[Wojny Żywych Trupów] 14: Legenda

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Wojny Żywych Trupów] 14: Legenda

Post autor: AC »

Karta postaci:

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: [jak najbardziej szczegółowy]
Ubranie: [jakie ubranie nosił gdy umarł]
Historia postaci za życia: [krócej, nie młodszy niż 20 lat, mile widziane czasy obecne, ale możliwe również dalsze lata]
Data śmierci: [od "przed momentem" do jakiekolwiek przeszłości chcecie; mile widziane "przed momentem"]

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 0 (max.5)
Moce półmagiczne 0 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 0 (max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 0 (max.5)



--------------------------------------------------------------

I proszę nie umieszczać zamiast wyglądów obrazków :wink:

Nowe moce:

http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=2035

--------------------------------------------------------------

Informacje podstawowe odnośnie Władców Żywych Trupów:

Typ: Nieumarły
Rodzaj: Żywy Trup
Sługi: Natychmiastowa przemiana nieograniczona
Zbieranie dusz: Nie
Zabijanie dla poziomów: Tak
Gatunek: Władca Żywych Trupów



Informacje ogólne:
1. Władca Żywych Trupów może posiadać jednego Sierżanta Żywych Trupów, początkowo posiada on tylko jeden punkt do statystyk (ma możliwość posiadania punktu w statystykach: Magiczne, Półmagiczne, Mutacyjne, Technologiczne, Walki). Jego poziom wynosi połowę poziomów WŻT zaokrągloną w dół (ale minimum 1). Jeżeli WŻT zamieni się w Wilkewila lub Wampira to punkty mocy przeznaczone na moc Sierżant Ż.T. zostają stracone, a sam Sierżant zamienia się w najpotężniejszą dostępną sługę Wampira bądź Wilkewila.

--------------------------------------------------------------

Informacje podstawowe odnośnie ras-profesji dostępnych już w czasie gry:

--------------------------------------------------------------

Typ: Nieumarły
Rodzaj: Żywy Trup
Sługi: Natychmiastowa przemiana ograniczona
Zbieranie dusz: Nie
Zabijanie dla poziomów: Tak
Gatunek: Wampir

Optymalne zestawienie początkowe statystyk przed przemianą:
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 3
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 3
Moce walki 5
Moce przywódcy 2

Optymalne zestawienie początkowe statystyk po przemianie:

Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 0
Moce wampiryczne 5
Moce technologiczne 3
Moce walki 5
Moce przywódcy 0



Informacje ogólne:
1. Początkowo Wampir może przejmować do 10 żywych ludzi.
2. Za każde przejęcie 10 żywych ludzi zyskuje poziom.
3. Za każde zabójstwo 10 żywych ludzi zyskuje poziom.
4. Moce wampiryczne nie mogą współistnieć z mocami mutacyjnymi, jeśli Władca Żywych Trupów posiada jakieś mutacje może je w czasie przemiany zamienić na moce wampiryczne w stosunku dwa (mutacje) do jednego (mocy wampirycznej).
5. Początkowo Wampir może korzystać tylko z jednej grupy mocy magicznej/półmagicznej/wampirycznej (np. Wytchnienie1,2,3,4,5, ale już nie Wytchnienie3 i Niewidzialność1).
6. Wampiry nie mogą posiadać następujących mocy żywych trupów (w czasie przemiany można je zamienić w stosunku 1:1 na moce które może posiadać):
Pyromanta (całość)
Pyrochron (całość)
Pyrosum (całość)
Woda (ciecz) (całość)
Lód (całość)
Przemiana (całość)
Piekielny Marsz (całość)
Ponury Żniwiarz 4,5
Napalony Żniwiarz (całość)
Maska Człowieka (całość)
Pinokio (całość)
Kamikaze (4,5)
Rykoszet (3,4,5)
Sierżant Ż.W. (całość)

--------------------------------------------------------------

Typ: Nieumarły
Rodzaj: Hybryda (Wilkołak i Żywy Trup)
Sługi: Czasochłonna przemiana nieograniczona
Zbieranie dusz: Nie
Zabijanie dla poziomów: Nie
Gatunek: Wilkewil

Optymalne zestawienie początkowe statystyk przed przemianą:
18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 1
Moce walki 5
Moce przywódcy 2

Proponowane zestawienie początkowe statystyk po przemianie:

Moce magiczne 4
Moce półmagiczne 4
Moce wilkewilskie 5
Moce technologiczne 0
Moce walki 5
Moce przywódcy 0



