[Muzeum Defenser]
: czwartek, 17 grudnia 2009, 13:22
Był piękny grudniowy poranek: -23 stopnie Celcjusza, śnieżyca i gołoleć motywowały wszystkich do radosnego życia. Jak codziennie Kustosz wykonał obchód po całym Muzeum, sprawdził stan wystaw, poprawił przekrzywione eksponaty. Następnie Przywitał trzech woźnych, którzy mieli prze noc wysprzątać cały obiekt i poszedł do domu, zamykając budynek od zewnątrz. Woźni poszli do kanciapy i...
I tutaj zaczynać się będzie gra. Jak w to grać? Ano tak: Gracze dzielą się na 3 drużyny, każda dowodzi jednym pracownikiem (w drużynie może być jedna osoba, może być i 230847, byleście się dogadywali, co do treści rozkazów i kto je wydaje). Gracze mogą się swobodnie przemieszczać pomiędzy drużynami, nie ma zapisów czy czegoś takiego. Byle jedna osoba nie była naraz w dwóch drużynach. TO JEST GRA, W KTÓREJ KOOPERACJA JEST PODSTAWĄ, WIĘC ROZKAZ, JAKI CHCEMY WYDAĆ NALEŻY PRZEKONSULTOWAĆ Z RESZTĄ TEAMU!!! OSOBY, KTÓRE WYDAJĄ ROZKAZY NIE KONSULTUJĄC SIĘ Z TEAMEM BĘDĄ WYWALANE Z SESJI!
ROZKAZY PISZEMY KOLOREM TEAMU!
przypomnienie nowych zasad i te nowe:
-nie ma już Kombinatorów
-k10 używam do testów walki, przy czym 1 to epicki fail, a 10 critical
-k10 używam też do testów przeszukiwania, przy czym:
*1-2: nic nie znajdujesz
*3-5: znajdujesz 1 porcje wybranego przeze mnie surowca
*5-7: znajdujesz 2 porcje wybranego przeze mnie surowca
*8-10: znajdujesz 3 porcje wybranego przeze mnie surowca
-bronie mają statystyki:
*bronie "białe": bonus do ataku i obrony
*zasięgowe: bonus do trafienia i ilość strzałów na turę
-zbroje też mają statsy: bonus do obrony i ograniczenie zręczności
-przeszukiwanie czy walka trwa całą turę
-robienie przedmiotów też trwa turę
-wymiana przedmiotami, jeśli stoicie blisko siebie, albo się mijacie, nie trwa tury (ale jeśli stoicie daleko od siebie, to trwa)
-grę zaczynacie z podstawowymi narzędziami, czyli śrubkowkrętem itp., nie można ich przerabiać czy wykorzystywać do walki
-do tworzenia lepszych przedmiotów potrzeba będzie lepszych narzędzi, oto ich lista:
*Gorzelnia (4 porcje szkła) pozwala na obróbkę Chemikaliów, takich jak Ludwik, czy Denaturat, pozwala na przerobienie ich na benzynę, kwas, czy klej
*Zestaw Rusznikarski (3 porcje metalu, jedna kwasu) czyli wszystko, czego potrzeba do produkcji prochu i broni palnej
*Warsztat Stolarski (3 drewna i 1 metalu) pozwala na obróbkę drewna
*Kuźnia (4 metalu) dzięki niej można wytapiać/obrabiać metal, np. miecze
*Maszyna do Szycia (1 drewna, 1 metalu) powala na obróbkę skóry
-żeby robić itemek trzeba mieć matsy na niego (im więcej tym lepiej), odpowiednie narzędzia (podstawowymi można robić tylko najprostrze rzeczy, czyli np. połączyć trzonek od siekiery z kamieniem) i trzeba określić jakiego efektu się mniej-więcej oczekuje (czyli np. chcę młot, albo potrzebuję zbroi czy coś, żebym nie musiał zgadywać w ciemno, jak z tym skuterem w SD:CS)
-craftować mona tylko przy narzędziach, chyba, że dany obiekt tego nie wymaga
To chyba wszystko... Gramy w weekend!
I tutaj zaczynać się będzie gra. Jak w to grać? Ano tak: Gracze dzielą się na 3 drużyny, każda dowodzi jednym pracownikiem (w drużynie może być jedna osoba, może być i 230847, byleście się dogadywali, co do treści rozkazów i kto je wydaje). Gracze mogą się swobodnie przemieszczać pomiędzy drużynami, nie ma zapisów czy czegoś takiego. Byle jedna osoba nie była naraz w dwóch drużynach. TO JEST GRA, W KTÓREJ KOOPERACJA JEST PODSTAWĄ, WIĘC ROZKAZ, JAKI CHCEMY WYDAĆ NALEŻY PRZEKONSULTOWAĆ Z RESZTĄ TEAMU!!! OSOBY, KTÓRE WYDAJĄ ROZKAZY NIE KONSULTUJĄC SIĘ Z TEAMEM BĘDĄ WYWALANE Z SESJI!
ROZKAZY PISZEMY KOLOREM TEAMU!
przypomnienie nowych zasad i te nowe:
-nie ma już Kombinatorów
-k10 używam do testów walki, przy czym 1 to epicki fail, a 10 critical
-k10 używam też do testów przeszukiwania, przy czym:
*1-2: nic nie znajdujesz
*3-5: znajdujesz 1 porcje wybranego przeze mnie surowca
*5-7: znajdujesz 2 porcje wybranego przeze mnie surowca
*8-10: znajdujesz 3 porcje wybranego przeze mnie surowca
-bronie mają statystyki:
*bronie "białe": bonus do ataku i obrony
*zasięgowe: bonus do trafienia i ilość strzałów na turę
-zbroje też mają statsy: bonus do obrony i ograniczenie zręczności
-przeszukiwanie czy walka trwa całą turę
-robienie przedmiotów też trwa turę
-wymiana przedmiotami, jeśli stoicie blisko siebie, albo się mijacie, nie trwa tury (ale jeśli stoicie daleko od siebie, to trwa)
-grę zaczynacie z podstawowymi narzędziami, czyli śrubkowkrętem itp., nie można ich przerabiać czy wykorzystywać do walki
-do tworzenia lepszych przedmiotów potrzeba będzie lepszych narzędzi, oto ich lista:
*Gorzelnia (4 porcje szkła) pozwala na obróbkę Chemikaliów, takich jak Ludwik, czy Denaturat, pozwala na przerobienie ich na benzynę, kwas, czy klej
*Zestaw Rusznikarski (3 porcje metalu, jedna kwasu) czyli wszystko, czego potrzeba do produkcji prochu i broni palnej
*Warsztat Stolarski (3 drewna i 1 metalu) pozwala na obróbkę drewna
*Kuźnia (4 metalu) dzięki niej można wytapiać/obrabiać metal, np. miecze
*Maszyna do Szycia (1 drewna, 1 metalu) powala na obróbkę skóry
-żeby robić itemek trzeba mieć matsy na niego (im więcej tym lepiej), odpowiednie narzędzia (podstawowymi można robić tylko najprostrze rzeczy, czyli np. połączyć trzonek od siekiery z kamieniem) i trzeba określić jakiego efektu się mniej-więcej oczekuje (czyli np. chcę młot, albo potrzebuję zbroi czy coś, żebym nie musiał zgadywać w ciemno, jak z tym skuterem w SD:CS)
-craftować mona tylko przy narzędziach, chyba, że dany obiekt tego nie wymaga
To chyba wszystko... Gramy w weekend!