciec Mróz »

karta poszła :)
DUB W NOSIE !

Sprawozdania z Drugich Międzynarodowych Warsztatów na Temat Nagich Myszy
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Qin Shi Huang »

Zainteresowanie sesją jak wielkie nie jest... W każdym razie brakuje jeszcze jakiejś postaci mocno magicznej. Zapraszam.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Rodryg
Pomywacz
Posty: 28
Rejestracja: środa, 23 kwietnia 2008, 19:24
Numer GG: 4240867

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Rodryg »

Lubie Slayersów więc się zgłaszam karta poszła chociaż nie wiem czy dojdzie bo miałem drobne komplikacje w panelu jeśli nie to napisz na PW.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Qin Shi Huang »

Przyszła przyszła. dwa razy. W czwartek wyjeżdżam i wracam w niedzielę więc do 6 mnie nie ma. Proszę przez ten czas przysyłać karty a później odpowiem na ewentualne pytania. Zamierzam rozpocząć sesję 7 lub 8 lipca
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Bielik
Mat
Mat
Posty: 594
Rejestracja: środa, 7 czerwca 2006, 20:34
Numer GG: 5800256
Lokalizacja: GOP

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Bielik »

Patrzę, czytam i tak się zastanawiam czy nie wysłać karty... Co mi tam napiszę!! :D
Stare chińskie przysłowie mówi: "Jak nie wiesz co powiedzieć, to powiedz stare chińskie przysłowie"
Azrael
Bosman
Bosman
Posty: 2006
Rejestracja: niedziela, 17 grudnia 2006, 11:38
Numer GG: 0
Lokalizacja: Nie chcesz wiedzieć... naprawdę nie chcesz wiedzieć...

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Azrael »

Karta pójdzie najprawdopodobniej jutro.
Grupa Nieszanowania Praw Ludzkich oraz Wspierania Bratniej Nienawiści na Tawernie

Azrael (Śmierć Wszechświatów) jest ich władcą. Wszystkie inne Śmierci są zależne od niego.
keizu16
Pomywacz
Posty: 52
Rejestracja: czwartek, 20 marca 2008, 12:48
Numer GG: 5886954

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: keizu16 »

Karta smoka już się robi, dziś najpewniej dotrze.
Obrazek
Ojciec Mróz
Marynarz
Marynarz
Posty: 249
Rejestracja: wtorek, 8 kwietnia 2008, 12:31
Numer GG: 2363991
Lokalizacja: Skądinąd

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Ojciec Mróz »

to kiedy zaczynamy? :D
DUB W NOSIE !

Sprawozdania z Drugich Międzynarodowych Warsztatów na Temat Nagich Myszy
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Qin Shi Huang »

Czekam jeszcze trochę bo kilka kart które miały przyjść, nie nadeszły. Poczekam do 9.
ciekaw jestem co wyniknie z całego tego majdanu... żałuje tylko że nie zgłasza się płeć piękna. Zapraszam gorąco wszystkie panie :smile:
Przyjmę prawdopodobnie od 3 do 4 graczy
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Qin Shi Huang
Mat
Mat
Posty: 440
Rejestracja: piątek, 2 lutego 2007, 10:58
Numer GG: 0

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Qin Shi Huang »

Zakwalifikowali się:

Brandergen Statt - Suigetsu

Leieth -Rodryg

Midragos - Keziu16

Dni, Kosarz - Gabriel

Karsa Orlong - Ojciec Mróz

5 osób... myślałem że przepuszczę mniej ale cóż...

Niedługo rozpocznie się sesja. Zaczynam też wysyłać każdemu z was listę zaklęć i ewentualne informacje dodatkowe.
Rób swoje! rób swoje! A szczęście będzie twoje!
Bo życie to nie bajka! Nie głaszcze cię po jajkach!

Nie tłumacz się. Przyjaciele zrozumieją.
Wrogowie i tak nie uwierzą.
Ojciec Mróz
Marynarz
Marynarz
Posty: 249
Rejestracja: wtorek, 8 kwietnia 2008, 12:31
Numer GG: 2363991
Lokalizacja: Skądinąd

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Ojciec Mróz »

oł jee

:mrgreen:
DUB W NOSIE !

Sprawozdania z Drugich Międzynarodowych Warsztatów na Temat Nagich Myszy
Suigetsu
Pomywacz
Posty: 35
Rejestracja: środa, 25 czerwca 2008, 12:56
Numer GG: 13716537
Lokalizacja: Polska Śląsk Będzin
Kontakt:

Re: [Slayers] Kompania

Post autor: Suigetsu »

No wreszcie :D
[LEP, LEP]
Sesja się już rozpoczęła tak dla wszystkich info.
"Jako żeś spadł z nieba Lucyferze, któryś rano wschodził'
Brandergen
http://img141.imageshack.us/img141/3324 ... luedt8.jpg
Zablokowany