[Apokaliptyczne Pola Walki] WŻT: Wiele Światów - Komentarze
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
[Apokaliptyczne Pola Walki] WŻT: Wiele Światów - Komentarze
No cóż, mam drobne wewnętrzne opory, nieco się dygam, ale kieliszeczek dla kurażu i jazda z tym koksem.
Na wstępie zaznaczę, że konsultowałem się z AC i czytałem wszystkie sesje APW na forum Tawerny. Wiem, że nie ja jeden byłem ostrzegany, że pewnie nie uda mi się znaleźć ludzi, ale cóż - do odważnych świat należy. Dlatego zdecydowałem się poprowadzić nieliczone w punktacji Ligi Wojny Żywych Trupów. I cóż - jeżeli nie uda mi się znaleźć graczy, to nie będzie to pierwsza, ani ostatnia sesja z tą przypadłością.
Będzie to - nomen omen - sesja APW dla 4 graczy wzwyż. Wojny Żywych Trupów zobowiązują - walkę toczyć będą tylko Władcy Żywych Trupów. Ale poza tą restrykcją dozwolone są wszystkie oficjalne moce, z tych znajdujących się tu. Można też wykorzystywać punkty za poziom, aby podnosić podstawowe staty, ale to inna historia.
Wzór karty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Wpisz swojego ulubionego wykonawcę muzyki i jaki gra jej gatunek. Prześlij mi na PM 5 twoich ulubionych utworów tegoż wykonawcy, w miarę możliwości z odnośnikami do tekstu i wykonania (ale tekst i wykonanie mogę też sam znaleźć).
Data śmierci:
Opcja Berserker (Berserkerzy mają na starcie 2 moce za friko, o 2 więcej żywotności oraz + 1 do siły i szybkości, ale nie mogą zawierać prawie żadnych związków dyplomatycznych): tak/nie
Wygląd na chwilę obecną:
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
(Dla mających zbytek natchnienia) Historia postaci:
I niech się rozpoczną śmiertelne żniwa!
Na wstępie zaznaczę, że konsultowałem się z AC i czytałem wszystkie sesje APW na forum Tawerny. Wiem, że nie ja jeden byłem ostrzegany, że pewnie nie uda mi się znaleźć ludzi, ale cóż - do odważnych świat należy. Dlatego zdecydowałem się poprowadzić nieliczone w punktacji Ligi Wojny Żywych Trupów. I cóż - jeżeli nie uda mi się znaleźć graczy, to nie będzie to pierwsza, ani ostatnia sesja z tą przypadłością.
Będzie to - nomen omen - sesja APW dla 4 graczy wzwyż. Wojny Żywych Trupów zobowiązują - walkę toczyć będą tylko Władcy Żywych Trupów. Ale poza tą restrykcją dozwolone są wszystkie oficjalne moce, z tych znajdujących się tu. Można też wykorzystywać punkty za poziom, aby podnosić podstawowe staty, ale to inna historia.
Wzór karty:
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Wpisz swojego ulubionego wykonawcę muzyki i jaki gra jej gatunek. Prześlij mi na PM 5 twoich ulubionych utworów tegoż wykonawcy, w miarę możliwości z odnośnikami do tekstu i wykonania (ale tekst i wykonanie mogę też sam znaleźć).
Data śmierci:
Opcja Berserker (Berserkerzy mają na starcie 2 moce za friko, o 2 więcej żywotności oraz + 1 do siły i szybkości, ale nie mogą zawierać prawie żadnych związków dyplomatycznych): tak/nie
Wygląd na chwilę obecną:
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
(Dla mających zbytek natchnienia) Historia postaci:
I niech się rozpoczną śmiertelne żniwa!
Ostatnio zmieniony sobota, 12 maja 2007, 16:56 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 7 razy.
