Czasy Rebelii [Star Wars]
: wtorek, 24 czerwca 2008, 21:16
A więc w końcu się na to zdecydowałem. Sesja którą chciałbym poprowadzić rozgrywać się będzie mniej więcej rok po bitwie o Yavin i wydarzeniach przedstawionych w "Nowej Nadziei". Sesja miała by być poprowadzona na klasycznych zasadach SW d20 w oparciu o "Revised Core Rulebook" i "Hero's Guide". Oczywiście cała mechanika dla graczy sprowadza się do napisania karty postaci i późniejszych awansów. Resztą zajął bym się ja. A tak naprawdę szczegóły są do ustalenia
P.S. W związku z okresem gry stanowczo oddradzam granie którąś z klas Jedi
EDIT: Jeśli chodzi o podręczniki proszę się zgłaszać do mnie na PW
EDIT2:
Biorąc pod uwagę pytania i sugestie pewnej osoby kilka wyjaśnień:
- Mechanika ograniczona jest tylko do napisania karty - jej znajomość nie jest potrzebna, a o tych podręcznikach wspomniałem tylko w kontekście spisu atutów i umiejętność. Niczym innym nie trzeba się przejmować. Tak naprawdę jeśli ktoś chce może dać mi zarys postaci, a ja już się zajmę przełożeniem tego na mechanikę .
-Zaczynamy postaciami na pierwszym poziomie. W związku z tym zaczynacie z podaną w podręczniku liczbą kredytów (pieniędzy) które jednak możecie wykorzystać do zakupu sprzętu.
-Grę zaczynacie na planecie Velmor - planeta oficjalnie neutralna lecz tak naprawdę kontrolowana przez Imperium, na której w tym okresie osiedliło się wielu Alderaanczyków, ze względu na podobieństwo klimatyczne i podobne społeczeństwo ( na Velmorze również panuję monarcha[kontrolowana przez Imperium ale zawsze monarchia])
-Postacie mają być w miarę realistyczne( czyt: nieślubne dziecko Imperatora i Luka nie przejdzie ;P). Warto podkreślić, że istoty ras obcych odgrywa się trudniej ale jeśli ktoś czuję się na siłach to można wymyślać najdziwniejsze rasy (z paroma małymi wyjątkami)
No na razie chyba tyle...
P.S. W związku z okresem gry stanowczo oddradzam granie którąś z klas Jedi
EDIT: Jeśli chodzi o podręczniki proszę się zgłaszać do mnie na PW
EDIT2:
Biorąc pod uwagę pytania i sugestie pewnej osoby kilka wyjaśnień:
- Mechanika ograniczona jest tylko do napisania karty - jej znajomość nie jest potrzebna, a o tych podręcznikach wspomniałem tylko w kontekście spisu atutów i umiejętność. Niczym innym nie trzeba się przejmować. Tak naprawdę jeśli ktoś chce może dać mi zarys postaci, a ja już się zajmę przełożeniem tego na mechanikę .
-Zaczynamy postaciami na pierwszym poziomie. W związku z tym zaczynacie z podaną w podręczniku liczbą kredytów (pieniędzy) które jednak możecie wykorzystać do zakupu sprzętu.
-Grę zaczynacie na planecie Velmor - planeta oficjalnie neutralna lecz tak naprawdę kontrolowana przez Imperium, na której w tym okresie osiedliło się wielu Alderaanczyków, ze względu na podobieństwo klimatyczne i podobne społeczeństwo ( na Velmorze również panuję monarcha[kontrolowana przez Imperium ale zawsze monarchia])
-Postacie mają być w miarę realistyczne( czyt: nieślubne dziecko Imperatora i Luka nie przejdzie ;P). Warto podkreślić, że istoty ras obcych odgrywa się trudniej ale jeśli ktoś czuję się na siłach to można wymyślać najdziwniejsze rasy (z paroma małymi wyjątkami)
No na razie chyba tyle...