[Wojny Żywych Trupów] XII: Życie na wsi

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

[Wojny Żywych Trupów] XII: Życie na wsi

Post autor: M_M »

Arxel
BERSERKER
Siła: 1
Szybkość: 1
- Moce magiczne:0
- Moce półmagiczne:5
- Moce mutacyjne:0
- Moce technologiczne:5
- Moce walki:5
- Moce przywódcy:3
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Broń biała level 4 - możesz używać dwóch broni na raz
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Fortyfikacje level 1 - potrafisz tworzyć ze swoimi zombie umocnienia które utrzymają się dłużej niż 5min
Fortyfikacje level 2 - umiesz kopać rowy i fosy (twoi podwładni też) - 15m na turę
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Fortyfikacje level 4 - twoi podwładni pracują teraz dużo szybciej i lepiej. Twe umocnienia wytrzymują już nie jedno uderzenie wroga.
Fortyfikacje level 5 - w magiczny sposób możesz budować w jedną turę wielkie mury obronne
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę


AC
BERSERKER
Siła: 1
Szybkość: 1
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 5
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 0
- Moce przywódcy 3
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Handel level 2 - możesz się targować
Pedagogika level 1 - możesz przekazać jedną ze swoich umiejętności poziomu 1 pięciu swoim sługom; umiejętności, które służą nauczaniu dostają bonus +5 do ilości nauczania w jednej turze
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Wytchnienie level 1 - automatycznie wykrywasz obcych nieumarłych w obrębie 5m od ciebie
Wytchnienie level 2 - możesz spowolnić ruchy jednego wroga na turę
Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc) Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)


Smoku
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 1
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 5
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 3
- Moce przywódcy 0
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Przemiana level 1 - Zamieniasz się w szczura na 1 turę (+10 do szybkości, łatwo się schować)
Syn ulicy level 4 - żeby się naćpać potrzebna jest ci tylko jakaś roślina (+3 do siły, +3 do szybkości na dwie tury)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 5 - możesz latać (razem z przenikaniem to wielka moc)


Dark Hennet
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 3
- Moce magiczne-5
- Moce półmagiczne-5
- Moce mutacyjne-0
- Moce technologiczne-0
- Moce walki-5
- Moce przywódcy-3
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Sztuki walki level 5 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz odbijać się od ścian i nie dotykać podłoża (w korytarzach)
Fortyfikacje level 3 - potrafisz tworzyć małe wieżyczki dla strzelców (1 na turę)
Napalony Żniwiarz level 1 - wyrastają ci długie rogi na głowie
Napalony Żniwiarz level 2 - twoja szybkość i wytrzymałość wzrastają
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)


Memo
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 1
Moce magiczne: 5
Moce półmagiczne: 5
Moce mutacyjne: 5
Moce technologiczne: 0
Moce walki: 3
Moce przywódcy: 0
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
Zwierzę level 4 - twoja głowa zmienia się w pysk zwierzęcia dzięki czemu zadajesz większe obrażenia atakiem gryzącym
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Pyromanta level 6 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)


Tomek
BERSERKER
Siła 1
Szybkość 1
- Moce magiczne-5
- Moce półmagiczne-5
- Moce mutacyjne-0
- Moce technologiczne-0
- Moce walki-5
- Moce przywódcy-3
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Rambo level 2 - broń nie ma odrzutu, gdy z niej strzelasz
Wampiryzm level 1 - krew działa na ciebie podobnie jak ludzkie mięso
Wampiryzm level 2 - możesz zahipnotyzować dowolną istotę jedną na turę, będzie spełniać twoje rozkazy przez tą turę jakby była twoim podwładnym (działa na zombie innych władców)
Wampiryzm level 3 - twój wygląd wraca do ludzkiego (jesteś tylko blady), możesz przemieniać się w wilka kiedy chcesz
Wampiryzm level 4 - możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz


