[Apokaliptyczne Pola Walki] I: Oryginał

Miejsce, w którym toczą się starcia na Apokaliptycznym Polu Walki.
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

[Apokaliptyczne Pola Walki] I: Oryginał

Post autor: AC »

Asd7:
BERSERKER

Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: Wysoki w fioletowo-czerwonej szacie do ziemi. Wyrwany lewy bok jak po strzale ze strzelby, gdzieniegdzie braki powłoki ciała.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 0,5
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 5
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Achilles - [bonus wyglądu] przed rozgrywką zostałeś trafiony z Shotguna w bok przez co nie możesz biegać ale za to jako wprawiony w boju dostajesz jedną z półmagicznych mocy
Maska Człowieka level 1 - [z racji bonusa wyglądu] na odległość 10m możesz sprawić, że 1 czł. widzi że też jesteś żywym człowiekiem
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Wampiryzm level 5 - możesz latać
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)



Gawd:
Rasa: Upiór
Wygląd: Upiory są Niewidzialne, ale jeżeli ktoś zobaczy go to wygląda zupełnie tak jak na avatarze.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 10
Bonus:
Sztuka Wracania - "Upiorny powrót" zabiera tylko połowę dotychczasowych mocy gdy użyty
Moce:
Upiorna Niewidzialność - Upiory są Niewidzialne
Upiorne Latanie - Upiory błyskawicznie mogą latać po planszy (na planszy z APW1 mogą przebyć 1/4 planszy w jedną turę), należy pamiętać że bez mocy Wampiryzm Upiory nie mogą przenikać przez ściany
Psychokinetyka level 4 - [cena: 40 dusz] możesz rzucać kule kinetyczne (jak kamienie rzucane z dowolną prędkością)
Trans level 1 - [cena: 10 dusz] raz na 5 tur możesz teleportować (siebie lub kogoś) ze swoimi zwolennikami w dowolne miejsce planszy
Pyromanta level 7 - [cena: 70 dusz] możesz ciągle przebywać w formie Ognistej Kuli
Wampiryzm level 4 - [cena: 40 dusz] możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Rozbrojenie level 1 - [cena: 10 dusz] możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Woda level 6 - [cena: 60 dusz] masz całkowitą kontrolę nad każdą wodą w okolicy
Wytchnienie level 5 - [cena: 50 dusz] jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
Lód level 1 - [cena: 30 dusz] możesz zamieniać wodę w lód
Moc level 5 - [cena: 90 dusz] twój klosz blokuje 10 uderzeń na turę z każdej broni i mocy magicznej
Saterei level 2 - [cena: 20 dusz] przekonać drzewa do atakowania waszych wrogów
Wskrzeszanie level 3 - [cena: 80 dusz] stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)



Memo:
Rasa: Wybraniec Ludzki
Wygląd: Wysoki, szczupły, znikome muskły, zielone oczy, ciemne blond, krótkie włosy, nieznaczny zarost, mała brodawka na karku.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1+2
Statystyki umiejętności:
1. Umiejętności magiczne: 4
2. Umiejętności wiary: 1
3. Umiejętności technologiczne: 5
4. Umiejętności walki: 4
5. Umiejętności przywódcy: 2
6. Charyzma: 6
Bonus:
Prawdziwa śmierć - ty i twoi podwładni nie podlegają wskrzeszeniu zombie
Umiejętności:
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 3 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 4 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Moc level 1 - możesz tworzyć w dowolnym momencie małą tarczę, która będzie blokować ciosy wroga (1 na turę)
Gromienie duchów level 1 - odporność na moce ofensywne Upiorów z levelu 1 i 2
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul



Trocinka:
Rasa: Upiór
Wygląd: Upiory są Niewidzialne, ale jeżeli ktoś zobaczy go to wygląda on zupełnie jak duch z klocków Lego.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 10
Bonus:
Wysysanie - z każdego Władcy Żywych Trupów lub martwego Wybrańca możesz zabrać 50 dusz
Moce:
Upiorna Niewidzialność - Upiory są Niewidzialne
Upiorne Latanie - Upiory błyskawicznie mogą latać po planszy (na planszy z APW1 mogą przebyć 1/4 planszy w jedną turę), należy pamiętać że bez mocy Wampiryzm Upiory nie mogą przenikać przez ściany
Unjar level 1 - [cena: 10 dusz] odzyskanie 2żw co turę
Wampiryzm level 4 - [cena: 40 dusz] możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 6 - [cena: 60 dusz] raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Objawienie level 4 - [cena: 40 dusz] widzisz Niewidzialnych
Unjar level 3 - [cena: 30 dusz] odzyskanie 5żw co turę
Unjar level 5 - [cena: 50 dusz] wytworzenie Wiatr Życia który niszczy do 100 nieumarłych w danym kierunku



