RTS - sesja

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.

Wybierz realia, w których chciałbyś grać.

Warhammer 40k
5
31%
Warhammer
5
31%
Warcraft
2
13%
II Wojna Światowa
1
6%
Fikcyjny konflikt XXI wieku
3
19%
 
Liczba głosów: 16
denis
Marynarz
Marynarz
Posty: 155
Rejestracja: czwartek, 28 czerwca 2007, 12:52
Numer GG: 1728710

Re: RTS - sesja

Post autor: denis »

Po zastanowieniu sie tez chyba odpadne z tego przedsiewziecia ...
Chyba jednak nie jest to najlepszy pomysł
Soreh
Majtek
Majtek
Posty: 77
Rejestracja: czwartek, 13 kwietnia 2006, 21:53
Lokalizacja: Piekłopolis
Kontakt:

Re: RTS - sesja

Post autor: Soreh »

Fajnie by było gdyby to było bazowane tylko na uniwersum i samym bitewniaku, a nie grze komputerowej :/ To kicha wtedy wychodzi
.:| Samozwańczy Pogromca Języka Polskiego |:.
Obrazek
Mrodnim
Marynarz
Marynarz
Posty: 195
Rejestracja: środa, 18 lipca 2007, 11:10
Numer GG: 2461120
Lokalizacja: Twisting Nether

Re: RTS - sesja

Post autor: Mrodnim »

Sorki, ale ostatnio miałem mało czasu na zajęcie się czymkolwiek na forum, więc poniżej przedstawiam ogólne zasady:

I. Kampania

Z racji, że do sesji młotka jest więcej chętnych, przeprowadzę więcej potyczek. Ale żeby nie było takich sytuacji, jak "...a ja chce Necronów albo Chaos!", umieściłem nieco fabuły do poszczególnych kampanii, tak żeby do wyboru było mniej, wcześniej ustalonych przeze mnie ras. Kampania to seria bitew między dwójką graczy( o ile będą chcieli grac dalej po pierwszej potyczce) na stworzonej przez GM'a mapie. Dla każdej rasy, udostępnionej w danym pojedynku będą do wykonania pewne zadania( po to np. żeby zdobyć przewagę nad wrogą armią etc.) lub po prostu zwykłe wyrzynanie do ostatniego wojaka.

II. Rasy

W grze ogólnie bedzie można prowadzić do boju armie Space Marines, Chaos Space Marines, Eldars, Orcs, Necrons, Tau oraz Imperial Guard.

III. Armia

Na początku sądziłem, aby niemal w całości gra opierała się na DoW ale to byłby zdecydowanie błąd. Do armii, gracz może wcielić każdą jednostkę znaną z tych z DoW, tak samo jak i uzbrojenie. Umiejętności, które także zerżnałem wprost z gry nie będzie trzeba wykupywać w bazie, każda jednostka będzie mogła ich używać od razu ( te co lepsze obłoży się niewielkim kosztem zasobów). Zwykle w podstawowych oddziałach każdej rasy będzie w drużynie po 10 żołnierzy, ale szczegóły w opisie każdej z nich. Będzie możliwe rekrutowanie jednostek w bazie, co do ich uzbrojenia
gracz wcześniej musi powiedzieć mi, w co dana drużyna ma być wyekwipowana, przykładowo drużyna Space Marines z Heavy Bolterami.

IV. Baza

Nie będzie bezsensownego budowania w czasie gry budynków, generatorów itp. Gracze lądują na mapie z dobrze chronioną bazą z każdym budynkiem potrzebnym do produkcji oddziałów i pojazdów oraz zbierania zasobów. Czasem się zdarzy, że celem będzie unicestwienie całej bazy wroga, lecz rzadko.

V. Zasoby

Zasoby znane z DoW czyli rekwizycja i energia. Ta pierwsza potrzebna jest do produkcji piechoty, zaś energia jest
ważna, kiedy jest zapotrzebowanie na pojazdy. Rekwizycja tworzy się samoistnie, a energię wytwarzają generatory.
W bazie jest już dość generatorów, aby nią dobrze prosperować. Rekwizycji jest tyle, ile wam zostało po zakupach.
Gromadzi się powoli, ale na mapie będzie kilka miejsc, gdzie to wytwarzanie można przyspieszyć. Nie będą to te same miejsca co w DoW ale specjalne budynki, które po zajęciu produkują więcej i szybciej rekwizę. Przeciwnik może je oczywiście odbić. Co turę będę każdemu graczowi będę pisał ile uzyskał zasobów.