Informacje ogólne:
1. Wilkewil po zabiciu istot ma wybór jak powstaną:
a) zwykłe żywe trupy jak u WŻT (tura: 1)
b) słabe Wilkewile (tura: 2)
c) zwykłe Wilkewile (tura: 4)
b) potężniejsze Wilkewile (tura: 6)
2. Za każde przejęcie 10 żywych ludzi zyskuje poziom.
3. Moce wilkewilskie nie mogą współistnieć z mocami mutacyjnymi, jeśli Władca Żywych Trupów posiada jakieś mutacje może je w czasie przemiany zamienić na moce wilkewilskie w stosunku dwa (mutacje) do jednego (mocy wilkewilskie).
4. Po przemianie automatycznie wzrasta siła, szybkość i wytrzymałość do 5, aczkolwiek wciąż posiada ograniczenia żywego trupa.
5. Co poziom Wilkewil zyskuje 2 punkty żywotności.
6. Wilkewile nie mogą posiadać następujących mocy żywych trupów (w czasie przemiany można je zamienić w stosunku 1:1 na moce które może posiadać):
Pedagogika (całość)
Woda (ciecz) (całość)
Lód (całość)
Przemiana (całość)
Piekielny Marsz (całość)
Pinokio (całość)
Kamikaze (4,5)
Rykoszet (3,4,5)
Sługonatchniony (całość)
Szkieletornik (całość)
Nekromanta (całość)
Infernalista (całość)
Infernalpomoc (całość)
Demonolog (całość)
Sierżant Ż.W. (całość)

--------------------------------------------------------------


Nastała nowa era - powrót do tradycji Wojen Żywych Trupów, za którą tak jak poprzednim razem przyjdą Apokaliptyczne Pola Walki z wieloma rasami, jednak najpierw będą one maksymalnie dopracowane. W tych konkretnych wojnach będzie też nowa jakość - w każdym update jedna postać przypomni sobie część swojego życia, przedstawionego w postaci retrospekcji (podobnie jak w LOST, ale niezupełnie). Gra nie będzie masowa - przyjmę 5 graczy, ostrzegając, że żeby wygrać trzeba będzie trochę pomyśleć - kilka prostych misji i jedna ukryta zagadka, które po rozwiązaniu zamienią się w nagrody dające potęgę szczęśliwcowi, który tego dokona. Są też ci, którzy dają te misję i bardzo proszę ich nie atakować (choć zapewne pod koniec gry będziecie mieli potęgę większą niż oni).

Wojny Żywych Trupów 14 dużo czerpią z oryginalnych Wojen Żywych Trupów przeprowadzonych dawno temu na innym forum, które później przestało istnieć, tutaj nie będzie można osiągnąć 50 poziomu, więc każda moc musi być brana z głową.

Ale oczywiście najbardziej liczy się zabawa ŚMIERĆ!!!

Tak na serio zabawa (mordowania innych graczy, możliwość torturowania i dowolnego wyżywania się na ludziach, którzy tutaj są tylko surowcem).


A zatem zapiszcie się, a być może to wy właśnie wkroczycie to tego ślicznego, kolorowego i bogatego świata, który będziecie mogli zamienić w gruzy swoimi ZŁYMI mocami, aż pozostanie jedynie płacz i zgrzytanie zębów. I jeśli to nazwiecie szarą rzeczywistością to użyjcie sił ponadnaturalnych i naturalnych żeby rozbarwić ją czerwienią ognia i krwi, zielenią promieniowania i trucizny i czernią jaką pozostawia dym.

A na koniec każdy z graczy usłyszy MORITURI TE SALUTANT

IDĄCY NA ŚMIERĆ POZDRAWIAJĄ CIĘ
Ostatnio zmieniony czwartek, 12 października 2006, 10:20 przez AC, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Jakby co, to ja już robię postać ;p.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Kloner
Chorąży
Chorąży
Posty: 3121
Rejestracja: wtorek, 21 grudnia 2004, 11:06
Lokalizacja: Tam gdzie konczy się wieś a zaczyna zadupie \,,/ <(^.^)> \,,/

Post autor: Kloner »

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: wysoki metal, dobrze zbudowany, długie blond włosy spięte w kuc, oczy zielone
Ubranie: na nogach glany, czarny płaszcz, spodnie bojówki (białe moro) podkoszulek czarny, a na nim koszula z krótkim rękawem też czarna
Historia postaci za życia: Były wokalista zespołu Death Metalowego, jego życie polegało na przejazdach od koncertu do koncertu, i popijawach z kumplami
Data śmierci: przed momentem

