[D&d] rada pięciu

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
murmandamus
Pomywacz
Posty: 70
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2007, 17:39

[D&d] rada pięciu

Post autor: murmandamus »

Księstwo Apulli jest niewielkim państewkiem usytuowanym pomiędzy królestwem Fanelii a Republiką Gamorren. Fanelia będąc ekspansjonistycznym państwem długo ostrzyła sobie zęby na terytorium Gamorren po drodze mając tylko Apulię jednak wchłonięcie niewielkiego księstwa nie było takie proste jak by się mogło wydawać. Apulia bowiem leżała w strefie górskiej a własciwie to zajmowała równinę otaczoną przez pasmo górskie
kontrolując przełęcze dające dostęp zarówno do Gammorren jak i Fanelii. Postawione tam twierdze dobrze spełniały swoje zadanie i nigdy w historii istnienia księstwa nie pozwoliły wedrzeć się wrogowi na terytorium księstwa. Gammoren natomiast przyjazny był Apulii wiedząc że tylko Apulia odziela od możliwej wojny senat Gammoren nawet sekretnie wspomagał Apulię przeciw Fanelii jednak to nie tylko korzystne położenie geograficzne czy pomoc republiki sprawiała że Apulia istniała. Było to także pięciu bohaterów, pięć mężnych dusz którzy oddali w przeszłości znaczne usługi księciu Apulii Gerardowi i jego ojcu Maxymilianowi ratując go wpierw od spisku stryja Voraxa a następnie powstrzymując armię Fanelii przy przełęczy cieni. Pięciu bohaterów którzy stali się odtąd doradcami Gerarda i osiedlii w Apulii. Minęło sporo lat a piętno czasu odcisnęło swój ślad na pięciu bohaterach i w końcu nadszedł czas gdy każdy z nich przedstawił swego następcę. Adepta, ucznia bądz też syna którego sam wybrał i wyszkolił. Ci młodzi dostąpią zaszczytu wstąpienia do rady pięciu i służby swemu księciu jak i jak niegdyś pięciu bohaterów ochranianiu swej ojczyzny.Nadszedł czas inicjacji i próby młodych uczniów. Czy podołają oni zadaniu i pokładane w nich nadzieje?



Sesja w konwencji [D&D] w świecie własnym.
Przyjmę pięć osób do sesji.


W karcie postaci postowanej tu oraz na mój pm prosze podać:

[postacie do potrzeb np czarów uznajemy że mają 5 poziom]

Imię
Wiek:
Rasa: tylko człowiek
Klasa: do wyboru każda klasa podstawowa
jednak po jednej klasie w sesji(np bez 2xmagów)
czyli jak ktoś zajmie klasę to inny gracz musi wybrać inną)
w przypadku maga i czarownika uznaję że spełniają jedną k
klase i gracz wybiera maga lub czarownika.To niewybrana
klasa automatycznie staje się niedostępna.(rezerwacje
proszę w postach zgłaszających pisać razen z kartami)

Religia: bóstwa z podręcznika dnd 3.0
Czary: Jeśli ktoś wybrał odpowiednią profesję(podać podział na poziomy)
Atrybuty: (80 punktów do rozdania)
- Siła
- Zręczność
- Kondycja
- Inteligencja
- Mądrość
- Charyzma

Ekwipunek: podstawowy, magicznych przedmiotów raczej brak, no chyba, że wyda się to wam niezbędne i w historii ładnie opiszecie chwilę zdobycia go

Wygląd: wzrost, waga, włosy, ubiór itd

Osobowość: Cechy charakteru, nastawienie do świata i innych istot

Mocne strony: W czym postać jest naprawdę dobra, jakie są jej najlepsze umiejętności

Słabe strony: Jakie czynności postać prawie zawsze knoci
czego się boi.

