[Ptasiory] Część pierwsza!
: czwartek, 5 listopada 2009, 18:47
Sorry za spóźnienie, okazało się że złożenie plansz i wrzucenie ich do neta trwa kapkę dłużej niż myślałem ^^''
BŁAGAM WYBACZCIE MI!!
No cóż...
ZACZYNAMY!
Adam Kopiejko. Zwykły człowiek, który od czasu do czasu lubi powspinać się po górach w towarzystwie jedynie liny z kotwiczką i ulubionego scyzoryka. Pewnego razu na wakacyjnym wyjeździe wysoko w górach znalazł dziurę, z której pulsowało dziwne niebieskie światło. Śwaitło to było iście hipnotyzujące. Adam wpatrywał się weń starając się dojrzeć jego źródła. Niestety skałą osunęła się pod jego nogami i wpadł do środka
REGULAMIN
I. Poniższy regulamin wzoruje się pośrednio na tym który znamy z Piramidy Nienawiści, a bardziej bezpośrednio na Demonic Hunts
II. Reguły dotyczące rozkazów i komunikacji
1. W temacie z grą piszemy tylko i wyłącznie rozkazy. Wszystko inne zapisujemy w wydzielonym temacie.
2. Postać wykonuje tylko jeden rozkaz naraz. Liczy się tylko pierwszy rozkaz pod ostatnio wykonanym działaniem. Reszta będzie usuwana, by wszystko wyglądało schludnie.
3. Rozkazy wydajemy w drugiej osobie w trybie rozkazującym (np. "Podnieś książkę.").
4. Rozkaz musi być zawarty w jednym zdaniu.
5. Rozkazy jednokrotnie złożone są dozwolone, ale wielokrotnie złożone już nie (np. "Weź książkę i przewertuj ją" jest dozwolone, ale "Weź książkę, przewertuj ją, po czym odłóż na miejsce" już nie).
6. Rozkazy złożone warunkowe nie są dozwolone (np. "Przewertuj książkę i jeśli coś z niej wypadnie, podnieś to").
7. Rozkazy dające postaci wolną wolę (np. "Poczęstuj się ponczem, jeśli masz ochotę") będą ignorowane.
8. Nie bierzemy rozkazów z kosmosu (np. jeżeli w pobliżu nie ma żadnego akwenu, nie piszemy "Utop się").
9. Osoba która wydała rozkaz musi przeczekać jedną „kolejkę” przed wydaniem następnego rozkazu. Inaczej mówiąc, nie można wydać dwóch rozkazów pod rząd.
10. Nie można w rozkazach wykorzystywać postaci realnie istniejących oraz fikcyjnych niezwiązanych z grą.
11. Nie wolno edytować rozkazów. Edytowany rozkaz (nie licząc błędów ortograficznych i językowych) będzie ignorowany.
12. Jeżeli istnieje niebezpieczna czynność (np. przeskoczenie przepaści) na drodze do wykonania rozkazu, postać nie wykona go lub wykona w ograniczonym zakresie. Należy najpierw wydać rozkaz wykonania niebezpiecznej czynności.
13. Gracze mają do prawa Veta. W momencie gdy uznają, że dany rozkaz jest niebezpieczny lub bezużyteczny dla postaci mogą napisać post vetujący.
14. Veto musi być logicznie uzasadnione
15. Aby sprzeciw został zaakceptowany potrzebne są co najmniej dwa sensowne Veta.
16. Można vetować Veta, ale nie można vetowć Vet do Vet
17. Mistrz Gry ma prawo odrzucić Veto lub rozkaz jeśli uzna je za niepoważne czy sprzeczne z własnym ‘widzimise’
III. Założenia, jeśli idzie o postać
1. Postać ma odrobinę wolnej woli i może odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z jej zmysłem przetrwania (np. "rozwal sobie głowę kamieniem")
2. Postać posiada rozum.
3. Postać jest zbudowana jak w miarę wysportowany człowiek
4. Postać nie musi jeść, pić ani wydalać
5. Postać nie posiada narządów płciowych ani odbytu (chyba najważniejszy punkt o.O)
IV. Założenia, jeśli idzie o świat
1. Akcja dzieje się pod ziemią
2. Głównymi mieszkańcami tej części podziemi są Ptasiory
3. Ptasiory są pokojowo nastawione i próba wszczynania konfliktów nie ma sensu
4. W tym świecie komunikacja wygląda „nieco” inaczej niż w naszym, ale szczegóły musicie odkryć sami.
V. Założenia jeśli idzie o HUD
1. Po lewej stronie HUDu znajduje się ekwipunek, w środkowej części okienko z wiadomościami oraz licznik zdrowia, a po prawej okienko ze znakami
2. Pojemność ekwipunku postaci jest ograniczona, jednak granice te nie są całkiem ścisłe
3. Waga przedmiotów, czy udźwig postaci, nie są dokładnie określone, jednak należy je traktować ‘zdroworozsądkowo’
4. Wszelkie opisy sytuacji będą zamieszczane w okienku z wiadomościami
5. Początkowa ilość zdrowia wynosi 100. Liczba ta może się zmieniać na skutek odniesionych obrażeń, czy użytych środków leczniczych
6. Ilość znaków, jakie może pomieścić okienko ze znakami, jest może nie nieograniczona, ale na pewno wystarczająca
RADA-KOLORY MAJĄ ZNACZENIE
BŁAGAM WYBACZCIE MI!!