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Pozwolę sobie zacytować AC:
Jeżeli chcesz wiedzieć coś więcej, zajrzyj do działu Apokaliptyczne Pola Walki na forum Tawerny, przeszukaj Archiwum Rekrutacji, lub w ostateczności skontaktuj się ze mną przez PM. Nomen omen ja, jako Mg, mogę niektóre zasady naginać czy też interpretować na mój opaczny sposób . To chyba tyle?AC pisze:O co chodzi w tej grze? O rzeźnie! Krew! Zniszczenie! Wojnę! Głód! Zarazę! I przede wszystkim o....
ŚMIERĆ!!
Gracze kierują pojedynczymi Władcami Zombie - a co to za jedni pewnie się wielu spyta? To odpowiem: to takie Zombie, które zarażając ludzi mają pod swoją kontrolą coraz więcej Zombiech. Jednak, gdy wasz główny Zombie umrze to wy odpadacie z gry. Zombie umierają gdy ich mózg zostaje zniszczony.
Za każde 10 zombie, które przejmiecie (nawet jeśli wyrżną waszych poddanych to i tak liczy się ilość przejętych - a nie posiadanych) dostajecie "level up".
Każdy "level up" daje wam dodatkowe życia (punkty przeznaczenia czy jak je tam chcecie nazywać) i umiejętność spośród wybranych. Czasami niektóre "uderzenia" zabierają wszystkie życia np. zatopienie w kwasie, wybuch atomowy czy niektóre z wysokopoziomowych mocy.
Na początku chroni was Immunitet, które nie pozwala was atakować jeżeli macie mniej niż 5 zombie. Możecie atakować tych, którzy mają więcej niż 5 zombie zawsze, ale jeżeli zaatakujecie to tracicie na zawsze Immunitet.
-
- Kok
- Posty: 1438
- Rejestracja: wtorek, 20 grudnia 2005, 11:05
- Numer GG: 3327785
- Lokalizacja: 3city
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Reagge
Data śmierci: 12.12.2005
Opcja Berserker tak (i nie wiem co teraz? mam se wybrac czy losujesz? jak moge wybierac biore Ponurego żniwiarza 1lvl i trucizne 1lvl)
Wygląd na chwilę obecną: http://ugps.kras.ru/icons/trup12.jpg
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: jak na obrazku- zmiazdzona noga
(Dla mających zbytek natchnienia) Historia postaci: brak zbytku:P
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Reagge
Data śmierci: 12.12.2005
Opcja Berserker tak (i nie wiem co teraz? mam se wybrac czy losujesz? jak moge wybierac biore Ponurego żniwiarza 1lvl i trucizne 1lvl)
Wygląd na chwilę obecną: http://ugps.kras.ru/icons/trup12.jpg
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: jak na obrazku- zmiazdzona noga
(Dla mających zbytek natchnienia) Historia postaci: brak zbytku:P
Ostatnio zmieniony środa, 2 maja 2007, 10:53 przez Nadir, łącznie zmieniany 2 razy.
Czasami mam uczucie, że przede mną rozpościera się wielki ocean prawdy, a ja siedzę na plaży i bawię się kamykami. Ale pewnego dnia nauczę się po nim żeglować.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
Don't take your organs to heaven... heaven knows we need them here.
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Wybierać, wybierać, oczywiście.
I jeszcze jedno: jako że sesja ciągle i bez przerwy ewoluuje w mojej głowie, pozwoliłem sobie na jeszcze jedną zmianę w karcie postaci. To już będzie chyba piąta . Przepraszam za utrudnienie, po prostu edytuj kartę. Naturalnie jak na razie się dostajesz.
UWAGA: domyślnie uważam, że godność waszych WŻT jest taka sama, jak nick. Jeżeli jest inaczej, proszę to zaznaczyć w swoim zgłoszeniu.
I jeszcze jedno: jako że sesja ciągle i bez przerwy ewoluuje w mojej głowie, pozwoliłem sobie na jeszcze jedną zmianę w karcie postaci. To już będzie chyba piąta . Przepraszam za utrudnienie, po prostu edytuj kartę. Naturalnie jak na razie się dostajesz.
UWAGA: domyślnie uważam, że godność waszych WŻT jest taka sama, jak nick. Jeżeli jest inaczej, proszę to zaznaczyć w swoim zgłoszeniu.
