BERSERKER
Rasa: Władca Żywych Trupów
Wygląd: Wysoki w fioletowo-czerwonej szacie do ziemi. Wyrwany lewy bok jak po strzale ze strzelby, gdzieniegdzie braki powłoki ciała.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 0,5
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne 5
2. Moce półmagiczne 5
3. Moce mutacyjne 0
4. Moce technologiczne 0
5. Moce walki 3
6. Moce przywódcy 5
Bonus:
Toi-Unjar - moce Unjara nie działają wobec ciebie i przy tobie
Moce:
Achilles - [bonus wyglądu] przed rozgrywką zostałeś trafiony z Shotguna w bok przez co nie możesz biegać ale za to jako wprawiony w boju dostajesz jedną z półmagicznych mocy
Maska Człowieka level 1 - [z racji bonusa wyglądu] na odległość 10m możesz sprawić, że 1 czł. widzi że też jesteś żywym człowiekiem
Pedagogika level 5 - można przekazać umiejętności poziomu 5; bonus +25 (nie sumuje się)
Wampiryzm level 5 - możesz latać
Infernalista level 1 - ogień cię nie parzy, zupełnie nie płoniesz
Infernalista level 2 - dwójka z twoich sług najbliżej ciebie jest odporna na ogień
Infernalista level 3 - możesz tworzyć ze zwłok golemy z mięsa (jednego na turę)
Infernalista level 4 - możesz prosić o pomoc Infernalnych Lordów, którzy może pomogą (raz na turę)
Infernalista level 5 - stajesz się Infernalnym Lordem i możesz otworzyć Wrota Piekieł w dowolnym miejscu (nie wiadomo jak się zamkną, ale mogą być tylko jedne twoje w danym czasie)
Demonologia level 1 - możesz przywołać do pomocy ducha, który będzie twoim niewidzialnym zwiadowcą (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 2 - to samo, ale 4 duchów (działa tylko jeśli nie ma gracz-upiora na planszy)
Demonologia level 3 - możesz przywołać raz na cztery tury jednego Ogara Piekieł (dwugłowy pies;Żyw2)
Demonologia level 4 - możesz przywołać Trującego Pomiota (glut wielkości psa;ma Truciznalevel5; podatny na ogień) może istnieć taki jeden w danym momencie
Demonologia level 5 - wym.Infernalistalvl5; możesz z piekła przyciągnąć jakiegoś demona
Woda level 1 - twoje ciało może powlec się wodą o grubości 3mm, max na 10 sekund na turę
Woda level 2 - możesz zgasić ogień pyromanty (z jakiegokolwiek poziomu)
Woda level 3 - możesz kontrolować dowolnie wodę (ale nie dłużej niż 10 sekund na turę)
Woda level 4 - możesz dwa razy na turę strzelić silnym strumieniem wody z rąk (obie muszą być wolne)
Lód level 1 - wym.Wodalevel3; możesz zamieniać wodę w lód
Lód level 2 - możesz dwa razy na turę strzelać lodową strzałą z ręki
Pyromanta level 1 - twoje ciało może powlec się ogień o grubości 3mm, ciebie on nie parzy; max na 10 sekund na turę
Pyromanta level 2 - możesz rzucać 1 na turę małą kulę ognia z dłoni (obie wolne muszą być)
Ponury Żniwiarz level 1 - możesz zabijać (i przemieniać) ludzi myślą na odległość 5m, niestety raz na turę
Ponury Żniwiarz level 2 - to samo tylko że dwa razy na turę
Ponury Żniwiarz level 3 - możesz przemieniać 3 ludzi na 15m i niszczyć 2 zombie na 5m
Ponury Żniwiarz level 4 - pojawia się dla ciebie ogromna kosa, ten artefakt, gdy uderzysz ostrzem w człowieka lub zombie to jest to traktowane jako cios w mózg
Ponury Żniwiarz level 5 - możesz wezwać jednego Ponurego Żniwiarza do pomocy i nasłać go na kogoś konkretnego
Rozbrojenie level 1 - możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Kamikaze level 1 - w momencie, w którym twoja żywotność spadnie do 0 twoje ciało eksploduje jak granat
Kamikaze level 2 - możesz dawać moc Kamikazelevel1 swoim podwładnym (max 2 na turę)
Gawd:
Rasa: Upiór
Wygląd: Upiory są Niewidzialne, ale jeżeli ktoś zobaczy go to wygląda zupełnie tak jak na avatarze.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 10
Bonus:
Sztuka Wracania - "Upiorny powrót" zabiera tylko połowę dotychczasowych mocy gdy użyty
Moce:
Upiorna Niewidzialność - Upiory są Niewidzialne
