[Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Zablokowany
Dimitrij Urianov
Pomywacz
Posty: 71
Rejestracja: sobota, 17 marca 2007, 21:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Searching for fuel.

[Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: Dimitrij Urianov »

Dead Echoes powstało spory czas temu - zdążyło ulec wielu zmianom. Ta sesja oparta jest na wersji beta, jednak pojawią się w niej elementy w niej nie zawarte.
Przyjmę do 4 graczy którzy gotowi są zmierzyć się z nieznanym światem, pewną mgławicą i pewną istotą pozaziemską. Jeżeli ktoś chciałby zagrać kimś należącym do innej korporacji niż te zawarte w PDFie (dostępne jeszcze Far Flight oraz Zynth) poproszę o PM.
http://www.megaupload.com/pl/?d=JQXZ0O6P - Beta

Mgła. Cholerna mgła.
Kula sensorów trzeszczała, wskazując setki nieistniejących kontaktów. Co chwilę na mostku rozlegał się cichy pisk, gdy dalekosiężny system namierzania zlokalizował potencjalnego przeciwnika. Wbrew odczytom komputerów okręt bojowy okazywał się być skupiskiem zjonizowanego gazu lub kawałkiem metalu unoszącym się w przestrzeni.
Przez mgłę sunął długi, smukły Igłostatek korporacji Far Flight. Zainstalowane na dziobie reflektory przeczesywały gaz, oświetlając dryfujące obiekty. Odległy błysk oświetlił sylwetkę drugiego Igłostatku, lecącego daleko za pierwszym.

Selim do Vishnu. Tracimy wizualny z wami.
Transmisja przerwała ciszę na mostku Igłostatku Vishnu. Kapitan podniósł słuchawkę komunikatora.
Selim, zostało tylko kilka sektorów po tej stronie. Wasz status?
Odpowiedziało długie trzeszczenie. Połączenie przerwane. Chwilę potem znowu odezwała się załoga Selim.
Tu Selim, jesteśmy. Chmura szczątków. Zostało pięć sektorów do przeczesania, nie wiem czy...
Głośny pisk przerwał rozmowę. Kula sensorów wyświetliła duży obiekt bezpośrednio nad Vishnu.
Czekajcie, Selim - mamy tu coś, prawdopodobnie to poszukiwany.
Ponownie zapanowała cisza wszyscy modlili się, by konstrukcja Igłostatku nie zahaczyła o coś podczas obrotu.
Zaprzeczam, Selim - to wrak krążownika SOL.
Kilku obecnych na mostku westchnęło. Poszukiwanie okrętu T'Naww trwało już drugi dzień. Stary statek badawczy prowadził badania nad wrakiem niszczyciela Prekursorów. Nie wyglądało to jednak na jedną z tych misji o których się tyle czytało - "Kontakt zerwany. Podejrzewamy awarię/atak wroga". Wszystko było w porządku - w terminie załoga T'Naww zdała raport i przesłała listę wyposażenia które miało zostać dostarczone.
Problem w tym, że zarówno fregata T'Naww jak i wrak nie były na swoim miejscu. Podejrzewając wybicie z kursu, kapitan Igłostatku Vishnu, pełniącego rolę niszczyciela patrolowego wezwał wsparcie i rozpoczął przeszukiwanie pobliskich sektorów. Bezskutecznie.
Sensor znowu zapiszczał. Tym razem identyfikacja była szybka - boja nawigacyjna.
Selim? Mamy coś. Boja T'Naww
Kapitanowi Amritowi odpowiedziała cisza.
Selim, jesteście tam?
Ekran komunikatora wyświetlił wiadomość tekstową. Selim potwierdza i wraca do bazy.
Po chwili za oknami pojawił się kontur wraku, wraz z zadokowaną w okolicy mostka fregatą. Trzasnęły czyjeś słuchawki rzucone na pulpit. Kulę sensorów zastąpił wizerunek Dr. Indu, przewodzącej operacją badawczą.
T'Naww do Igłostatku Vishnu. Cieszę się, że was widzę.
Z okolicy zarządzania uzbrojeniem rozległy się brawa. Chwilę potem wiwaty ogarnęły cały mostek.
To co odkryliśmy... Trzask.

Trzask.

jest niewyobrażalne. To rewoulcja. Trzask
Generał Mael spojrzał na projekcję Dr. Indu. Jego okręt, lotniskowiec "Helios" znajdował się zaledwie kilkaset kilometrów od Igłostatku Vishnu i T'Naww. Rewolucja dla Far Flightu nie mogłby zostać przeprowadzona bez wiedzy VMS. Po to został tu wysłany - zarówno on, jak i jego załoga nienawidzili tego miejsca - było niebezpieczne, a w okresach spokoju nudne.
Nie postawi załogi na stanowiska bojowe. Podniósł słuchawkę interkomu i wybrał kwatery pierwszego oficera, nawigatora i nadzorcy biura politycznego. Ktoś musiał zatwierdzić operację...