Historia: kim jest jak został wybrany przez swojego mistrza...
Kokesz
Majtek
Majtek
Posty: 100
Rejestracja: wtorek, 22 maja 2007, 11:35

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Kokesz »

Imię: Marius
Wiek: 25
Rasa: człowiek
Klasa: łotrzyk
Religia: Flarlangh
Czary: nie ma
Atrybuty: (80 punktów do rozdania)
- Siła - 11
- Zręczność - 15
- Kondycja -16
- Inteligencja - 15
- Mądrość - 15
- Charyzma -8

Ekwipunek: Topór, torba z narzędziami (m. in. lina, młotek, gwoździe, obcęgi), sztylet, kolczuga

Wygląd: wzrost-164, waga-60, włosy-brunet, ubiór-ciemno zielony płaszcz sięgający do polowy ud, skórzane, podbite buty, oczywiście spodnie, płaszcz ma wysoki kołnierz, na glowie nosi kapelusz o szerokim rondem

Osobowość: Charakter ma dobry, lecz jest nastawiony z dystansem do innych, ostrożny i nieufny

Mocne strony: majsterkowanie, rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych, budowanie i odkrywanie pułapek, posługiwanie się sztyletem

Słabe strony: walka na dystans, strzelanie z broni dystansowej, magia, magiczne mikstury
boi się ożywieńcow


Historia: Marius jest siostrzeńcem jednego z rady pięciu. Od małego zajmował się prócz nauki szermierki (należy przecież do rodziny wielkiego bohatera), psuciem i konstruowaniem własnych, nikomu nie przydatnych urządzeń. Gdy dorósł zaczął studiować inżynierię i konstruowanie. Pragnął zostać nadwornym inżynierem.
Mistrz wybrał go ponieważ wydał mu się on bystry, a poza tym był wytrzymały. Mimo swojej nie wielkiej postury Marius odznaczał się bardzo mocną kondycją,nie łatwo było go zmęczyć. Kondycja ta była mu bardzo przydatna w jego pracy, która często wymagała pewnej wytrzymałości fizycznej.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 4 czerwca 2007, 16:52 przez Kokesz, łącznie zmieniany 2 razy.
Turek
Marynarz
Marynarz
Posty: 195
Rejestracja: czwartek, 22 lutego 2007, 16:10
Numer GG: 9601340

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Turek »

Kartę zamieszcze niedługo.
Kapłan Korda.


Kokesz jako klase najbliżej ci do łotrzyka(łotrzykowie to nie tylko zabujcy, włamywacze, oszuści i kieszonkowcy).
Jeśli znajde link do SRD do d&D wyśle ci go na pw.
Pozdrowienia od Gretunda z Forum Poltergeist.
Kokesz
Majtek
Majtek
Posty: 100
Rejestracja: wtorek, 22 maja 2007, 11:35

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Kokesz »

Wolałbym jednak jakiegoś inżyniera czy coś takiego. W Warhammerze jest profesja - inżynier imperiałny i khazadzki (bodajże) i chodziłoby mi właśnie o coś takiego.

dzięki za chęć pomocy
murmandamus
Pomywacz
Posty: 70
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2007, 17:39

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: murmandamus »

Dostępne klasu to:

Wojownik,Barbarzyńca,Mnich,Łowca,łotr
Mag lub Zaklinacz,Kapłan,Bard

(kapłana zajął już kokesz)
Co do inżyniera hm ciężko. Z tego co napisałeś to do klas pasował by łotrzyk właściwie bo d&d ma tylko sztywne klasy podstawe nie tak jak w młotku a w konwencji młota tym razem nie poprowadze bo podręczniki uzyczyłem. HM inżynieropodobnego wydaje mi sięże łotrzyk tutaj by pasował.
Specjalista od pułapek,zabezpieczeń.

co do bóstw jest ich kilka.
Boccob-od magii i wiedzy
Ehlonna-natura lasy
Erynthul-zły bóg rzezi
Flarlangh-od wędrówek,dróg
Heroinius-od odwagi,sprawiedliwosci,honoru
Hextor-, tyrania,władza,wojna
Kord-siła ,dobry bóg wojowników
Nerul-od smierci
Obad Hai-natura
Olidmmara-złodziejstwo ,dowcipy,przebranie
Pelor-słońce dobro leczenie
Sw Cuthbert- od prawa i sprawiedliwośći :P
Vecna- zła magia ,sekrety
We Jas- zło,smierć magial



Zgłoszeni:
Turek: Kapłan Korda
Kokesz: ????
Kokesz
Majtek
Majtek
Posty: 100
Rejestracja: wtorek, 22 maja 2007, 11:35

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Kokesz »

W takim razie biorę łotrzyka.