Upiorne Latanie - Upiory błyskawicznie mogą latać po planszy (na planszy z APW1 mogą przebyć 1/4 planszy w jedną turę), należy pamiętać że bez mocy Wampiryzm Upiory nie mogą przenikać przez ściany
Psychokinetyka level 4 - [cena: 40 dusz] możesz rzucać kule kinetyczne (jak kamienie rzucane z dowolną prędkością)
Trans level 1 - [cena: 10 dusz] raz na 5 tur możesz teleportować (siebie lub kogoś) ze swoimi zwolennikami w dowolne miejsce planszy
Pyromanta level 7 - [cena: 70 dusz] możesz ciągle przebywać w formie Ognistej Kuli
Wampiryzm level 4 - [cena: 40 dusz] możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Rozbrojenie level 1 - [cena: 10 dusz] możesz sprawić, że max 5 wrogom wypadnie broń z rąk
Woda level 6 - [cena: 60 dusz] masz całkowitą kontrolę nad każdą wodą w okolicy
Wytchnienie level 5 - [cena: 50 dusz] jesteś odporny na moc Ponurego Żniwiarza
Lód level 1 - [cena: 30 dusz] możesz zamieniać wodę w lód
Moc level 5 - [cena: 90 dusz] twój klosz blokuje 10 uderzeń na turę z każdej broni i mocy magicznej
Saterei level 2 - [cena: 20 dusz] przekonać drzewa do atakowania waszych wrogów
Wskrzeszanie level 3 - [cena: 80 dusz] stajesz się odporny na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Memo:
Rasa: Wybraniec Ludzki
Wygląd: Wysoki, szczupły, znikome muskły, zielone oczy, ciemne blond, krótkie włosy, nieznaczny zarost, mała brodawka na karku.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 5
Siła 1
Szybkość 1+2
Statystyki umiejętności:
1. Umiejętności magiczne: 4
2. Umiejętności wiary: 1
3. Umiejętności technologiczne: 5
4. Umiejętności walki: 4
5. Umiejętności przywódcy: 2
6. Charyzma: 6
Bonus:
Prawdziwa śmierć - ty i twoi podwładni nie podlegają wskrzeszeniu zombie
Umiejętności:
Strzelanie level 1 - możesz celować z broni palnej z dokładnością do 50cm
Strzelanie level 2 - do 10m trafisz siedzącą muchę; możesz z dwóch broni na raz
Strzelanie level 3 - do 30m trafisz siedzącą muchę; dokładnie z 2 broni na raz
Strzelanie level 4 - do 100m trafisz siedzącą muchę
Moc level 1 - możesz tworzyć w dowolnym momencie małą tarczę, która będzie blokować ciosy wroga (1 na turę)
Gromienie duchów level 1 - odporność na moce ofensywne Upiorów z levelu 1 i 2
Sztuki walki level 1 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 2 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach)
Sztuki walki level 3 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać broni białych
Sztuki walki level 4 - w zwarciu bez broni nikt cię nie pokona (chyba że jest lepszy w tych sztukach), możesz unikać pojedyńczych kul
Trocinka:
Rasa: Upiór
Wygląd: Upiory są Niewidzialne, ale jeżeli ktoś zobaczy go to wygląda on zupełnie jak duch z klocków Lego.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 1
Szybkość 10
Bonus:
Wysysanie - z każdego Władcy Żywych Trupów lub martwego Wybrańca możesz zabrać 50 dusz
Moce:
Upiorna Niewidzialność - Upiory są Niewidzialne
Upiorne Latanie - Upiory błyskawicznie mogą latać po planszy (na planszy z APW1 mogą przebyć 1/4 planszy w jedną turę), należy pamiętać że bez mocy Wampiryzm Upiory nie mogą przenikać przez ściany
Unjar level 1 - [cena: 10 dusz] odzyskanie 2żw co turę
Wampiryzm level 4 - [cena: 40 dusz] możesz przenikać przez ściany kiedy chcesz
Wampiryzm level 6 - [cena: 60 dusz] raz na turę możesz przemieniać dowolnego żywego człowieka w Wampira (level5)
Objawienie level 4 - [cena: 40 dusz] widzisz Niewidzialnych
Unjar level 3 - [cena: 30 dusz] odzyskanie 5żw co turę
Unjar level 5 - [cena: 50 dusz] wytworzenie Wiatr Życia który niszczy do 100 nieumarłych w danym kierunku
Zgon:
Rasa: Cyborg
Wygląd: Niewiele różni sieod człowieka, za wyjatkiem dwóch zelaznych płyt po prawej i lewej stronie głowy, oraz świecących, czerwonych oczu. Nosi na sobie czarny kombinezon ze sporym "Z" na plecach.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: Ma raka płuc i coś nieprzyjemnego za paznokciami.