-
- Marynarz
- Posty: 247
- Rejestracja: środa, 24 stycznia 2007, 19:44
- Numer GG: 9008864
Moja postać nie będzie miała nicku Drzewiec (... widział ktoś nieumarłe drzewo?)... powitajcie Krwistego Czerwonego Dziadka Piaskowego .
Blood Red Sandman
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Muzyka: Tevery-Już-Wie
Data śmierci: 6.06.2006
Opcja Berserker (Berserkerzy mają na starcie 2 moce za friko, o 2 więcej żywotności oraz + 1 do siły i szybkości, ale nie mogą zawierać prawie żadnych związków dyplomatycznych): nie
Wygląd na chwilę obecną: (opisowo) Blood Red Sandman to potężny zombiak, wyższy od normalnego człowieka o około 20 centymetrów, za to dość chudy (lecz rozbudowany w barach), z kawałkami mięsa oderwanymi od ciała. W tym momencie nosi jakąś starą, obdartą skórzaną kurtkę i spodne w podobnym stanie. Ma ciemną twarz, białe, gęste włosy i okrutne, pałające nienawiścią czerwone oczy. Jego palce zakończone są długimi, brudnymi paznokciami, które pokrywa zaschnięta krew, pamiątka ostatnich ofiar. W miejscu, gdzie kiedyś spoczywała nerka Sandmana, powstała wielka i ohydna dziura (BRS wyrwał ją sobie, gdy nie miał mięsa w ustach od kilku...set lat)...
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Prawa nerka. Niechaj spoczywa w pokoju.
Historia postaci: Historia rozpoczyna się... właściwie to nie wiem. W dniu jego urodzenia? Czy może raczej... jego śmierci.
Kiedyś był człowiekiem. Uznanym za świra. Sam myślał, ze jest naukowcem, ale badania ograniczały się do biegania po podwórku i duszeniu przechodniów. Mieli go skazać na śmierć, ale jako chorego psychicznie wsadzili do wariatkowa. Raz dziennie dostawał jedzenie, opróćz tego nigdy już nie ujrzał światła dziennego... w swej izolatce zbladł, a jego jedyną zabawką była stara klepsydra, którą odnalazł w pudełku pod łóżkiem... z tą klepsydrą był pochowany... może to był klucz do życia po życiu.
Wstał z grobu, gdy rozpoczęły się wojny umarłych. Obdarty, głodny, wtedy wyrwał sobie nerkę... zasmakowała mu. Ruszył do walki z klepsydrą w kieszeni, z nerwowym uśmieszkiem i chętką na ludzkie (i nie tylko) mięso.
PS. http://www.youtube.com/watch?v=tkw4jhDE1eQ
Jeśli chcecie poznać Blood Red Sandmana osobiście
Blood Red Sandman
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Muzyka: Tevery-Już-Wie
Data śmierci: 6.06.2006
Opcja Berserker (Berserkerzy mają na starcie 2 moce za friko, o 2 więcej żywotności oraz + 1 do siły i szybkości, ale nie mogą zawierać prawie żadnych związków dyplomatycznych): nie
Wygląd na chwilę obecną: (opisowo) Blood Red Sandman to potężny zombiak, wyższy od normalnego człowieka o około 20 centymetrów, za to dość chudy (lecz rozbudowany w barach), z kawałkami mięsa oderwanymi od ciała. W tym momencie nosi jakąś starą, obdartą skórzaną kurtkę i spodne w podobnym stanie. Ma ciemną twarz, białe, gęste włosy i okrutne, pałające nienawiścią czerwone oczy. Jego palce zakończone są długimi, brudnymi paznokciami, które pokrywa zaschnięta krew, pamiątka ostatnich ofiar. W miejscu, gdzie kiedyś spoczywała nerka Sandmana, powstała wielka i ohydna dziura (BRS wyrwał ją sobie, gdy nie miał mięsa w ustach od kilku...set lat)...
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Prawa nerka. Niechaj spoczywa w pokoju.