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 3 (max.5)
Moce technologiczne 2 (max.5)
Moce walki 2 (max.5)
Moce przywódcy 1 (max.5)
"Lepiej Milczeć I Wyglądać Jak Idiota, Niż Się Odezwać I Rozwiać Wszelkie Wątpliwości"
Mafia Radioaktywnych Krów
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: wysoki bo 194 cm wzrostu, waga około 110 kilogramów, owalna twarz, niebieskie oczy, włosów brak. Na lewym policzku blizna podłużna po wypadku w młodości. Jego waga nie jest wynikiem chodzenia na siłownie raczej odwrotnie co spowodowało rozrost "mięśnia piwnego".

Ubranie: Ubrany w nienagannie skrojony dres dwuczęściowy marki Rabooks. Na nogach zzarne buty Nice, na szyi złoty łańcuch z napisem "Masta".

Historia postaci za życia: Od małego uwielbiał chodzić na mecze lokalnej drużyny piłki nożnej, bynajmniej chodziło o oglądanie meczu. Razem z kumplami z bloku częst jeździli pociągiem na koszt państwa na sąsiednie stadiony porozmawiać kulturalnie. Gdy pewnego dnia...

Data śmierci: 2 dni temu był mecz, jak zwykle Tomasz pojechał na mecz z kumplami, podczas wymiany zdań z kibcami drużyny przeciwnej dostał on cegłówką w głowe, spowodowało to poważnego krwiaka, który doprowadził do zgonu, jako że jego ciało zostało wyrzucone w niewidocznym miejscu nigdy nie trafił do szpitala, kto wie może by żył...

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 3 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 3 (max.5)
Moce walki 5 (max.5)
Moce przywódcy 2 (max.5)
Ostatnio zmieniony środa, 11 października 2006, 22:42 przez t0m3ek, łącznie zmieniany 1 raz.
Meniyaki tsukete shinugaii!
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Też już coś tworzę... Przyjmujesz pięciu najlepszych, a nie pięciu najszybszych, prawda? :D Jutro coś wyślę.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

No najlepszych :wink:
Obrazek
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

>>>Karta postaci pojawi się wkrótce po przeczytaniu wszystkich skilli<<<
I tak nikt tego nie czyta...
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

Ja bym chciał. Nie mam czasu zrobić dziś karty. Podeślę jutro
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Memo był całkiem normalnym mężczyzną. Mierzył 186 centymetrów wzrostu, ważył 99 kilogramów i nie był zbyt umięśniony. Miał krótkie, jasnobrązowe włosy, zielone oczy i bulwiasty nos. Na lewej nodze miał bliznę od kolana do połowy podudzia, pamiątka po lekcji WFu w czwartej klasie szkoły podstawowej, gdy poślizgnął się na mokrej trawie i wpadł na szczątki butelki rozbitej przez jakiegoś żula. Na plecach miał tatuaż przedstawiający Chrystusa.
Ubranie: Czarne bokserki w żółte gwiazdki.
Historia postaci za życia: Memo urodził się 04.11.1959. Po skończeniu podstawówki, pomagał rodzicom w gospodarstwie. Jego życie nie było specjalnie emocjonujące - pobudka o świcie, pole, śniadanie, pole, obiad, pole, kolacja, sen, pobudka o świcie, pole. Wszystko zmieniło się 01.11.1999 gdy wygrał 30 milionów złotych w totolotka (kupował 1 kupon na trzy miesiące, rodzice chcieli go za to wyrzucić z domu). Dał rodzicom połowę, a sam rozpoczął podróż po świecie. W Tokio poznał wspaniałą kobietę, po dwóch tygodniach postanowili wziąć ślub. Po nocy poślubnej, rankiem, gdy zakładał bieliznę, żona dźgnęła go nożem w serce (od tyłu) i ukryła ciało.
Data śmierci: 04.11.1999
---
Moca magiczne: 0
Moce półmagiczne: 3
Moce mutacyjne: 5
Moce technologiczne: 0
Moce walki: 5
Moce przywódcy: 5
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Karta postaci:
Opis wyglądu postaci przed śmiercią: 28 lat, łysy, średniej budowy i wzrostu, surowe rysy twarzy, zęby w dobrym stanie.
Ubranie: Ciemne, jeansowe spodnie, czarne adidasy, czarny T-Shirt, skórzany pasek, skórzany płaszcz, na ręku zegarek elektroniczny.
Historia postaci za życia: Urodził się w 1978 roku. Interesował się pirotechniką i trochę bronią białą. Skończył zawodówkę o profilu pirotechnicznym. Zarabiał konstruując materiały wybuchowe i sprzedawając je przez internet.
Data śmierci: Ostatni piątek trzynastego. Tego dnia, robił wyjątkowo duże zamówienie. Chwila nieostrożności doprowadziła do wybuchu... O dziwo, jego ciało zachowało się w 100%.

