Dobra, najważniejsze... Czy to ma być postać na sesję na forum? Bo jeśli tak, to przecież zawsze MG stawia swoje wymogi odnośnie takowej i samej karty...
Jeśli na zwykłą sesję, to wystarczy zasady przeczytać zawarte w podstawce, poszukać jakiegoś poradnika w sieci (jest ich od groma i ciut ciut), czy choćby spytać się osób, z którymi ma się grać. Bo nie wierzę, że sam chcesz ze sobą?
mam głowny problem w jakiej kolejności wszystko ustalać i czy jak jestem łotrem to mego mieć np. profesje dla rangera bo bym chciał a wole być łotrem Very HappyVery HappyVery Happy
to jest drugie pytanie
a HLEP! to tylko onzacza HELP! tylko to taka moja fanaberia
Chce stworzyć sobie postać tylko biore podręcznik i tworze tak jak jest pokolei ale np.: język jakim posługuje się postać zależy od tego skąd jest ale wcześniej nie kazali mi określać skąd ona jest a więc czy najpierw stworzyć historie a potem postać????????
Ostatnio zmieniony niedziela, 14 stycznia 2007, 16:55 przez Shadow12, łącznie zmieniany 2 razy.
Emmm.... Stwórz postać, rozlosuj sobie statystyki tak jak masz w podręczniku i na podstawie tego stwórz historię. Np. jeśli ma dużo WW, to w historii możesz dać, że w dzieciństwie ktoś go uczył fechtunku, jak dużo US, to z kolei mógł kamieniami w sadzie do ptaków rzucać... Chyba łapiesz, o co mi chodzi?
[off]
Fanaberie? o_O Ciekawe, jakie jeszcze inne trudne słowa znasz...
[/off]
BLACKs pisze:
Podręcznik do pierwszej edycji ma koło 300-400 stron i jest kompletny, a podręcznik do II nie - ma 240 stron, historię i bestiariusz opisany szczątkowo, tak samo jak zaklęcia (komercha, trzeba kupić dodatki). Sam podręcznik podstawowy wystarcza do gry, czary i potwory można zawsze samemu wymyślić .
Jeżeli podrasujesz mechanikę w I edycji pewnymi artykułami z Poltera (mogę podać Ci linka), to polecam I edycję, bo masz wszystko w jednym. Tylko, czy ją dostaniesz w jakimś sklepie?
Stałem się posiadaczem pierwszej edycji . Myślę, że tanio . BLACKs, poproszę o te linki, i z góry dziękuję.
Mógłby ktoś mi zgrubsza wytłmaczyć mniej więcej o co chodzi w tym systemie(Warhammer)?? Bo widze że tu dużo sesji istnieje na tym systemie, a ja nic o nim nie wiem:(
Średniowiecze, okrutne i brudne.
Chaos, który jest złem wcielonym chcesz zniszczyć wszystko i dołączyć do siebie.
Mamy bojowe krasnoludy, zwinne hobbity i dumne elfy.
Wszędzie są zdrajcy i złodzieje, ale są też bogowie porządku którzy spajają imperium etc etc.
To tak w dużym skrócie, trzeba poczytać trochę podręcznik i wiedzieć co to średniowiecze (co powinien wiedzieć każdy chodzący do szkoły). Po głębszym zastanowieniu znajdzie się w systemie masę nielogiczności i bezsensu, ale jak się to samemu naprawi (jako MG) i przymknie oko (jako gracz) to ma się świetny system Młotek nadaje się zarówno do grania w "prawdziwe życie" czyli z sensem i zero heroizmu jak i zarzynania wszystkiego co się rusza. Nawet mi się przypomniało jak ładnych parę lat temu (z 7) wstyd było w niektórych środowiskach graczy powiedzieć, że się grało w Warhammera bo uważano, że tylko prostaki w to mogą grać taka bezmózga gra dla dzieci to była
Czy jeśli czar zadaje trafienie z siła np. 4 znaczy że:
a) czar automatycznie trafia i zadaje cztery obrażenia?
b)czar automatycznie trafia i zadaje 1k10 + 4 obrażenia?
c) czar jest traktowany jako magiczny pocisk o sile 4?
Jeśli oręż ma cechę druzgocący czy znaczy to że:
a) oprócz zwyczajnych obrażeń ( siła broni + 1k10) rzucasz 2k10 i wybierasz lepszy wynik który dodajesz do pozostałych?
b) do siły broni dodajesz wynik lepszego z dwóch rzutów 1k10?
c) zakrywasz oczy rękami i becząc tarzasz się po podłodze?
Nawiazujac do trafien magicznym pociskiem. Wydaje mi sie naciagana zasada odejmowania od poniesionych obrazen punktow zbroi, co ma metalowa blacha do energii magicznej? Co wiecej, taka plytowka powinna zadawac dodatkowe obrazenia przy ataku ognistej kuli.
Jakie średniowiecze późne Rokoko .Jedyny sposób dowiedzenia się o tym systemie to porostu przeczytanie podręcznika,nie ma innego wyjścia (zresztą jest coś takiego jak genialna wikipedia-tam są odpowiedzi na każde pytanie. )
Pozdrawiam.