Historia postaci: Historia rozpoczyna się... właściwie to nie wiem. W dniu jego urodzenia? Czy może raczej... jego śmierci.
Kiedyś był człowiekiem. Uznanym za świra. Sam myślał, ze jest naukowcem, ale badania ograniczały się do biegania po podwórku i duszeniu przechodniów. Mieli go skazać na śmierć, ale jako chorego psychicznie wsadzili do wariatkowa. Raz dziennie dostawał jedzenie, opróćz tego nigdy już nie ujrzał światła dziennego... w swej izolatce zbladł, a jego jedyną zabawką była stara klepsydra, którą odnalazł w pudełku pod łóżkiem... z tą klepsydrą był pochowany... może to był klucz do życia po życiu.
Wstał z grobu, gdy rozpoczęły się wojny umarłych. Obdarty, głodny, wtedy wyrwał sobie nerkę... zasmakowała mu. Ruszył do walki z klepsydrą w kieszeni, z nerwowym uśmieszkiem i chętką na ludzkie (i nie tylko) mięso.
PS. http://www.youtube.com/watch?v=tkw4jhDE1eQ
Jeśli chcecie poznać Blood Red Sandmana osobiście
-
- Marynarz
- Posty: 380
- Rejestracja: sobota, 18 listopada 2006, 16:52
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Wpisz swojego ulubionego wykonawcę muzyki i jaki gra jej gatunek.
Bruce Dickinson(IM) Rock
Opcja Berserker (Berserkerzy mają na starcie 2 moce za friko, o 2 więcej żywotności oraz + 1 do siły i szybkości, ale nie mogą zawierać prawie żadnych związków dyplomatycznych): NIE
Wygląd na chwilę obecną: wyplowialy granatowy tshirt dziurawy jak sito(kule), zakrwawione, wyplowiale dzinsy, szczerniale miejscami od splywajacej krwi niski, acz muskulabny lysy oczy byly zielone teraz sa same bialka. nosa czesci brak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: brak
Data smierci:11.06.2006r
Historia postaci: ?:D
o tak?:D
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Wpisz swojego ulubionego wykonawcę muzyki i jaki gra jej gatunek.
Bruce Dickinson(IM) Rock
Opcja Berserker (Berserkerzy mają na starcie 2 moce za friko, o 2 więcej żywotności oraz + 1 do siły i szybkości, ale nie mogą zawierać prawie żadnych związków dyplomatycznych): NIE
Wygląd na chwilę obecną: wyplowialy granatowy tshirt dziurawy jak sito(kule), zakrwawione, wyplowiale dzinsy, szczerniale miejscami od splywajacej krwi niski, acz muskulabny lysy oczy byly zielone teraz sa same bialka. nosa czesci brak
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: brak
Data smierci:11.06.2006r
Historia postaci: ?:D
o tak?:D
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 30 kwietnia 2007, 19:15 przez Kaczor, łącznie zmieniany 1 raz.
"Yet another beautiful moonlit night."-Alucard
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Karta spoko, tylko nie ma paru rzeczy:
Data śmierci - gdzie?
Zdecyduj się - rock czy metal?
Pamiętaj, aby mi przesłać utwory. To ważne, ale teraz wam nie powiem dlaczego... nie byłoby niespodzianki.
I mała prośba - ściągnij sobie Firefoxa, bo jeszcze wpadnie mi do łba zażyczyć sobie Postów Pisanych Piękną Polszczyzną i co wtedy?
Jak to poprawisz, angaż masz na 95%.
Data śmierci - gdzie?
Zdecyduj się - rock czy metal?
Pamiętaj, aby mi przesłać utwory. To ważne, ale teraz wam nie powiem dlaczego... nie byłoby niespodzianki.
I mała prośba - ściągnij sobie Firefoxa, bo jeszcze wpadnie mi do łba zażyczyć sobie Postów Pisanych Piękną Polszczyzną i co wtedy?
Jak to poprawisz, angaż masz na 95%.