VI. Bitwa

Oto etapy rozpoczęcia gry :

1. Gracze wybierają rasę z dostępnych,
2. Przy pomocy początkowych zasobów kupujecie jednostki, pojazdy, oddziały itp.
3. Wybieracie dowódcę i nieco go charakteryzujecie zn. imię, nazwisko, nazwa kompanii/ zakonu którym dowodzi.
Może być też jakiś portret art etc.
4. Po utworzeniu armii i przydzieleniu punktu startowego, gracze mogą zacząć.

VII. Rasy i jednostki

Poniżej przedstawiam jednostki wchodzące w skład armii poszczególnej z ras. Każdą z nich opisują pewne dane -
WW( walka wręcz) OD ( obrażenia dystansowe) Koszt ( ile potrzeba rekwizy i energii, aby rekrutować jednostkę)
i WT( wytrzymałość) UWAGA! Wartości odnoszą się do całej drużyny, nie do pojedynczego członka armii. Mechanikę uprościłem, jak tylko mogłem.

Space Marines

Dowódcy:

Force Commander ( główny dowódca SM)
WW- 414-505, OD- 167-182, Koszt- brak, WT-1800
Zdolności: Podnosi morale, Orbitalne bombardowanie
ekwipunek: plasma pistol, Deamonhammer

Chaplain (dowódca, )
WW- 255-300, OD-140-168, Koszt-260,WT- 1200
Zdolności: leczy, podnosi morale, obniża morale wroga
ekwipunek: Crozius Arcanum, plasma pistol

Librarian( psionik)
WW-10-124 ,OD-136-148, Koszt-240,WT-1400
Zdolności: obniża morale wroga, podnosi morale
ekwipunek: plasma pistol, force sword

Apothecary( medyk)
WW-21-35,OD-brak, Koszt-60,WT- 500
Zdolności: leczy pobliskie oddziały
ekwipunek: chainsword

Sergeant(dowodzi drużynami Marines i Assault Marines, )
WW-162-198 ,OD-81-97 ,Koszt-75 ,WT-650
ekwipunek: powerfist, plasma pistol

Oddziały:

Space Marines Squad( wszechstronna piechota)
WW-256-312,OD-136-168,Koszt-390, WT-390
Ekwipunek: granaty, heavy bolter, missile launcher, plasma gun, flamer

Assault Space Marines Squad (piechota)
WW-576-592, OD-88-112, Koszt-440, WT- 470
ekwipunek: Bolt pistol, chainsword, meltabombs

Space Marine Bike Squadron (piechota na motocyklach)
WW-48-62, OD-204-225, Koszt-150, 50, WT-750
ekwipunek - plasma gun, bolter, chainsword, flamer

Grey Knights( ciężka piechota)
WW-480-960, OD-162-174, Koszt-360, WT-800
ekwipunek: Nemesis Force Halberds, Storm Bolter

Terminator Squad (ciężka piechota)
WW-352-520, OD-320-336, Koszt-440, WT-665
ekwipunek: teleports, power fist, storm bolter, assault cannon , heavy flamer

Assault Terminator Squad( ciężka piechota)
WW-800-1080 , OD-brak, koszt-440, WT-800
ekwipunek: Thunder Hammer, storm shield, teleports

Scout Squad ( piechota, zwiad)
WW-24-28, OD-40-48, koszt-180, WT-230
ekwipunek: camouflage suit, bolter, knife, sniper rifle, flamer, plasma gun

Pojazdy:

Rhino(transporter)
koszt-70, WT- 2000

Land Speeder( lekki szturmowiec)
OD- 150, koszt-95, WT-1050

Drednought(pojazd kroczący)
WW-325-396, OD-, koszt-305, WT-4800
ekwipunek: Drednought close-combat weapon, flamer, assault cannon, two-linked lascannon

Hellfire Drednought( pojazd kroczący)
WW-, OD-19-23 / 211-235, koszt-250, WT-3300
ekwipunek: assaultcannon, hellfire missile launcher

Whirlwind ( mobilna artyleria)
OD-348-532, koszt-300, WT- 2500
ekwipunek: missile battery

Predator (czołg)
OD-185-225 / 64-77, koszt-300, WT-5820
ekwipunek: autocannon, heavy bolter(2x), two-linked lascannon, lascannon(2x)

Space Marine Razorback( uzbrojony transporter)
OD-268-300, koszt-100, WT-2000
ekwipunek: two-linked lascannon

Space Marine Vindicator ( czołg burzący)
OD-620-897, koszt-300, WT-5645
ekwipunek: massive cannon, trawl

Land Raider( ciężki, opancerzony transporter)
OD-770-880 / 116-216 ,koszt-400, WT-10000
ekwipunek: two-linked heavy bolter, two-linked lascannon (2x)

Resztę ras postaram się opisać do jutra, no i cdn. czyli osprzęt itp.
"They themselves are miserable. That's why they need someone more miserable than them.Those are not human.Those are not people..."
Zablokowany