Strona 1 z 2

Epsilon Erindari C - nowy RPG autorski!

: piątek, 10 marca 2006, 17:59
autor: ishikawa
Witam! :wink:

Jako nowa osoba na forum, chcialbym przywitac i pozdroic wszystkich uzytkownikow. Ale przedewszystkim...

Chcialbym przedstawic wam nowy projekt autorskiego systemu RPG!

Wojna o planete Epsilon Erindari C ciagnela sie juz 5 rok. Bitwy odmienily oblicze planety. Przemienily niegdys dumne i majestatyczne miasta w kupe gruzu, przeksztalcily jalowy pustynny krajobraz w poligony atomowe, rozpetaly sie toksyczne burze. W korporacyjnej walce o wladze i pieniadze ludzie gineli jeden za drugim. Liczba ofiar dawno juz przekroczyla populacje planety, ale nieustannie przychodzily nowe posilki. Nowa krew. Nowe mieso spisane na straty. Ale Epsilon Erindari C, byl zbyt wazny by przejmowac sie losem pojedynczych ludzi. Ta planeta byla zrodlem najcenniejszych zasobow zadkiego izotopu uranu, substancji na ktorej opieral sie caly swiat, tak jak niegdys opieral sie na ropie. Kto rzadzil Epsilonem ten dyktowal warunki.

Lecz w pewnym momencie przestaly przychodzic nowe meldunki, docierac posilki i uzupelnienia. Lacznosc z planeta zostala zerwana. Nie bylo tez sposobu by z planety sie wydostac. Czy wojna przestala byc juz oplacalna? Czy moze stalo sie cos co tak przerazilo korporacje? Co stalo sie na gorze?

EEC to przede wszystkim dramat ludzi ktorzy musza nauczyc sie zyc w obcej, zabojczej post-apokaliptycznej rzeczywistosci. Tutaj zaawansowana technologia, przeplata sie z prymitywnymi warunkami egzystencji. Kazdy dzien to bezlitosna walka o przezycie. Taki wlasnie jest... Epsilon Erindari C


Postapokaliptyzm z nuta cyberpunku, do tego niesamowity klimat dekadencji i niepokoju + mechanika gdzie najlepsze sprawdzone rozwiazania uzyskuja nowatorskie zastosowanie!

Zapraszam! Wszelkie uwagi, pomysly czy krytyka, nad wyraz wskazana! Jeszcze raz pozdrawiam!

http://www.eec-rpg.xt.pl

: piątek, 10 marca 2006, 18:09
autor: Kloner
Co powiedział bys na poprowadzenie sesji na forum w tym systemie? :) wtedy się z nim lepiej zapoznamy :D

: piątek, 10 marca 2006, 18:25
autor: ishikawa
Nie ma najmniejszego problemu :wink: jesli tylko spotkamy sie z entuzjastycznym podejsciem spoleczenstwa. :)

: piątek, 10 marca 2006, 18:36
autor: Kloner
hehe na tym forum raczej napewno :) to ja piszę się na gracza :D

: piątek, 10 marca 2006, 18:41
autor: Rodic
Mi też się to podoba. Także chętnie zagrał bym sobie w tem system na tym forum... Jestem chętny! Ale co myśli o tym BAZYL...? :?

: piątek, 10 marca 2006, 18:57
autor: Falka
A co ma do tego, co o tym myśli BAZYL? Toć jemu nic do tego - załóżcie temat w Sesjach i jazda do gry :)

Co do samego systemu, to nawet ciekawy, chociaż czytając ten krótki opis zdążyłąm pomyśleć o Diunie Herberta, Falloucie, Neuroshimie i o tym, że całość brzmi znajomo.

Może coś więcej o mechanice napiszesz? Nie wszystkim się chce na stronkę zaglądać ;)

:)

: piątek, 10 marca 2006, 19:07
autor: ishikawa
chociaż czytając ten krótki opis zdążyłąm pomyśleć o Diunie Herberta, Falloucie, Neuroshimie i o tym, że całość brzmi znajomo.
Rzeczywiscie, tytuly ktore wymienilas nie watpliwie stanowia dla nas inspiracje. Co do tego, ze wszystko brzmi znajomo... W EEC chcemy wykorzystac najciekawsze elementy wielu realiow i nurtow laczac to w niepowtarzalna calosc. To nie uniknione (a wrecz celowe), ze systemowi bedzie towarzyszyl posmak wszyskich tych inspiracji i wzorow.