-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Margrabia Hodon
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Wykonawca i muzyka: Metal/Ensiferum
Data śmierci: 24 czerwca 972
Opcja berserker: nie
Wygląd na chwilę obecną: Bliżej mu do szkieletu niż do zmobi, ale wilgotna, niemal bagienna gleba zakonserwowała go nieźle. Ma około 1,9 metra wzrostu, jest niemal całkiem przegnity i nosi ciężką kolczugę oraz hełm z nosalem i przegniłe szmaty jekie zostały z jego ciuchów. Jak na niemalże szkielet ma dosyć masywną budowę. Aha, byłbym zapomniał, w prawej ręce nosi miecz dwuręczny (daje rade bo nie zyje).
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewej dłoni, gdzieś się zgubiła. Do kikuta przywiązana jest tarcza.
Historia postaci: Hodon był margrabią Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego. W bitwie z Polakami pod Cedynią mu się zmarło (choć historycy twierdzą inaczej, ale ich tam nie było a Hodon owszem). Teraz wraca po wiekach siać śmierć i zniszczenie. Tak, to własnie chce czynić.
EDIT: A kto mówi, że ten sprzęt mu potrzebny do walki? To taki element średniowiecznej mody - dziś chłopka chwali się komórką a wtedy mieczem. Zresztą jestem pewien, że czujesz klimat.
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Wykonawca i muzyka: Metal/Ensiferum
Data śmierci: 24 czerwca 972
Opcja berserker: nie
Wygląd na chwilę obecną: Bliżej mu do szkieletu niż do zmobi, ale wilgotna, niemal bagienna gleba zakonserwowała go nieźle. Ma około 1,9 metra wzrostu, jest niemal całkiem przegnity i nosi ciężką kolczugę oraz hełm z nosalem i przegniłe szmaty jekie zostały z jego ciuchów. Jak na niemalże szkielet ma dosyć masywną budowę. Aha, byłbym zapomniał, w prawej ręce nosi miecz dwuręczny (daje rade bo nie zyje).
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Brak lewej dłoni, gdzieś się zgubiła. Do kikuta przywiązana jest tarcza.
Historia postaci: Hodon był margrabią Świętego Cesarstwa Rzymskiego Narodu Niemieckiego. W bitwie z Polakami pod Cedynią mu się zmarło (choć historycy twierdzą inaczej, ale ich tam nie było a Hodon owszem). Teraz wraca po wiekach siać śmierć i zniszczenie. Tak, to własnie chce czynić.
EDIT: A kto mówi, że ten sprzęt mu potrzebny do walki? To taki element średniowiecznej mody - dziś chłopka chwali się komórką a wtedy mieczem. Zresztą jestem pewien, że czujesz klimat.
Ostatnio zmieniony poniedziałek, 30 kwietnia 2007, 21:44 przez Perzyn, łącznie zmieniany 1 raz.
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica
Nordycka Zielona Lewica
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
Perzyn - super karta, dostałeś się. Aha, hełm, a nie chełm. I chciałbym cię poinformować, że bez stosownych umiejętności zgodnie z zasadami APW to on sobie tym mieczem może najwyżej oko wydłubać, a o tarczę się przewrócić . Ale co to dla ciebie...
Czekam jeszcze na update karty Nadira, ale nie dłużej niż 48 godzin. Do tego czasu czekam też na kolejne zgłoszenia. Potem zakładam też temat.
Perzyn - oczywiście, że czuję. Ale chciałem uniknąć nieporozumień - sytuacji, gdy któryś twój sojusznik (mniej obeznany z APW) zaczyna się dopytywać "a czemu on nie może go zarąbać tym mieczem?".
Czekam jeszcze na update karty Nadira, ale nie dłużej niż 48 godzin. Do tego czasu czekam też na kolejne zgłoszenia. Potem zakładam też temat.
Perzyn - oczywiście, że czuję. Ale chciałem uniknąć nieporozumień - sytuacji, gdy któryś twój sojusznik (mniej obeznany z APW) zaczyna się dopytywać "a czemu on nie może go zarąbać tym mieczem?".