Zgon:
Rasa: Cyborg
Wygląd: Niewiele różni sieod człowieka, za wyjatkiem dwóch zelaznych płyt po prawej i lewej stronie głowy, oraz świecących, czerwonych oczu. Nosi na sobie czarny kombinezon ze sporym "Z" na plecach.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Ma raka płuc i coś nieprzyjemnego za paznokciami.
Początkowe statystyki:
Żywotność 20+50
Siła 10
Szybkość 2
Drugorzędne statystyki:
Energia 10
Sprzymierzeńcy 10
Bonus:
Przetop srebra - "Twórstwo amunicji" zamiast ołowianych pocisków tworzy srebrne pociski
Udoskonalenia:
Termowizja - widzisz ciepło jeśli chcesz
Tarcza Antymagiczna - [tylko po zniszczeniu dowolnej istoty z mocami magicznymi] odporność na ofensywne czary poziomów 1,2,3,4
Przeróbka rąk - masz w ramieniach paralizatory i możesz ciskać przedmiotami do 150kg na max. 30m
Wzmocniony pancerz - +50żw (te udoskonalenie można brać wiele razy)



Shade:
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5 (+2)
Szybkość 5
Statystyki zdolności:
1. Zdolności plemienne 5
2. Zdolności ewolucyjne 5
3. Zdolności plugawe 0
4. Szacunek 10
Bonus:
Eteryczny - twoje szpony zadają obrażenia Upiorom
Zdolności ewolucyjne:
Masowa ewolucja level 1 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 1
Masowa ewolucja level 2 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 2
Masowa ewolucja level 3 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 3
Masowa ewolucja level 4 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 4
Masowa ewolucja level 5 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 5
Twardość skóry level 1 - +5żw
Twardość skóry level 2 - +2 siły
Twardość skóry level 3 - niemagiczna i niespecjalna broń biała nie zadaje ci obrażeń
Twardość skóry level 4 - srebrne kule powodują 2 razy mniejsze obrażenia
Twardość skóry level 5 - wym.MasowaEwolucja5; stajecie się odporni na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Stalowe pazury level 1 - twoje pazury mogą zniszczyć zwykłe pazury innych wilkołaków
Stalowe pazury level 2 - możesz wspinać się po pionowych powierzchniach
Stalowe pazury level 3 - twoje pazury przebijają stal
Stalowe pazury level 4 - twoja siła jest zdwukrotniona zawsze
Stalowe pazury level 5 - twoje pazury mogą blokować każdą broń białą
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa
Srebrzystość level 2 - posiadasz infrawizję (widzenie przez materię)
Srebrzystość level 3 - srebro zadaje ci o połowe mniej obrażeń
Srebrzystość level 4 - masz dodatkowy zmysł ostrzegający przed bezpośrednim zagrożeniem
Srebrzystość level 5 - raz na turę możesz wystrzelić z oczu potężnym laserem
Srebrzystość level 6 - widzisz Niewidzialnych
Skok level 1 - możesz skakać 5m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
Skok level 2 - możesz skakać 20m w górę (lub w po skosie do góry w przód)



Vivendo Due:
Wygląd: Nie wiecie kto to jest, ale w myślach zapowiedział wam, że przybędzie na 6 stronie tej gry jeżeli nie będzie jeszcze rozstrzygnięcia. Automatycznie pozostali przy istnieniu Władcy Zombie staną się sojusznikami w walce z tym potężnym Królem Zombie i jego armii.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: ?
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne ?
2. Moce półmagiczne ?
3. Moce mutacyjne ?
4. Moce technologiczne ?
5. Moce walki ?
6. Moce przywódcy ?
Moce:
?