Początkowe statystyki:
Żywotność 20+50
Siła 10
Szybkość 2
Drugorzędne statystyki:
Energia 10
Sprzymierzeńcy 10
Bonus:
Przetop srebra - "Twórstwo amunicji" zamiast ołowianych pocisków tworzy srebrne pociski
Udoskonalenia:
Termowizja - widzisz ciepło jeśli chcesz
Tarcza Antymagiczna - [tylko po zniszczeniu dowolnej istoty z mocami magicznymi] odporność na ofensywne czary poziomów 1,2,3,4
Przeróbka rąk - masz w ramieniach paralizatory i możesz ciskać przedmiotami do 150kg na max. 30m
Wzmocniony pancerz - +50żw (te udoskonalenie można brać wiele razy)
Shade:
Rasa: Wódz Plemienia Wilkołaków
Wygląd: http://www.ilmondodielena.it/tendress/l ... olf-11.jpg
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania:
Podstawowe statystyki:
Żywotność 10
Siła 5 (+2)
Szybkość 5
Statystyki zdolności:
1. Zdolności plemienne 5
2. Zdolności ewolucyjne 5
3. Zdolności plugawe 0
4. Szacunek 10
Bonus:
Eteryczny - twoje szpony zadają obrażenia Upiorom
Zdolności ewolucyjne:
Masowa ewolucja level 1 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 1
Masowa ewolucja level 2 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 2
Masowa ewolucja level 3 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 3
Masowa ewolucja level 4 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 4
Masowa ewolucja level 5 - automatycznie wszyscy twoi kompani mają twoje moce ewolucyjne z levelu 5
Twardość skóry level 1 - +5żw
Twardość skóry level 2 - +2 siły
Twardość skóry level 3 - niemagiczna i niespecjalna broń biała nie zadaje ci obrażeń
Twardość skóry level 4 - srebrne kule powodują 2 razy mniejsze obrażenia
Twardość skóry level 5 - wym.MasowaEwolucja5; stajecie się odporni na niemagiczne ataki (oprócz ognia i trucizn)
Stalowe pazury level 1 - twoje pazury mogą zniszczyć zwykłe pazury innych wilkołaków
Stalowe pazury level 2 - możesz wspinać się po pionowych powierzchniach
Stalowe pazury level 3 - twoje pazury przebijają stal
Stalowe pazury level 4 - twoja siła jest zdwukrotniona zawsze
Stalowe pazury level 5 - twoje pazury mogą blokować każdą broń białą
Srebrzystość level 1 - twoje pazury stają się srebrne, sierść staje się siwa
Srebrzystość level 2 - posiadasz infrawizję (widzenie przez materię)
Srebrzystość level 3 - srebro zadaje ci o połowe mniej obrażeń
Srebrzystość level 4 - masz dodatkowy zmysł ostrzegający przed bezpośrednim zagrożeniem
Srebrzystość level 5 - raz na turę możesz wystrzelić z oczu potężnym laserem
Srebrzystość level 6 - widzisz Niewidzialnych
Skok level 1 - możesz skakać 5m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
Skok level 2 - możesz skakać 20m w górę (lub w po skosie do góry w przód)
Vivendo Due:
Wygląd: Nie wiecie kto to jest, ale w myślach zapowiedział wam, że przybędzie na 6 stronie tej gry jeżeli nie będzie jeszcze rozstrzygnięcia. Automatycznie pozostali przy istnieniu Władcy Zombie staną się sojusznikami w walce z tym potężnym Królem Zombie i jego armii.
Uszkodzenia ciała nie do odbudowania: ?
Statystyki mocy:
1. Moce magiczne ?
2. Moce półmagiczne ?
3. Moce mutacyjne ?
4. Moce technologiczne ?
5. Moce walki ?
6. Moce przywódcy ?
Moce:
?