No cóż...
ZACZYNAMY!
Adam Kopiejko. Zwykły człowiek, który od czasu do czasu lubi powspinać się po górach w towarzystwie jedynie liny z kotwiczką i ulubionego scyzoryka. Pewnego razu na wakacyjnym wyjeździe wysoko w górach znalazł dziurę, z której pulsowało dziwne niebieskie światło. Śwaitło to było iście hipnotyzujące. Adam wpatrywał się weń starając się dojrzeć jego źródła. Niestety skałą osunęła się pod jego nogami i wpadł do środka
REGULAMIN
I. Poniższy regulamin wzoruje się pośrednio na tym który znamy z Piramidy Nienawiści, a bardziej bezpośrednio na Demonic Hunts
II. Reguły dotyczące rozkazów i komunikacji
1. W temacie z grą piszemy tylko i wyłącznie rozkazy. Wszystko inne zapisujemy w wydzielonym temacie.
2. Postać wykonuje tylko jeden rozkaz naraz. Liczy się tylko pierwszy rozkaz pod ostatnio wykonanym działaniem. Reszta będzie usuwana, by wszystko wyglądało schludnie.
3. Rozkazy wydajemy w drugiej osobie w trybie rozkazującym (np. "Podnieś książkę.").
4. Rozkaz musi być zawarty w jednym zdaniu.
5. Rozkazy jednokrotnie złożone są dozwolone, ale wielokrotnie złożone już nie (np. "Weź książkę i przewertuj ją" jest dozwolone, ale "Weź książkę, przewertuj ją, po czym odłóż na miejsce" już nie).
6. Rozkazy złożone warunkowe nie są dozwolone (np. "Przewertuj książkę i jeśli coś z niej wypadnie, podnieś to").
7. Rozkazy dające postaci wolną wolę (np. "Poczęstuj się ponczem, jeśli masz ochotę") będą ignorowane.
8. Nie bierzemy rozkazów z kosmosu (np. jeżeli w pobliżu nie ma żadnego akwenu, nie piszemy "Utop się").
9. Osoba która wydała rozkaz musi przeczekać jedną „kolejkę” przed wydaniem następnego rozkazu. Inaczej mówiąc, nie można wydać dwóch rozkazów pod rząd.
10. Nie można w rozkazach wykorzystywać postaci realnie istniejących oraz fikcyjnych niezwiązanych z grą.
11. Nie wolno edytować rozkazów. Edytowany rozkaz (nie licząc błędów ortograficznych i językowych) będzie ignorowany.
12. Jeżeli istnieje niebezpieczna czynność (np. przeskoczenie przepaści) na drodze do wykonania rozkazu, postać nie wykona go lub wykona w ograniczonym zakresie. Należy najpierw wydać rozkaz wykonania niebezpiecznej czynności.
13. Gracze mają do prawa Veta. W momencie gdy uznają, że dany rozkaz jest niebezpieczny lub bezużyteczny dla postaci mogą napisać post vetujący.
14. Veto musi być logicznie uzasadnione
15. Aby sprzeciw został zaakceptowany potrzebne są co najmniej dwa sensowne Veta.
16. Można vetować Veta, ale nie można vetowć Vet do Vet
17. Mistrz Gry ma prawo odrzucić Veto lub rozkaz jeśli uzna je za niepoważne czy sprzeczne z własnym ‘widzimise’
III. Założenia, jeśli idzie o postać
1. Postać ma odrobinę wolnej woli i może odmówić wykonania rozkazu niezgodnego z jej zmysłem przetrwania (np. "rozwal sobie głowę kamieniem")
2. Postać posiada rozum.
3. Postać jest zbudowana jak w miarę wysportowany człowiek
4. Postać nie musi jeść, pić ani wydalać
5. Postać nie posiada narządów płciowych ani odbytu (chyba najważniejszy punkt o.O)
IV. Założenia, jeśli idzie o świat
1. Akcja dzieje się pod ziemią
2. Głównymi mieszkańcami tej części podziemi są Ptasiory
3. Ptasiory są pokojowo nastawione i próba wszczynania konfliktów nie ma sensu
4. W tym świecie komunikacja wygląda „nieco” inaczej niż w naszym, ale szczegóły musicie odkryć sami.
V. Założenia jeśli idzie o HUD
1. Po lewej stronie HUDu znajduje się ekwipunek, w środkowej części okienko z wiadomościami oraz licznik zdrowia, a po prawej okienko ze znakami
2. Pojemność ekwipunku postaci jest ograniczona, jednak granice te nie są całkiem ścisłe
3. Waga przedmiotów, czy udźwig postaci, nie są dokładnie określone, jednak należy je traktować ‘zdroworozsądkowo’
4. Wszelkie opisy sytuacji będą zamieszczane w okienku z wiadomościami
5. Początkowa ilość zdrowia wynosi 100. Liczba ta może się zmieniać na skutek odniesionych obrażeń, czy użytych środków leczniczych
6. Ilość znaków, jakie może pomieścić okienko ze znakami, jest może nie nieograniczona, ale na pewno wystarczająca
RADA-KOLORY MAJĄ ZNACZENIE