Pavciooo
BERSERKER
Siła 3
Szybkość 1
- Moce magiczne 5
- Moce półmagiczne 5
- Moce mutacyjne 3
- Moce technologiczne 0
- Moce walki 0
- Moce przywódcy 5
Handel level 1 - możesz handlować na Bazarze [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Broń biała level 1 - umiesz się posługiwać bronią białą
Zbieractwo level 1 - umiesz zbierać palce [ten poziom tej mocy posiada się automatycznie jeśli ma się dostęp do Mocy Przywódcy]
Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
Wytchnienie level 3 - możesz zatrzymać ruch jednego wroga (jednak może on atakować i używać przedmioty)
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Pyromanta level 3 - twoje ciało może powlec ogień o grubości 1cm, ciebie on nie parzy; praktycznie ciągle
Pyromanta level 4 - raz na 5 tur możesz zamienić się w ognistą kulę o średnicy 2m, w tej postaci możesz latać (działa jedną turę)
Pyromanta level 5 - masz pełną kontrolę nad ogniem (nie daje jednak odporności na niego)
Pyromanta level 6 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Klon level 1 - Potrafisz sklonować jednego ze swoich zombi (raz na dwie tury)
Klon level 2 - Potrafisz sklonować trzech swoich sług (raz na turę) - nie sumuje się.
Klon level 3 - Potrafisz sklonować dwóch zombi innego władcy (raz na turę)
Klon level 4 - Potrafisz sklonować dowolną rzecz (raz na turę)
Klon level 5 - wym.Nekromancjalvl6; Potrafisz sklonować siebie. Gdy zginiesz i masz klona automatycznie przenosisz się w jego ciało. Można mieć tylko jednego klona.
Nekromancja level 1 - z serc zupełnie martwych możesz tworzyć słabe granaty
Nekromancja level 2 - z kości zupełnie martwych możesz robić zbroje z kości (3 na turę)
Nekromancja level 3 - z mózgów zupełnie martwych możesz robić eliksiry żywotności (+2doŻyw) (2 na turę)
Nekromancja level 4 - z mięśni zupełnie martwych możesz tworzyć eliksiry siły (+2doS; raz na turę)
Nekromancja level 5 - 5 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
Nekromancja level 6 - 10 razy na turę możesz animować zupełnie martwych do postaci Żywych Trupów
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód


Mapa: (Błękitne kwadraty to gospodarstwa, niebieskie to domy0
Obrazek

Stoicie na skrzyżowaniu. Pod szkołą kręcą się dzieci. Nagle ktoś krzyknął i dzieciaki uciekły do środka i tam się zabarykadowały. To samo stało się z podstawówką. (Szkoła to miejsce w tej planszy gdzie moglibyście zdobyć najwięcej sług, więc chce wam trochę utrudnić dostanie się tam)

Arxel, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Piła motorowa
Sług: 0

AC, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Kula na łańcuchu
Sług: 0

Smoku, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Kosa
Sług: 0

Dark Hennet, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Bicz
Sług: 0

Memo, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Młot
Sług: 0

Tomek, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Sierp
Sług: 0

Pavciooo, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Sztacheta z gwoździem
Sług: 0


Oj, czuje, że zrobiłem za małą planszę. No nic najwyżej później was przeniosę. Zaczynajcie.
Ostatnio zmieniony wtorek, 29 sierpnia 2006, 12:37 przez M_M, łącznie zmieniany 4 razy.
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

No to ja standardowo do kościoła lecę w nadziei, ze Mochery tam są. Po przemianie próbuje wziąć wszystko czym mozna walczyć i oczywiście szatę liturgiczną dla mnie :)
Meniyaki tsukete shinugaii!
Vijas
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: czwartek, 10 listopada 2005, 18:48
Numer GG: 763272
Lokalizacja: Breslau
Kontakt:

Post autor: Vijas »

Biegnę na dół po drodzę wszystkich przechodnioów zaminiając w swoich sługusów. Potem wbiegam do remizy strażackiej i tam też wsyzstkich zaminiam oraz uzbrajam swoich zombie. Nastepnie staram się dobiec do sklepu obok remizy.
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Mam pytanie, czy mając Zwierzę lvl4, mam też Zwierzę lvl1,2 i 3?