Ranking wygranych pisze: Wojny Żywych Trupów - Seto
Wojny Żywych Trupów 2: Masakra w Metrze - brak, padł serwer
Wojny Żywych Trupów 3: Alternatywna Rzeczywistość - Zapał
Wojny Żywych Trupów 4: Twierdza - Zapał
Wojny Żywych Trupów 5: Godziny Szczytu - Zapał
Wojny Żywych Trupów 6: Wojny Blokersów - Zgon
Wojny Żywych Trupów 7: Wojna o Nuneaton - AC
Wojny Żywych Trupów 8: Zdobądź Flagę! - Tero Kir, Zapał, Arxel
Wojny Żywych Trupów 9: Plemiona Ziemskie - Zgon

Mapa Pola Walki:

Obrazek

Kanały... a niech będą :) : Basen-Tesco-Szkoła-Blok1-Blok5-Blok11-Elektrownia-Tesco i odgałęzienie: Szkoła-Ratusz-Policja-Straż Pożarna-Elektrownia

Wszystko chyba zostało powiedziane (pod względem zasad) w Rekrutacji do której zapraszam w celu zapoznania się z zasadami własnej rasy (bo po co całość czytać?).

Immunitetów brak. Wszyscy zaczynają w innych miejscach. Zapał nie ma jeszcze postaci, ale zapowiadał Wilkołaka.... jeśli dziś się nie zarejestruje to pierwszy update będzie bez niego (a właściwie drugi bo początek to też niby update).


W pierwszym poście tutaj wybierzcie sobie bonus! (Memo już ma, ale potem dopisze).



Memo:
Od zawsze na to czekałeś. Siedząc w swoim mieszkaniu w bloku numer 1 przed wyjściem do pracy o 7:30 włączyłeś telewizor i zobaczyłeś, że w stolicy kraju trwa jakaś wojna - oddziały wojskowe ścierają się z przemienioną ludnością, dodatkowo coś Niewidzialnego zsyła na miasto ogniste kule, a kilka grup Wilkołaków próbuje przedrzeć się przez kordon rządowych Cyborgów i zaatakować parlament. Wyjrzałeś przez okno - tu jeszcze nic się nie stało, obraz z telewizji jest na żywo, tam walki trwają już kilka godzin. Otworzyłeś swoją pancerną szafę i wyjąłeś z niej swojego shotguna i pistolet. Chyba powinieneś iść do sąsiada z dołu, ten stary psychol napewno już ma jakieś materiały wybuchowe i tarcze balistyczne. No tak... dziś darujesz sobie pracę w Laboratorium Cywilnym, choć być może w nocy skończono już projekt Mocy dzięki któremu każdy miałby Tarcze Psioniczne. Jest godzina 8:00.

Trocinka:
Jesteś na Parkingu. Nie pamiętasz co było wcześniej. Dwóch ludzi kręci się przy wejściu na cmentarz... nie masz mocy żeby ich choćby trochę postraszyć, ale wyczuwasz, że pod grobami są całe kłosy dusz do zbierania.

Asd7:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być twoja pierwsza ofiara. Nie wiesz co się działo chwilę wcześniej, nie wiesz skąd pochodzisz - nie znasz nic z przeszłości. Wiesz natomiast, że istnieją pewne Zasady.

Zgon:
Jesteś w jakimś pomieszczeniu [Jak wybierzesz sobie czy masz podwładnych to tu właśnie ktoś się pojawi] twoje ręcę są czerwone od krwi a na podłodze leżą trzy zmasakrowane zwłoki naukowców. Pod ścianami stoi kilka wyłączonych Cyborgów. Są popsute. Wyjście to jedne czerwone drzwi.

Shade:
Stoisz w centralnym punktcie Starożytnego Kręgu. Nie pamiętasz co było wcześniej, ale wiesz o co teraz chodzi. Widzisz na parkingu samochód z którego wysiadają dwie osoby. Są uzbrojone, to chyba strażnicy. Nie zobaczyli cię.


Asd7:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0

Memo:
Żywotność: 5
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych zombie: 0

Trocinka:
Żywotność: 10
Ilość dusz: 0

Zgon:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy 200 naboi
Ilość zabitych: 0

Shade:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0
Ostatnio zmieniony środa, 2 sierpnia 2006, 19:23 przez AC, łącznie zmieniany 13 razy.
Obrazek
Trocinka
Marynarz
Marynarz
Posty: 175
Rejestracja: niedziela, 26 lutego 2006, 10:50
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Trocinka »

Przelatuję szybko koło ludzi kierując się w stronę grobów.
Niestety, nie jestem w stanie przelatywać przez groby, tak więc staram się wywołać dusze, by wyszły na zewnątrz.
Jeśli to nie poskutkuje- staram się w jakiś sposób przedostać pod groby- szukając otwartej krypty, bądź też odsuwając nagrobki.