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 0 (max.5)
Moce technologiczne 5 (max.5)
Moce walki 3 (max.5)
Moce przywódcy 0 (max.5)
I tak nikt tego nie czyta...
BlindKitty
Bosman
Bosman
Posty: 2482
Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
Numer GG: 1223257
Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
Kontakt:

Post autor: BlindKitty »

Wygląd postaci przed śmiercią:
Dziewczyna, około 170cm wzrostu, długie rude włosy, ładna. Bardzo szczupła, z małym biustem, o długich, zgrabnych nogach. Nigdy się nie uśmiecha, zawsze z ciężkim, gotyckim makijażem na twarzy i w lekkich okularach. Cały zestaw kolczyków w obu uszach, włosy zwykle rozpuszczone. Mimo typowo gotyckiego stylu, nie ma kolczyków w miejsca innych niż uszy. Tatuaże wprawdzie ma, ale mała szanse że ktoś je zobaczy.
Ubranie:
Długa, czarna, koronkowa suknia z dużym dekoltem, aż do ziemi. Czarne, koronkowe rękawiczki. Glany z jedną sznurówką pomarańczową, a drugą zieloną, ale dobrze schowane pod suknią żeby nie psuć sobie 'imidżu'. Przy lepszym przyjrzeniu się widoczne ramiączka czarnego stanika. Na rękach pieszczochy, na szyi wisiorek w kształcie pentagramu wysadzanego rubinami.
Historia postaci za życia:
Weronika urodziła się dokładnie 21 lat temu. Jej rodzice byli typowi dla swojego pokolenia - oboje intesywnie pracowali jako lekarze, siedząc poza domem od rana do nocy. Nie mieli czasu zajmować się swoją jedyną córką, która jednak w przeciwnieństwie do większości młodych ludzi pozostawionych w takiej sytuacji wcale nie zaczęła korzystać z wolności. Od pierwszych lat szkoły porządnie wzięła się za siebie. Rodzice mogli jej zapewnić każde zajęcia dodatkowe, jakich zapragnęła. Od pierwszej klasy podstawówki chodziła więc na takewondo, później zapisała się też na kenjutsu. Miała doskonałe wyniki w szkole. Aż pewnego dnia poszła do liceum... Tutaj wreszcie uświadomiła sobie jak wielkim dobrem są rodzice którzy prawie wcale nie przejmują się co się z nią dzieje. Zaczęła imprezować, zrezygnowała z treningów, zmieniła styl na ciężki gotyk... I co ciekawe, wcale nie pogorszyła się w nauce. Mimo że prawie nic nie robiła w szkole, spokojnie osiągała czerwony pasek na świadectwie. I za każdym razem urządzała imprezę. Mimo tak urządzonego życia, i częstych zmian chłopaków, pozostała dziewcą, aż do śmierci. W końcu poszła na studia, na Politechnikę, kierunek - chemia materiałowa. Stylu życia nadal nie zmieniła. A w dniu swoich dwudziestych pierwszych urodzin stwierdziła, że całe to jej życie jest totalnie do dupy i ona nie widzi w nim żadnego sensu, więc poszła na stary, żydowski cmentarz i tak połknęła całe opakowanie tabletek nasennych, dokładnie pokruszonych i wymieszanych z czystym spirytusem.
Data śmierci:
Przed momentem

Moce magiczne 3
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 0
Moce technologiczne 3
Moce walki 5
Moce przywódcy 2
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.