-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
A mógłbyś nieco wyjaśnić jesli chodzi o moce? MOżemy brać co chcemy czy jakoś to jest ograniczone klasowo itp?
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica
Nordycka Zielona Lewica
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47
Idę z wami:
Imię:Kain
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Ulubiona muzyka i wykonawca:LORDI/Hard Rock
Data śmierci: Przed chwilą
Opcja berserker: nie
Wygląd na chwilę obecną:Ciemne ubranie, czerwono-granatowe spodnie i miecz jednoręczny.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:Ucięte palce u nóg.
Historia postaci: Cytuję
Imię:Kain
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Ulubiona muzyka i wykonawca:LORDI/Hard Rock
Data śmierci: Przed chwilą
Opcja berserker: nie
Wygląd na chwilę obecną:Ciemne ubranie, czerwono-granatowe spodnie i miecz jednoręczny.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:Ucięte palce u nóg.
Historia postaci: Cytuję
Ja nie miałem natchnieniaTevery Best pisze:(Dla mających zbytek natchnienia) Historia postaci:
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
BEEP! Odpada. Za mało szczegółów. Jak już opisujesz wygląd, to opisz go dokładnie, "ciemne ubranie" to może być i czarna toga, jak i bordowa spódnica primabaleriny. Jeszcze przedwczoraj bym cię może i przyjął, ale... Teraz mam już dość graczy, aby zacząć, więc mogę wybrzydzać . A poza tym wysil się na coś oryginalnego, jeżeli chcesz mieć miejsce, to ta karta musi mieć coś w sobie.
-
- Pomywacz
- Posty: 52
- Rejestracja: czwartek, 15 lutego 2007, 21:47
Dobra poprawka:
Imię:Kain
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Ulubiona muzyka i wykonawca:LORDI/Hard Rock
Data śmierci: Przed chwilą
Opcja berserker: nie
Wygląd przedstawię obrazkiem:
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:Ucięte palce u nóg.
Historia postaci: Kain podczas czwartej wojny światowej został zabity z niewiadomych przyczyn. Aktualnie jest Władcą Zombi, bo ktoś wyniósł z IPNu jego teczkę, gdzie napisano, że był za życia UB - kiem, więc nikt nie chciał wystawić mu aktu zgonu ani wyprawić pochówku. Dlatego nie mógł do końca umrzeć, bo nie uznano jego przejścia do wieczności.
Imię:Kain
Początkowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1
Ulubiona muzyka i wykonawca:LORDI/Hard Rock
Data śmierci: Przed chwilą
Opcja berserker: nie
Wygląd przedstawię obrazkiem:
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:Ucięte palce u nóg.
Historia postaci: Kain podczas czwartej wojny światowej został zabity z niewiadomych przyczyn. Aktualnie jest Władcą Zombi, bo ktoś wyniósł z IPNu jego teczkę, gdzie napisano, że był za życia UB - kiem, więc nikt nie chciał wystawić mu aktu zgonu ani wyprawić pochówku. Dlatego nie mógł do końca umrzeć, bo nie uznano jego przejścia do wieczności.
-
- Tawerniak
- Posty: 1271
- Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
- Numer GG: 10455731
- Lokalizacja: Radzymin
No dobra, tym razem możesz dojść. Ale musisz trzymać ten poziom. I nie wydurniaj się, bo inaczej kop na do widzenia...
DO WSZYSTKICH: Sesja zaczyna się za 25 h! Szykujcie się, myślcie nad strategią i przeglądajcie moce Władców Żywych Trupów, wybierając te najprzydatniejsze. Musicie być gotowi...
Dodam także, że rozpoczęcie sesji możecie przyspieszyć, jeśli wszyscy wypowiedzą się za takim rozwiązaniem.
DO WSZYSTKICH: Sesja zaczyna się za 25 h! Szykujcie się, myślcie nad strategią i przeglądajcie moce Władców Żywych Trupów, wybierając te najprzydatniejsze. Musicie być gotowi...
Dodam także, że rozpoczęcie sesji możecie przyspieszyć, jeśli wszyscy wypowiedzą się za takim rozwiązaniem.