Trzask
Potrzebujemy czasu by się z tym uporać i w pełni aktywować, ale... tego jeszcze nikt nie widział. Trzask
Dowódca Isamu patrzył spokojnie na twarz Dr. Indu, starając się odczytać emocje z niewyraźnej projekcji holograficznej. Mimo wielkich zakłóceń jasne było, że jest niesamowicie podekscytowana tym odkryciem. Coś, co zmieni przyszłość, będzie rewolucją... zarząd wysłał go tu razem z najnowszej generacji niszczycielem szturmowym "Shinju" by nadzorować poczynania Far Flight oraz największego konkurenta - VMS. Zamaskowany okręt podążał za dryfującym wrakiem kiedy niespodziewanie ruszył z miejsca - obecnie zajmował pozycję na granicy zasięgu sensorów Igłostatku.
Isamu podniósł bezprzewodowy komlink.
Oficerowie, sala konferencyjna za piętnaście minut - spotkanie. Bez pytań. Połączyć nas w miarę możliwości z sztabem Crystal.

Trzask
AAAAAAAARGH!
Przed oczami Kanyi przesunął się rozkodowany pakiet danych. Jednocześnie w głowie wciąż rozbrzmiewały połączone głosy trzech źródeł nadających do swoich dowódców.
Kanya? Wszystko w porządku? Max odwrócił się w fotelu.
Zależy czy chodzi o samopoczucie czy to co się dzieje na zewnątrz. Tam jest w porządku, chociaż mam masywną komunikację. A poza tym, wszyscy drą się prosto do mojego mózgu i nie mogę zatkać uszu. Kanya zamknęła oczy, ponownie zagłębiając się w danych statku. Ponownie przestudiowała nagrania sondy - tym razem wszystkie po kolei.
Max, mamy tu coś. Jakieś odkrycie Far Flight, odnośnie tego wraku który śledzimy. Obudziłam już profesora Anthony'ego, kapitan jest w drodze na mostek.
Kanya odłączyła się od aparatury sprzęgającej ją z głównym komputerem statku dowodzenia Zynth. Rewolucja konkurencji bez ich udziału?


Cztery korporacje, jeden cel. Nie jest to stricte Operacja - bardziej przygoda.
W zależności od tego po której stronie stanie gracz (lub gracze), tak potoczą się jego losy.
NanoTec postawi tutaj na sprawdzonego agenta - nie rozwiąże sprawy czystą siłą - korporacja mogłaby ponieść straty. To dla graczy, którzy lubią agenta 007 - spokojne przygotowanie terenu, by na koniec wysadzić wszystko w powietrze.

VMS potrzebuje rewolucji, a kapitan Mael awansu. Lotniskowiec nie jest najlepszym wyborem do ataku na Igłostatek - zwłaszcza na terytorium gdzie zaawansowane sensory Far Flight górują nad ograniczonymi VMS. Mimo tego na pokładzie "Heliosa" znajdują się wyszkoleni marines, zdolni do zajęcia okrętu wroga siłą. VMS jest dla gracza-żołnierza lub pilota - może i w bezpośrednim starciu "Helios" skończy jako kolejny wrak, jednak przygotowany atak może zadecydować o zwycięstwie VMS.

Kapitan Far Flightu nie jest fanatykiem Idei, jednak będzie jej lojalny. Jego załoga ma za zadanie ochronić odkrycie przed wrogimi oczami i rękami - czego może dokonać przy pomocy mocno uzbrojonego Igłostatku. - Zmuszeni do obrony, Far Flight przyjmie rolę żółwia. Ale nie tylko - ten, kto ma ochotę na spacer po opuszczonych korytarzach starego statku jest mile widziany.

Zynth potrzebuje kroku milowego, nowego odkrycia. Załoga lekkiej, prawie pozbawionej broni fregaty dowodzenia Zynth nie ma szans w bezpośrednim starciu - jednak dostęp do komputera może wystarczyć. - Obracając maszyny przeciwko twórcom oraz tworząc broń z niczego, naukowcy Zynth mogą wiele zdziałać. Celownikiem może być terminal, a bronią system gaśniczy statku. Efektem chaos i zrzucenie oddziału wroga do zgniatacza śmieci. Obsługa komputerów nie ogranicza się tu jednak do zdania/nie zdania testu łamania zabezpieczeń.

Jeżeli dwóch graczy stanie po przeciwnych stronach, mogą próbować wszystkiego. W razie kryzysu nawet zawrzeć sojusz, planując dla towarzysza-konkurenta pozostanie na polu bitwy jako bohaterskiego obrońcy. MG nie musi wiedzieć o sojuszu.