Zaczynam walić młotem w drzwi wejściowe, jeśli to nic nie daje to próbuję wejść przez okno (jak są kraty to je młotem rozwalam). Jak i to nic nie da to biegnę na stację benzynową.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

*Uruchamiam piłę i staram się nią pociąć drzwi. Jesli to nic nie da to biegnę do najbliższych gospodarstw. Jesli się uda to przejmuję ludzi w szkolę.*

YAY! mam pedaggikę na 5 !!!!!1one!
Ostatnio zmieniony wtorek, 22 sierpnia 2006, 13:56 przez Arxel, łącznie zmieniany 1 raz.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

Memo: wg mnie raczej się nie ma, ale mam inne pytania do MG:
-czy jak mam umiejętność na lvl 3 to żeby mieć lvl 4 muszę najpierw wziąść lvl 1 i 2, czy mogę odrazu brać lvl 4?
-czy pojawi się bazar? (Jeśli tak to kiedy mniejwięcej)

PS: Arxel dostał pedagogikę lvl 5... Farciarz :P

Biegnę czyścić budynki 21, 20, 22 itd aż do stacji benzynowej.
Jeżeli ktoś biegnie razem ze mną to blokuję jego ruch wytchnieniem.
Jeżeli nikt ze mną nie pobiegnie, to blokuję ruch jednego z biegnących do szkoły (najlepiej Arxela)
I tak nikt tego nie czyta...
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

biegnę i oczyszczam domy znajdujące sie w pobliżu skrzyżowania, a jak juz sdobede wystarczającą ilośc sług udaję się na komisariat policji, tam przemieniam policjantów, zabieramy całą broń, kamizelki kuloodporne i jeżeli którys z polcijantów umie prowadzić do ładujemy sie do samochodu, a reszta biegnie za nami


hmm mam wrażenie że dostałem najgorsze moce i jeszcze najmniej :(
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Pavciooo pisze: -czy jak mam umiejętność na lvl 3 to żeby mieć lvl 4 muszę najpierw wziąść lvl 1 i 2, czy mogę odrazu brać lvl 4?
-czy pojawi się bazar? (Jeśli tak to kiedy mniejwięcej)
co do pierwszego to chyba możesz od razu wziąść lvl4, ale dla pewności niech się AC wypowie. Co do bazaru to chyba raczej nie bo w poprzedniej sesji był i nikt nie chciał z niego korzystać.
Smoku pisze: hmm mam wrażenie że dostałem najgorsze moce i jeszcze najmniej :(
Zgadzam się ale co ja na to poradze. Takie kości.

PS: Jest godzina 10.00
Pavciooo
Kok
Kok
Posty: 1245
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:22
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Pavciooo »

To po co nam zbieractwo jak bazaru nie będzie? Będzie jakaś możliwość kupienia coś za palce/serca/żuchwy?
I tak nikt tego nie czyta...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

1. Czy ja w ogóle nie dostałem mocy z losowania? Widzę tylko jakiś shit.
2. Pytanie Mema:
Mam pytanie, czy mając Zwierzę lvl4, mam też Zwierzę lvl1,2 i 3?
Nie... (tak samo jak Arxel nie ma innych Pedagogik i może tylko nauczać 5 level.

3. Pytania Pavciaaa:
czy jak mam umiejętność na lvl 3 to żeby mieć lvl 4 muszę najpierw wziąść lvl 1 i 2, czy mogę odrazu brać lvl 4?
Nie, moim zdaniem to by było za mocne.

4. MM:
Co do bazaru to chyba raczej nie bo w poprzedniej sesji był i nikt nie chciał z niego korzystać.
Teraz ja chce jak będzie :P (teraz mam te moce handlowe)

5. Ale immunitet to jest prawda? :P

6. Gdy tylko Arxel rozwali drzwi piłą zachodzę go od tyłu i podcinam moim łańcuchem, a potem gryzę dzieciaki i przejmuje je wszystkie.
Obrazek
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

AC pisze:1. Czy ja w ogóle nie dostałem mocy z losowania? Widzę tylko jakiś shit.
nie pierdziel i tak dostałes moce lepsze i więcej od moich ;D
M_M
Kok
Kok
Posty: 951
Rejestracja: piątek, 11 listopada 2005, 10:00
Numer GG: 0
Lokalizacja: Sosaria... Kraina rozpusty :]

Post autor: M_M »

Tomek
4 mohery sprzątały kościół. Uzbroiłeś je w miotły.