Bonus- wysysanie
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Bonus: Eteryczny
Nadszedł mój czas. Wilki pożrą słońce, rzeki spłyną krwią a każdy poranek będzie oświetlał zimny blask księżyca. Nadszedł mój czas, czas wilków.
Biały wilk medytował w centrum starożytnego kręgu. Nagle wyczuł jakiś zapach, zapach jedzenia. –Ludzie, moje pierwsze ofiary, to od nich rozpocznie się moja vendetta
Wstał z ziemi i po cichu zaczął się skradać do swoich ofiar. Zaczaił się przy pierwszym kamiennym monolicie od strony parkingu. Uważnie się przyglądał swojemu potencjalnemu jedzonku. Podniósł z ziemi niewielki kamień i rzucił w kierunku parkingu koło jednego z samochodów tak, aby odwrócić uwagę ludzi. Gdy tylko ofiary stanęły do niego tyłem ten zaczął się skradać w ich kierunku. Gdy tylko był w połowie drogi zaczął na nich szarżować. W ostatniej chwili, gdy ludzi go zauważyli, wilkołak wybił się w powietrze i z impetem spadał na strażnika (tego lepiej uzbrojonego)
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Wchodzę powoli do tesco i na poczatku atakuję pojedyncze ofiary ( wykorzystuję Maskę Człowieka i zachodze niczego nie spodziewające się ofiarę od tyłu po czym zarażam je ).
Gdy zdobędę kilku zombich to wtedy otwarcie atakuję wszystkich ludzi w pobliżu ( Strażnicy itp). Następnie każę wszystkim się uzbrosić na najlepszą broń jaką znajdą.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Wychodzę z mieszkania zamykając za sobą drzwi po czym schodzę piętro niżej i wpraszam się do sąsiada.
- Cześć, Tadeusz, widziałeś pewnie co się dzieje, nie? Idziesz ze mną porozwalać trochę tego ścierwa?
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

Dobra... zbieram się do kupy mentalnie i rozdaję punkty fifty-fifty. Po dziesięć do energii i dziesięć do sług, jako bonus biorę tworzenie srebrnych pocisków. Przeszukuję pomieszczenie w poszukiwaniu czegoś, co nadawałoby się na broń i przy okazji jakichś przedmiotów, które mogłyby mi się przydać do naprawy tamtych popsutych. Jeśli wyłapię coś ciekawego, co może byc użyteczne, to też to zagarniam. Rozglądam sie wokół w trybie termowizji, żeby wyczaić, czy nie ma gdzieś kogoś, kogo można by rozerwać.. znaczy z kim możnaby się rozerwać, taaak... ]:->
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Dołącza nowy gracz: Gawd. Jest Upiorem.

Memo:
Witaj. Może najpierw powinniśmy się trochę zastanowić nad strategią? Moim zdaniem powinniśmy najpierw urządzić tutaj jakąś bazę operacyjną i ją trochę zabezpieczyć. Już np założyłem ładunki wybuchowe przy moich drzwiach tak na wszelki wypadek. Słyszycie dzwonek do drzwi. Tadeusz ze swoim shotgunem wyjrzał przez wizjer i otworzył drzwi. Wszedł Stefan ze swoimi dwoma pistoletami, przyprowadził także swojego psa bojowego. Stefan: Cześć, byłem u ciebie wcześniej Memo ale cię nie było. Widzieliście już pewnie w TV co się dzieje? Te eksperymenty nad wskrzeszaniem musiały do tego doprowadzić. Powinniście zdecydować czy iść teraz poszukać zagrożenia (i być może dać się zabić) czy umocnić pozycje czy może poszukać innych narwańców takich jak wy (znacie dwóch z bloku numer 10 i jednego z bloku numer 7, no i jest jeden menel który napewno wam pomoże, ale niewiadomo gdzie go szukać). (nowy stats "Spokój" określa twoje opanowanie, gdy dojdzie do 0 twoja postać automatycznie wyładuje się i przywróci sobie punkty Spokoju, twoi podwładni mają ukryte wartości, ale raczej to twardziele).