Karta:

Imię, nazwisko (ew. nick):
Planeta pochodzenia:
Frakcja:
Dodatkowe (Zdarzenie - jedno):
Manewr:

Atrybuty
Siła:
Wytrzymałość:
Zręczność:

Inteligencja:
Bystrość:
Zdoloności Techniczne:

Manipulacja:
Charyzma:
Opanowanie:

Szybkość:

30 punktów do podziału
Specjalizacje

Artylerzysta
Atleta
CQC
Kamuflaż
Kierowca
Pilot
Strzelec
Fałszerz
Medyk
Sieciarz
Technik
Cwaniak
Negocjator
Oszust
Oprawca
Przywódca
Sztuka przetrwania

30 punktów
Atrybut ma maks. wartość 10, specjalizacja - 7.

Opis (opcjonalny):

Jeżeli są jakieś pytania - pytać. Wyposażenie zostanie przydzielone podczas samej gry (wyjątkiem jest Zynth, jeżeli ktoś zamierza spróbować).
Ostatnio zmieniony czwartek, 15 stycznia 2009, 23:13 przez Dimitrij Urianov, łącznie zmieniany 1 raz.
QuartZ
Pomywacz
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek, 12 stycznia 2009, 22:07
Numer GG: 1552322
Lokalizacja: 431B

Re: [Dead Echoes beta - system SciFi] First Encounter

Post autor: QuartZ »

Moja karta postaci. Co prawda chciałem wylosować sobie własny statek w zdarzeniu, ale liczby dały mi i tak zbiegiem okoliczności coś co przynajmniej przyda się w obecnej sesji. Oczywiście nie będę też interpretował zbyt przyjemnie, o by mi za łatwo nie było :P

Imię: Garret
Planeta pochodzenia: Stacja kosmiczna
Frakcja: Zynth

Dodatkowe (Zdarzenie - jedno): Prekursor (losowanie za pomocą randomizer.org, a nie fizyczną kością). Jest urodzonym negocjatorem i dyplomatą prawdopodobnie wcześniej służącym na jednostce dyplomatycznej. Nie posiada wiedzy na temat obsługi uzbrojenia ani technologii wojskowych jakimi posługiwała się ich rasa, ale zna podstawy którymi dzieli się z graczem jeśli chodzi o ich technologie ogólnie. Pomaga graczowi uzupełnić braki w charyzmie i zdolności przekonywania innych do swoich racji, chociaż nie zawsze skutecznie.

Manewr: McGyver

Postać jest naukowcem wysłanym przez Zynth jako Sci-Bot, czyli w większości zmechanizowana. Aby lepiej sprawdzać się we wraku mechaniczne nogi wymienione zostały na podwozie typu "pająk" z magnetycznymi zakończeniami. Niestety okazuje się ono wyjątkowo powolne w zamian za zmniejszenie gabarytów i większą mobilność. Po zamianie w Sci-Bota Garret zachował swoje ludzie prawe ramię i głowę oraz niewielki fragment tułowia. Pozostałe elementy zostały maksymalnie dostosowane pod kątem aparatury badawczej i podstawowych zestawów narzędzi, przez co w walce wręcz jest prawie całkowicie bezbronny. Introwertyk i w pewnym sensie dziwak w wolnym czasie spędzający czas na pilotowaniu niewielkich pojazdów w kierunku wszelkich obiektów jakie go w danej chwili zainteresowały. Prawdopodobnie to pozostałość po dzieciństwie spędzonym na stacji kosmicznej z której inaczej niż statkiem wydostać się nie dało.

Atrybuty

Siła: 2
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 3

Inteligencja: 7
Bystrość: 5
Zdolności Techniczne: 6 (+1)

Manipulacja: 2
Charyzma: 0
Opanowanie: 3

Szybkość: 1

Suma - 30

Specjalizacje

Artylerzysta - 3
Kamuflaż - 3
Kierowca - 1
Pilot - 4
Strzelec - 1
Medyk - 5
Sieciarz - 6 (+1?)
Technik - 6 (+1?)
Sztuka przetrwania - 1

Suma - 30
Ostatnio zmieniony sobota, 17 stycznia 2009, 22:10 przez QuartZ, łącznie zmieniany 1 raz.
"Obserwujemy ciekawe zjawisko: bełkot jako środek porozumiewawczy między ludźmi."
Stanisław Jerzy Lec,
On na pewno wiedział o przyszłości internetu - jasnowidz!
Dimitrij Urianov
Pomywacz
Posty: 71
Rejestracja: sobota, 17 marca 2007, 21:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Searching for fuel.