Kartę już poprawiam.
olympiaa
Marynarz
Marynarz
Posty: 203
Rejestracja: sobota, 20 stycznia 2007, 21:21
Numer GG: 2894983
Lokalizacja: z przypadku
Kontakt:

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: olympiaa »

Hmm... dawno nie grałam w D&D. Zatem zgłaszam się i rezerwuję Łowcę. Karta wieczorem, lub jutro rano.
Atendi
Pomywacz
Posty: 63
Rejestracja: poniedziałek, 22 stycznia 2007, 22:25

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Atendi »

Barbarian Reserved:] Karta bedzie jutro...
"Obowiązek cięższy niż góra, śmierć lżejsza od pióra"
Turek
Marynarz
Marynarz
Posty: 195
Rejestracja: czwartek, 22 lutego 2007, 16:10
Numer GG: 9601340

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Turek »

Imię Derhelm
Wiek: 25
Rasa: tylko człowiek
Klasa: Kapłan Korda

Religia: Kord
Czary:
0-poziomowe
Naprawa(czasem trzeba naprawić cos co się zepsuło)
Oczyszczenie jedzenia i wody
Światło
Wykrycie trucizny
Wykrycie magii
1-poziom
Magiczna broń
Rozumienie języków
Tarcza wiary
Tarcza entropi(czy jakoś tak)
Czar domenowy(siła) Powiększenie osoby
2-poziom Wspomożenie
Wytrwałość niedźwiedzia
Konsekracja
Wspomożenie
Czar domenowy (siła) Siła byka
3-poziom
Płomień wiary (czar z obrońców wiary powoduje że broń otrzymuje cechę płomienna)
Modlitwa
Czar domenowy (siła) Magiczna szata
( chyba mogę rzucać czary leczenia spontanicznie?)
Atrybuty: (80 punktów do rozdania)
- Siła 14
- Zręczność 13
- Kondycja 14
- Inteligencja 11
- Mądrość 16
- Charyzma 12

Ekwipunek: kolczuga, czepiec kolczy, rękawice kolcze, miecz dwuręczny, tarcza ( z wymalowanym symbolem Korda), buzdygan, bukłak z piwem, Świenty symbol Korda, hubka i krzesiwo, sakiewka, odświętna szata.


Wygląd: wzrost 176, waga 73, włosy długie ciemne blond, oczy błękitne.
Raczej wysoki, umięśniony, nieco grubszy niż być powinien.
Jego ubiór na co dzień jest wygodny, składa się z porządnych spodni, wysokich skórzanych butów z cholewami, lnianej koszuli i miękkiego kaftana na który zakłada kolczugę, czasem zakłada też brązowy płaszcz.
Na specjalne okazje zakłada odświętną szatę, długi brązowy habit z kapturem i wyszytym na plecach symbolem Korda i przepasany pomarańczową szarfą.

Osobowość: Pomocny, dobroduszny, wesoły, pogodny, przyjazny, stara się unikać zbędnego rozlewu krwi choć jeśli zajdzie potrzeba będzie się bronił.

Nienawidzi wyznawców Nerula ,Hextora i Erynthula, kapłanów Heroiniusa i Cuthberta szanuje i traktuje jak równych sobie ale uważa ich za zbyt uporządkowanych.
Szanuje też kapłanów We Jas( ona jest Praworządnie neutralna a nie zła).
Lubi towarzystwo kleru Flarlangha i raz nawet spotkał kapłana Olidmmaray uważał go za sympatycznego przynajmniej do momentu aż ten zaczął dobierać się do jego sakiewki.
Niektórych kapłanów Pelora uważa za zbyt pokojowo nastawionych choć nie zmienia to faktu że ich szanuje i lubi.
Do Vecny odczuwa wielką niechęć ze względu na profanowanie zwłok.
Bóstwa natury szanuje.
Szanuje też dobre bóstwa innych ras.