Asd7:
Tak bez innych Władców Żywych Trupów to już nie to samo, no i z Maską Człowieka - z łatwością zabiłeś pierwszą kobietę, a potem korzystając z mocy maskowanie zabiłeś dwóch strażników i trzech kolesi w Wodnej Chatce. Zdaję się, że na zapleczu mają jakieś zebranie. Jakiś koleś mógł widzieć jak jeden ze strażników krzyknął zanim zginął, ale nie widać go teraz. Poszedł na zaplecze.

Gawd:
Pojawiłeś się w lesie na północ od cmentarza. Szybko podleciałeś na teren posiłku i zacząłeś wysysać dusze. Dysponujesz 33 duszami, jeśli chcesz nową moc to wybierz sobie ją i zapłać cenę, możesz też poczekać i kupić sobie droższą lub kilka tanich (każde 10 dusz dodaje 3żw, jednak dodaje się co 10 dusz więc im więcej się ich zbierze tym więcej żw się dostaje, przy wydaniu dusz nie kasuje się liczba uzyskanych ale też trzeba więcej zbierać do następnego zwiększenia). [Upiory Upiorów bez odpowiedniej mocy też nie widzą, a dopóki siebie nie widzą to nie mogą walczyć bez odpowiednich czarów (Upiory walczące wręcz to żałosny widok)]

Trocinka:
Z łatwością zaczęłaś wysysać dusze z grobów. Jeszcze zostało trochę cmentarza do wyssania. Dysponujesz 37 duszami, jeśli chcesz nową moc to wybierz sobie ją i zapłać cenę, możesz też poczekać i kupić sobie droższą lub kilka tanich (każde 10 dusz dodaje 3żw, jednak dodaje się co 10 dusz więc im więcej się ich zbierze tym więcej żw się dostaje, przy wydaniu dusz nie kasuje się liczba uzyskanych ale też trzeba więcej zbierać do następnego zwiększenia). [Upiory Upiorów bez odpowiedniej mocy też nie widzą, a dopóki siebie nie widzą to nie mogą walczyć bez odpowiednich czarów (Upiory walczące wręcz to żałosny widok)]

Zgon:
5 uzbrojonych postaci jest w pomieszczeniu obok. Nie masz pojęcia jak korzystać z narzędzi w pokoju i nie masz pojęcia jak włączyć inne cyborgi. Twoje dwa latające boty z karabinami maszynowymi atakują cel wyznaczony przez ciebie (acz oba strzelają w jeden cel zawsze aż do zniszczenia [mają czujniki na Ludzi i Cyborgi i możliwość rozbudowy systemu]).

Shade:
Strażnicy kompletnie nie byli przygotowani na taki brawurowy atak. Z łatwością obaj zostali ciężko ranni. Korzystając z tego, że nikogo więcej nie ma w pobliżu rozpocząłeś Res-Were ich ciała powoli zaczęły się przemieniać w twoich Współplemieńców (pierwszy powstanie za turę, drugi za dwie - ustalane w zależności od ofiary, ci co dłużej zazwyczaj są potężniejsi; Res-Were zabija Ludzi więc oni liczą się jako zabici). Przemieniani leżą przy jeepie na asfalcie. Inny jeep skręcił w twoją stronę na skrzyżowaniu 100m od ciebie. Zaraz tu będzie.


Asd7:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 6
- 2*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 6 pocisków)

Gawd:
Żywotność: 19
Ilość dusz: 33

Memo:
Żywotność: 5
Spokój: 10
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 3
- Tadeusz - Strzelanie2, Rusznikarstwo2, Chemik2 - Shotgun (8 naboi), 2*Semtex
- Stefan - Strzelanie3, Palenie2 - 2*Pistolet (64+64 naboi)
- Pies Bojowy - Siła2, Szybkość2
Ilość zabitych zombie: 0

Trocinka:
Żywotność: 19
Ilość dusz: 37

Zgon:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy 200 naboi
Ilość botów: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na Cyborgi i Ludzi
Ilość zabitych: 0

Shade:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 2
Obrazek
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