Ranking wygranych pisze: Wojny Żywych Trupów - Seto
Wojny Żywych Trupów 2: Masakra w Metrze - brak, padł serwer
Wojny Żywych Trupów 3: Alternatywna Rzeczywistość - Zapał
Wojny Żywych Trupów 4: Twierdza - Zapał
Wojny Żywych Trupów 5: Godziny Szczytu - Zapał
Wojny Żywych Trupów 6: Wojny Blokersów - Zgon
Wojny Żywych Trupów 7: Wojna o Nuneaton - AC
Wojny Żywych Trupów 8: Zdobądź Flagę! - Tero Kir, Zapał, Arxel
Wojny Żywych Trupów 9: Plemiona Ziemskie - Zgon
Mapa Pola Walki:
Kanały... a niech będą : Basen-Tesco-Szkoła-Blok1-Blok5-Blok11-Elektrownia-Tesco i odgałęzienie: Szkoła-Ratusz-Policja-Straż Pożarna-Elektrownia
Wszystko chyba zostało powiedziane (pod względem zasad) w Rekrutacji do której zapraszam w celu zapoznania się z zasadami własnej rasy (bo po co całość czytać?).
Immunitetów brak. Wszyscy zaczynają w innych miejscach. Zapał nie ma jeszcze postaci, ale zapowiadał Wilkołaka.... jeśli dziś się nie zarejestruje to pierwszy update będzie bez niego (a właściwie drugi bo początek to też niby update).
W pierwszym poście tutaj wybierzcie sobie bonus! (Memo już ma, ale potem dopisze).
Memo:
Od zawsze na to czekałeś. Siedząc w swoim mieszkaniu w bloku numer 1 przed wyjściem do pracy o 7:30 włączyłeś telewizor i zobaczyłeś, że w stolicy kraju trwa jakaś wojna - oddziały wojskowe ścierają się z przemienioną ludnością, dodatkowo coś Niewidzialnego zsyła na miasto ogniste kule, a kilka grup Wilkołaków próbuje przedrzeć się przez kordon rządowych Cyborgów i zaatakować parlament. Wyjrzałeś przez okno - tu jeszcze nic się nie stało, obraz z telewizji jest na żywo, tam walki trwają już kilka godzin. Otworzyłeś swoją pancerną szafę i wyjąłeś z niej swojego shotguna i pistolet. Chyba powinieneś iść do sąsiada z dołu, ten stary psychol napewno już ma jakieś materiały wybuchowe i tarcze balistyczne. No tak... dziś darujesz sobie pracę w Laboratorium Cywilnym, choć być może w nocy skończono już projekt Mocy dzięki któremu każdy miałby Tarcze Psioniczne. Jest godzina 8:00.
Trocinka:
Jesteś na Parkingu. Nie pamiętasz co było wcześniej. Dwóch ludzi kręci się przy wejściu na cmentarz... nie masz mocy żeby ich choćby trochę postraszyć, ale wyczuwasz, że pod grobami są całe kłosy dusz do zbierania.
Asd7:
Wczesne godziny poranne - okres lata. Stoicie przed wielkimi drzwiami Tesco. Są otwarte i stoi w nich kobieta. Po krótkiej chwili krzyknęła i uciekła do środka. Czujnik ruchu nie zamknął drzwi. To może być twoja pierwsza ofiara. Nie wiesz co się działo chwilę wcześniej, nie wiesz skąd pochodzisz - nie znasz nic z przeszłości. Wiesz natomiast, że istnieją pewne Zasady.
Zgon:
Jesteś w jakimś pomieszczeniu [Jak wybierzesz sobie czy masz podwładnych to tu właśnie ktoś się pojawi] twoje ręcę są czerwone od krwi a na podłodze leżą trzy zmasakrowane zwłoki naukowców. Pod ścianami stoi kilka wyłączonych Cyborgów. Są popsute. Wyjście to jedne czerwone drzwi.
Shade:
Stoisz w centralnym punktcie Starożytnego Kręgu. Nie pamiętasz co było wcześniej, ale wiesz o co teraz chodzi. Widzisz na parkingu samochód z którego wysiadają dwie osoby. Są uzbrojone, to chyba strażnicy. Nie zobaczyli cię.
Asd7:
Żywotność: 5
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
Memo:
Żywotność: 5
Ekwipunek: Shotgun (16 naboi), Pistolet (32+64 naboi)
Ilość podwładnych: 0
Ilość zabitych zombie: 0
Trocinka:
Żywotność: 10
Ilość dusz: 0
Zgon:
Żywotność: 20
Ekwipunek: Karabin Maszynowy 200 naboi
Ilość zabitych: 0
Shade:
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość Współplemieńców: 0
Ilość zabitych: 0