But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Zapomniałem dodać:


Tu są nowe moce:

http://www.tawerna.rpg.pl/forum/viewtopic.php?t=2035




Ktoś jeszcze ma ochotę? Napewno jeszcze Asd7 napisze swoją kartę :wink:
Obrazek
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

A ja jeszcze mogę?
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Jak jestem codziennie na tawernie to nikt nie założy tematu. Ale nie było mnie DWA dni (jeden z powodu problemów z netem, drugi dzień z powodu dyskoteki) A już powstały dwie rekrutacje (do APW i WŻT)

to ja się zabieram za robienie karty, mam nadzieje że się załapie

Edit:
Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Wysoki i szczupły. Ubrany w czarny garnitur z czarnym granatem. Krutkie czarne włosy. Niebieskie oczy których i tak nie było widać bo były zakryte czarnymi okularami. Miał chudą twarz umieszczoną na długiej szyji
Ubranie: Ubrany w czarny garnitur z czarnym granatem, czarnymi spodniami i czarnymi butami oraz czarne okulary na nosie.
Historia postaci za życia: Do 31 roku życia służył w marynarce wojennej. Potem został zaproszoy do organizacji MiB (Men in Black). Zgodził się tam pracować. Nadano mu kryptonim MM. Był jednym z najlepszych agentów.
Data śmierci: 30.02.02r. Podczas jedej z akcij w której to w metrze urządził strzelaninę z bandą kosmicznym przestęców na miejscu akcji pojawili się Zombi. Nie udało mu się wciąż stawiać oporu - w końcu został ugryziony...

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 3 (max.5)
Moce półmagiczne 0 (max.5)
Moce mutacyjne 5 (max.5)
Moce technologiczne 0 (max.5)
Moce walki 5 (max.5)
Moce przywódcy 5 (max.5)
Rowerem pod górkę nie zjedziesz...
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: 1,78m wzrostu,dosyć dobrze zbudowany, głowa ogolona na łyso dosyć spore blizny na lewym ramieniu i udzie.
Ubranie: Ubrany w skurzaną kurtkę, czarną koszulkę, spodnie na motor i bokserki w czarne serduszka.
Historia postaci za życia: Od 12 roku życia interesował się samochodami i wszystkim co z nimi związane w wieku 17 lat zaczął się ścigać ze znajomymi swoim pierwszym samochodem, który sam przygotowywał i modyfikował. Na życie zarabiał pracą w warsztacie i kradzieżami aut.
Data śmierci: Tak nareszcie pierwszy wyścig Nascar....i pierwszy wypadek:
samochód uderza w bandę z prędkością około 200km/h. Kierowcy w klatce bezpieczeństwa nic się nie stało.... oprócz kawałka maski który przeciął mu tętnicę szyjną.

Moce magiczne 5
Moce półmagiczne 5
Moce mutacyjne 3
Moce technologiczne 0
Moce walki 0
Moce przywódcy 5
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

MISTRZ_MIECZA pisze:Jak jestem codziennie na tawernie to nikt nie założy tematu. Ale nie było mnie DWA dni (jeden z powodu problemów z netem, drugi dzień z powodu dyskoteki) A już powstały dwie rekrutacje (do APW i WŻT)
Bo tu był taki temat na forum "Ej ludzie, wiecie że nie ma MM? Może jakaś nowa sesja do APW?" :lol:

żart, no ciekawe, ale jeszcze nie zdecydowałem kto się dostanie a kto nie

Arxel pisze:A ja jeszcze mogę?
a jest update do twoich ludzi?

nie....


zresztą nie dałeś karty
Obrazek
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Post autor: Ant »

Opis wyglądu postaci przed śmiercią: Dość długie (ok 15cm) włosy blond, niebieskie oczy. 189 cm wzrostu, waga ok 75kg, blizna na prawym nagrastrku (pamiątka po otwartym złamaniu), małe uszy
Ubranie: Luźna pomarańczowa koszula w kratkę. Luźne spodnie. Szerokie buty
Historia postaci za życia: Urodził się 20 lat temu. Jeździł wyczynowo na MTB. Właśnie przez rower ma bliznę na prawej ręce. Miał otwarte złamanie. Groziła mu amputacja,ale udało się ją uratować. Zginął wracając do domu, który wygrał parę dni wcześniej w zawodach. Ostatnią rzeczą jaką widział była kosa dziwnej zakapturzonej postaci.
Data śmierci: Parę chwil temu.

18 punktów do rozlokowania:
Moce magiczne 5 (max.5)
Moce półmagiczne 5 (max.5)
Moce mutacyjne 5 (max.5)
Moce technologiczne 3 (max.5)
Moce walki 0 (max.5)
Moce przywódcy 0 (max.5)
Zablokowany