Hennet
Po drodze przmieniłeś 2 osoby, a w remizie spotkałeś tylko bibliotekarke (w remizie była biblioteka). W co ty chcesz ich uzbroić? W kamienie?

Arxel, Memo, AC
Arxel - próbowałeś odpalić piłę... Próbowałeś... Próbowałeś... W końcu się zorientowałeś, że nie ma w niej paliwa. Jednak drzwi rozwalił Memo. Wbiegliście do środka. Memo zdobył 35 sług, Arxel trochę mniej bo na początku wyrżnął kanara ponieważ zaczepił o łańcuch AC. AC też zdobył mniej od Mema bo był z tyłu. Memo 7 poziomów, Arxel i AC 6.

Pavciooo
Przejąłeś domy 20-24. Masz 2 poziomy.

Smoku
Przejąłeś budynki 14,15,29,30. Pobiegłeś na komisariat, gdzie nie obyło się bez strat. Masz 3 poziomy.

Uff, jedna tura będzie zajmowała jedną stronę :lol:

Arxel, poziom 6:
Żywotność: 12
Ekwipunek: Piła motorowa
Sług: 30

AC, poziom 6:
Żywotność: 12
Ekwipunek: Kula na łańcuchu
Sług: 30

Smoku, poziom 3:
Żywotność: 9
Ekwipunek: Kosa
Sług: 14/15
6*Policjant - Strzelanie2, żw2 - Rewolwer (6 naboi)

Dark Hennet, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Bicz
Sług: 3

Memo, poziom 7:
Żywotność: 13
Ekwipunek: Młot
Sług: 35

Tomek, poziom 0:
Żywotność: 6
Ekwipunek: Sierp
Sług: 4
4*Moherowy beret - Wytchnienie lvl 5 - miotły

Pavciooo, poziom 2:
Żywotność: 8
Ekwipunek: Sztacheta z gwoździem
Sług: 10
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Post autor: Arxel »

*Fortyfikacje na 5:D, Ponury Żniwiarz na 1*
Biegnę do podstawówki/gimnazjum(Znaczy tam gdzie jeszcze zostali uczniowie) i próbuję się tam dostać. Jeśli się to nie udaję to staram się zabić kogoś w środku żniwiarzem i rozkazać mu gryźć osoby w środku,
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
t0m3ek
Mat
Mat
Posty: 550
Rejestracja: środa, 5 lipca 2006, 08:45
Kontakt:

Post autor: t0m3ek »

Biorę moje mohery i atakuje gospodarstwa 7,9,11 oraz domy 6,8,10,14 w gospodarstwach szukam czegoś czym można jeździć i czym mozna bić, jeżeli znajdę coś lepszeg do sierpu to bioe dla siebie.
Meniyaki tsukete shinugaii!
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Pyromanta lvl1,2,3,4,5,6
Demonologia lvl1
---
Przywołuję ducha, który ma lecieć na stację benzynową i sprawdzić jak dużo tam mają paliwa.
Z kości kanara robię sobie zbroję z kości po czym biegnę na pola by poprzemieniać rolników (jest 10, więc pewnie już wyszli w pole). Liczę też na jakieś kombajny i traktory :twisted:. I kosy.
Ostatnio zmieniony czwartek, 24 sierpnia 2006, 08:26 przez Memo, łącznie zmieniany 3 razy.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Vijas
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: czwartek, 10 listopada 2005, 18:48
Numer GG: 763272
Lokalizacja: Breslau
Kontakt:

Post autor: Vijas »

Biegnę do sklepu obok i tam wszystkich przemieniam. biorę ze sklepu to co mozę sieprzydać. Nastepnie biegnę do gospodarstwa 1 oraz do domów 2 i 3
Smoku
Marynarz
Marynarz
Posty: 332
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:33
Numer GG: 0
Kontakt:

Post autor: Smoku »

punury na trzeci

, możemu ukraśc jakiś radiowóz? jesli tak to ktoś kto umie niech prowadzi ja i i tylu co się zmiesci wsiada do środka a reszta na pieszo, jedziemy w strone bloku 19, jesli nie to biegniemy w rejon koło bloku 19 i tam zaczynamy oczyśzczac bloki mieszkalne
Zablokowany