Mocne strony: Walka na pieści, zapasy, opatrywanie ran, szczęściarz, psucie skomplikowanych urządzeń.

Słabe strony: Jest zupełnym technicznym antytalentem, potrafi zepsuć nawet dotknięciem skomplikowaną machinę która teoretycznie nie ma prawa się popsuć.
Nigdy też nie zastosuje czaru zadawania ran bo uważa go za niegodny dobrego kapłana.
Jest odważny niemal do głupoty ale obawia się( nie boji) gdy staje przed wysokimi kapłanami.


Historia: Jego przyszły mistrz zatrzymał się na noc w małym miasteczku w karczmie, w karczmie wywiązał się niezła awantura, dwóch ludzi i Półork podeszli do starego mistrza i chcieli od niego wymusić pieniądze.
Mistrz był stary ale nadal miał krzepę w łapie, walnął Półork w skroń a ten padł z hukiem na deski.
Dwaj kompani Półork chwycili za noże, nagle Derhelm wtrącił się.
Walnął krzesłem jednego z nich a zanim drugi zdążył zareagować został znokautowany.
Derhelm wyprowadził mistrza z karczmy w której bójka rozgorzała już na dobre.
- Bardzo przypominasz mi mnie z młodości.- powiedział mistrz i wyjawił młodzieńcowi kim jest.- Pójdź ze mną, chciałbym abyś został moim uczniem.
Nie było nic do stracenia a do zyskania wiele.
- Na Korda idę z tobą.- powiedział do mistrza.
Niedługo po tych zdarzeniach mistrz wyświęcił Derhelm w świątyni Korda w stolicy.

Wyedytowałem nieco karte, zapomniałem dopisać czaru z poziomu
Ostatnio zmieniony wtorek, 5 czerwca 2007, 06:54 przez Turek, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrowienia od Gretunda z Forum Poltergeist.
murmandamus
Pomywacz
Posty: 70
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2007, 17:39

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: murmandamus »

Zgłoszeni:

1. Turek postać: Derhelm-kapłan korda
2. Olympiaa postać: Melliandra-łowca
3. Kokesz postać: Marius-łotrzyk
4. Atendi postać: ?????-barbarzyńca
5. [wstępnie Erivian] ale postać jeszcze do poprawy
[sprawdz pm]


Turek: tak czarowanie spontaniczne działa normalnie.

ps.: fajnie by było jakby piąta osoba była mnichem ale nie jest to konieczne ;) to już zależy od chęci piątego ewentualnego gracza
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 4 czerwca 2007, 19:04 przez murmandamus, łącznie zmieniany 2 razy.
Erivan
Marynarz
Marynarz
Posty: 150
Rejestracja: środa, 21 marca 2007, 20:30
Numer GG: 6737454

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Erivan »

Ja się też zgłoszę. Biorę wojownika, aczkolwiek z drobnymi modyfikacjami (mam nadzieję, że MG zaakceptuje)
Kartę podeślę na PW bo nie chcę zdradzać od razu wszystkich atutów.
murmandamus
Pomywacz
Posty: 70
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2007, 17:39

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: murmandamus »

Czekam na postacie Atendiego i Eriviana.
Jak nadejdą będziemy mogli zacząć.
olympiaa
Marynarz
Marynarz
Posty: 203
Rejestracja: sobota, 20 stycznia 2007, 21:21
Numer GG: 2894983
Lokalizacja: z przypadku
Kontakt:

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: olympiaa »

tak, tak, niech się pospieszą bo mi już chce się grać :D podrawiam
murmandamus
Pomywacz
Posty: 70
Rejestracja: czwartek, 10 maja 2007, 17:39

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: murmandamus »

rekrutacja zakończona. Zapraszam do gry.

http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtop ... =15&t=3446
Van Helsing
Pomywacz
Posty: 22
Rejestracja: niedziela, 8 lipca 2007, 11:14
Numer GG: 0

Re: [D&d] rada pięciu

Post autor: Van Helsing »

hejka nie można sie jeszcze zapisać np: jako zły
Zablokowany