Co do mechaniki, podam przyklad odnosnie rozwoju postaci:

Jednym z nowatorkisch rozwiazan w EEC jest wlasnie nauka nowych umiejetnosci. W znakomitej wiekszosci systemow, po osiagnieciu pewnego poziomu lub zdobycia odpowiedniej umiejetnosci punktow doswiadczenia, mogles 'wykupic' dowolna umiejetnosc. Naszyn zdaniem jest to rozwiazanie absurdalne, poniewaz postacie ni stad ni z owad nagle potrafily jezdzic na koniu, albo poslugiwac sie nowym rodzajem broni, nie trzymajac jej nawet wczesniej w dloni. W EEC automatycznie podnosi sie poziom jakiejs umiejetnosci, pod warunkiem ze efektywnie z niej korzystales.


Chcialbym przypomniec podkreslic, ze system jest we wczesnej fazie powstawania, wiec na dzien dzisiejszy nie przedstawie wielu konkretow. Strona takze tymczasowo ubuga jest w tresc, ale niedlugo bedzie maly update. ;)

: piątek, 10 marca 2006, 19:23
autor: Rodic
No to do dzieła z tematem!... Jeśli BAZYL nie musi o tym wiedzieć to spox. A tak w ogóle to kiedy zaczynamy grać?... :lol:

: piątek, 10 marca 2006, 19:29
autor: ishikawa
Cieszy mnie ten entuzjazm, tego sie nie spodziewalem ;)

Jesli chodzi o prowadzenie sesji, no to badzcie wyrozumiali prosze i dajcie mi troche czasu, ale obiecuje ze w nast. tygodniu wam odpisze.

I naprawde jeszcze raz goraco zapraszam - jesli macie jakies pomysly, lubicie pisac opowiadania, ladnie rysujecie, doluzcie swoj wklad w EEC. :)

P.S. Kto to jest Bazyl? Czy powinienem sie go bac? :P

: piątek, 10 marca 2006, 19:42
autor: Rodic
A gdzie mamy to dokładać, te rysunki, opowiadania itp.?

PS. BAZYL jest bardzo zły, strzeż się go!!!

: piątek, 10 marca 2006, 19:47
autor: ishikawa
A gdzie mamy to dokładać, te rysunki, opowiadania itp.?
na stronce dalem niusa o tym ->

#gg: 822535
e-mail: project@da-mail.net

a niedlugo bedzie forum :wink:

P.S. Juz sie boje : P[/quote][/code]

: sobota, 11 marca 2006, 10:10
autor: Rodic
Ok. Strzele coś tam może... Dzięki...

: sobota, 11 marca 2006, 19:15
autor: BLACKs
Przyłączam się. Pierwszy artykuł już wysłałem ;).

: sobota, 11 marca 2006, 20:33
autor: Sabrae Xoraim
hmmm ja bym zmienił kolor (na jaśniejszy, żeby było czytelniej) odnośników i zrobił taki bajer, że nie są podkreślone tylko podkreślają się jak na nie najedziesz. (ciekawe skąd ja to znam :lol:)

: środa, 5 lipca 2006, 20:55
autor: BLACKs
Chcialbym dodac (dla wszystkich zainteresowanych, wiem, ze takich nie ma :D), ze Epsilon zmienil forum. Od teraz jego adres to

http://www.epsilon666.fora.pl

Stare forum padlo, a strona nie jest aktualizowana z powodu koncentracji na projekcie :).

: środa, 5 lipca 2006, 21:15
autor: CoB
Jakie fajne! Muszę tam zaglądnąć jeszcze raz, super! Świetny ten system!

: czwartek, 6 lipca 2006, 10:51
autor: Kal_Torak
Witam,

Już zajrzałem na nowe forum i zapodałem kilka pomysłów w dziele mechanika w temacie dotyczącego systemu cech.

W razie czego służę pomocą.

Chciałbym wiedzieć tylko czy mechanika ma być oparta o własny twór, może być połączeniem już powstałych pomysłów, czy ma bazować na określonej już powstałej mechanice? Rozumiem, że raczej wchodzi w grę własna, skoro jest budowana na forum od podstaw?