- Wzmocnijmy najpierw nasze szeregi, ich jest pewnie więcej.
Idziemy zwerbować gości spod 7-mki i 10-tki po czym kierujemy się do laboratorium cywilnego gdzie sprawdzam jak tam tarcze psioniczne.
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Wilkołak wskoczył na dach pojazdu i zawył. Wyskoczył do przodu tuż przed nadjeżdżającym Jeepem. Skrył się za jakimś samochodem. Gdy tylko pojazd zbliżył się do niego na 15m ten wybiegł zza samochodu i wskoczył na dach rozpędzonego jeepa. (Jeśli wilkołakowi udało się utrzymać równowagę) wybił szponami dziurę w dachu nad kierowcą i próbował rozszarpać mu głowę. (Gdy zabił kierowcę zeskoczył z jeepa)
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

asd7
No to podbijamy na to zaplecze i zarażamy każdego kto sie nawinie, następnie rozglądamy się czy jest ktoś jeszcze w sklepie, jeśli tak to zaraz się za niego zabieramy. Kiedy wyczyścimy z ekipą całe tesco to bierzemy jakąś broń i udajemy się do parku wokół szkoły gdzie szukamy kolejnych ofiar.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Trocinka
Marynarz
Marynarz
Posty: 175
Rejestracja: niedziela, 26 lutego 2006, 10:50
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Trocinka »

Póki co wybieram Unjar level 1 i na razie to wszystko :)

Czując, że na cmentarzu zostało jeszcze całkiem sporo dusz, lecę w poszukiwaniu ich.
Na północy cmentarza wyczuwam też drugiego poteżnego upiora, staram się nie wejść mu w drogę.
Gawd
Pomywacz
Posty: 30
Rejestracja: niedziela, 16 lipca 2006, 23:05
Lokalizacja: z przemytu

Post autor: Gawd »

Psychokinetyka level 1
Psychosonika level 1
Chaos level 1


Harvestuje dusze zataczając coraz szersze kręgi oraz staram się wyczuć energię magiczną z przedmiotów w pobliżu, koncentruje się głównie na tym i nie interesuje mnie co się dzieje poza zasięgiem zmysłów
I want your soul ...
AC
Bosman
Bosman
Posty: 2204
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:11
Numer GG: 4159090
Lokalizacja: Las Szamanów
Kontakt:

Post autor: AC »

Memo:
Wyszliście na ulicę i podążyliście na zachód, niestety pięciu policjantów zatrzymało was przy bloku numer 5, są uzbrojeni i nakazują wam odłożyć broń. Nagle słyszycie wypadek za parkiem. Wszyscy gliniarze spojrzeli się w tamtą stronę, masz szansę ich pokonać. [Zmiana zasad: Ludzie dostają teraz także levele za ilość zabitych, także ludzi, wilkołaków, zombie, upiory]

Asd7:
Z łatwością wybiłeś wszystkich w Tesco, niestety straciłeś dwóch zwolenników gdy jeden ze strażników zaczął strzelać i trafił w ich głowy. Zyskujesz 3 levele. Później wyszliście na parking gdzie przy dwóch vanach zabiliście następne 12 osób, jeden z nich dysponuje ciekawymi mocami (jeszcze jeden level). Potem chciałeś przejść na ulicę ale wpadł na ciebie rozpędzony TIR - twoje ścierwo przeleciało kilka metrów, straciłeś kilka żw ale odzyskałeś je pałaszując kierowcę. Czerwoni zabili też dwóch przypadkowych ludzi z samochodów, które się zatrzymały.

Trocinka, Gawd:
Zebraliście już wszystkie dusze z cmentarza. Choć siebie nawzajem niewidzicie to oboje będąc w centrum cmentarza widzicie dwójkę ludzi modlących się przy jednym z grobów. [Przypominam że Upiorów nie obowiązuje zasada kolejności mocy - Upiory nie muszą mieć np. Ogień level 1 żeby mieć Ogień level 2; nie wiem czy pamiętacie o tym :) ]

Shade:
Nie było więcej samochodów przy drodze więc poprostu rozpędziłeś się i skoczyłeś na nadjeżdżającego jeepa tak, że stopami wbiłeś się przednią szybę i urwałeł głowę kierowcy. Następnie siła uderzenia odepchnęła cię do góry gdzie nie było dachu. Spadłeś na asfalt raniąc się trochę przy okazji. Rozpędzony jeep uderzył w auto stojące na parkingu urywając głowę jednemu z Res-Were. Następnie jeep przekoziołkował kilka razy i uderzył w jeden z kamieni Starożytnego Kręgu odłupując kawałek. Zdołałeś podbiec do zniszczonego pojazdu i chwycić dwóch ludzi, którzy przeżyli. Rozpocząłeś dwa kolejne Res-Were, które zakończą się za dwie tury - nie musisz czekać przy nich, znajdą cię gdy się obudzą. Tymczasem twój pierwszy Współplemieniec powstał, wybierz sobie jedną zdolność ewolucyjną.

Zgon:
Zmasakrowałeś 5 żołnierzy. Na zewnątrz wyczuwasz kilka osób. Możesz spróbować strzelać przez okno lub poczekać bo pewnie słyszeli twoje strzały.


Asd7:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 40
- 4*Strażnik - Strzelanie2 - Rewolwery (po 6 pocisków)
- Hydro - Woda1,2

Gawd:
Żywotność: 25
Ilość dusz: 58

Memo:
Żywotność: 5
Spokój: 8
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 3
- Tadeusz - Strzelanie2, Rusznikarstwo2, Chemik2 - Shotgun (8 naboi), 2*Semtex
- Stefan - Strzelanie3, Palenie2 - 2*Pistolet (64+64 naboi)
- Pies Bojowy - Siła2, Szybkość2
Ilość zabitych: 0

Trocinka:
Żywotność: 31
Ilość dusz: 76

Zgon:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy 150 naboi
Ilość botów: 2
- 2*Latający Bot Maszynowy - m16, Antygrawiton - program na Cyborgi i Ludzi
Ilość zabitych: 5

Shade:
Żywotność: 8/13
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 1
- Karlos - żw8, s5, sz5
Ilość zabitych: 6
Obrazek
shade
Mat
Mat
Posty: 514
Rejestracja: poniedziałek, 5 czerwca 2006, 19:10
Lokalizacja: z kapusty

Post autor: shade »

Wybieram Twardość skóry
-Choć mój bracie, czas rozpocząć polowanie rzekł biały wilkołak do swojego nowego towarzysza. Obaj ruszyli na północ trzymając się 20m od drogi. Nie atakowali samochodów, jeśli natknęli się na ludzi (w sile najwyżej 4os i słabo uzbrojonych) atakowali nie okazując litości. Weszli do elektrowni tylnymi drzwiami...
Asd7
Marynarz
Marynarz
Posty: 215
Rejestracja: sobota, 17 czerwca 2006, 23:21

Post autor: Asd7 »

Asd7
Łazimy trochę po parku i szukamy ofiar ale gdy tylko usłyszymy w szkole dzwonek na lekcje udajemy się tam i po koleji czyścimy klasy. W razie jakiegoś groźniejszego przeciwnika zdejmują go strażnicy.
"Nie wiem, jaka broń będzie użyta w trzeciej wojnie światowej, ale czwarta będzie na maczugi"

- Albert Einstein
Memo
Bombardier
Bombardier
Posty: 621
Rejestracja: poniedziałek, 26 grudnia 2005, 13:44
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Memo »

Zaraz po tym jak policjanci się odwracają.
- Za ludzkość!
Strzelam z shotguna w plecy jednego, Tadek robi to samo z drugim, Stefan spuszcza swego psa na trzeciego i strzela w czwartego, piątego wykańcza ten, który najszybciej skończy.

Jeśli ich pokonamy, to idziemy po gościa z 7-mki po czym kierujemy się do laboratorium (bo wątpię, że dojdziemy w jedną turę).
Raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę!
Odmiana nicka mego:
M: Memo; D: Mema; C: Memowi; B: Mema; N: Memem; Msc: Memie; W: Memo!
Mr.Zeth
Bosman
Bosman
Posty: 2312
Rejestracja: sobota, 17 grudnia 2005, 17:15
Numer GG: 2248735
Lokalizacja: z Wrocławskiej Otchłani
Kontakt:

Post autor: Mr.Zeth »

-Świeeetnie...- szyczę i wraz z botami czaję się koło wejścia. Jeśli jest jakieś okno na parterze, to też mam je na uwadze. -Mięsne śmieci nie mają szans ze stalą... Niepoprawne technicznie pomyłki ewilucji..- mruczę pod noisem i obserwuję ruch ludzi, by zareagować natychmiast, gdy któryś z nich pobiegnie gdzieś indziej lub wchodzi przez drzwi.
UWAGA -ZŁOŚLIWY MG!

Mr.Z pisze posta
Obrazek

Miałeś to w upie? Nie miej tego w d*pie!
Zablokowany