Re: [Dead Echoes beta - system SciFi] First Encounter

Post autor: Dimitrij Urianov »

Zaakceptowane. Ktokolwiek jeszcze?
Pytania/wątpliwości można wysyłać na PM.
Maupi$hon
Szczur Lądowy
Posty: 5
Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2009, 16:50
Numer GG: 0

Re: [Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: Maupi$hon »

Cześć!
Ja i mój znajomy, który zaraz się zaloguje, jesteśmy chętni. Już pracujemy nad kartami postaci.

PZDR
CIERPIENIE, BÓL, KIEŁBASA, CIERPIENIE, BÓL, KIEŁBASA, CIERPIENIE, BÓL, KIEŁBASA.


Jestem agent Ziobro-Ziobro-Siedem
Pierwszy_z_Lewej
Szczur Lądowy
Posty: 6
Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2009, 16:48
Numer GG: 1101248
Kontakt:

Re: [Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: Pierwszy_z_Lewej »

Witam, to właśnie ja - oficjalnie podaję chęć uczetnictwa :) Karta postaci już się robi!

EDIT: Wszystko gotowe, wklejam obie karty.

Aha, i jeszcze:
1. Strasznie chaotyczny ten wstęp, czuję, że nie do końca łapię co jest grane :D
2. W przypadku naszego pochodzenia - musimy podać jakieś nazwy planet, czy wystarczy sam typ?
3. Zakładam, że nasze postaci mogły mieć jakąś wspólną przeszłość i tak je stworzyliśmy.


MAUPI$HON

Imię, nazwisko: Gerrard
Planeta pochodzenia: Planeta magmowa
Frakcja: NT
Dodatkowe: Dług 8000 Con. Ten dzień na wyścigach nie był szczęśliwy. A żeby móc jakoś powiązać koniec z końcem musiałem podjąc ryzyko.
Jakiś snob z lodowej planety był gotów założyć się ze mną o spore pieniądze. Bardzo nieostrożny snob. Postawiłem na murowanego przegranego,
a on nadal nie domyślił się na czym tak naprawdę mi zależy. Wyścig nie dobiegł jeszcze końca, a on nie miał już przy sobie okrągłych 8000 Con.

Manewr: To wcale nie ja!

Atrybuty
Siła: 3 +1
Wytrzymałość: 3 +1
Zręczność: 4

Inteligencja: 3
Bystrość: 2
Zdoloności Techniczne: 1

Manipulacja: 2
Charyzma: 5
Opanowanie: 2

Szybkość: 5

Specjalizacje
Artylerzysta: 3
Atleta: 3
CQC: 5
Kamuflaż: 3
Pilot: 1
Strzelec: 4
Fałszerz: 2
Technik: 3
Cwaniak: 4
Oszust: 1
Sztuka przetrwania: 1

Opis: Wygląd - krzaczaste brwi, szczupły nos, brązowe oczy, kruczo-czarne włosy, dumna postawa, umięśniona figura.

ANTYK WARIAT

Imię, nazwisko: Jan van Rosengaam
Planeta pochodzenia: Planeta lodowa
Frakcja: NT
Dodatkowe: Zemsta
Małą słabostką Jana zawsze były wyścigi. Małą dopóki nie poszczęściło mu się tak bardzo, że miał w ręku 8000 Con wygranych w jedej kolejce
i szansę na drugie tyle. Wtedy założył się z młodym przybyszem, z którejś z magmowych planet imieniem Gerrard. Był pewien zwycięstwa.
I słusznie, faworyt Jana zajął pierwszą lokatę.
Problem tylko w tym, że młokos uciekł z całą stawką! To już nie chodzi o pieniądze, chodzi o honor.


Manewr: To wcale nie ja!

Atrybuty
Siła: 2
Wytrzymałość: 3
Zręczność: 3

Inteligencja: 4+1
Bystrość: 4
Zdoloności Techniczne: 0

Manipulacja: 5
Charyzma: 4+1
Opanowanie: 3

Szybkość: 2

Specjalizacje
Kamuflaż 2
Strzelec 3
Fałszerz 3
Medyk 4
Cwaniak 2
Negocjator 5
Oszust 3
Oprawca 3
Przywódca 5

Opis:
Dlaczego NT wysłała do tak ważnej misji człowieka o dziwacznym, archaicznym nazwisku, który w dodatku nie ma się za agenta, a znawcę sztuki?
Dlatego, że ten znawca jest największym i najbardziej cwanym sukinkotem w tej części Mgławicy. A przynajmniej do tego miana aspiruje.
Ktoś taki może okazać się bardzo przydatny, zwłaszcza, że drugą wyznaczoną przez korporację osobą jest młody i porywczy Gerrard.
Dziwny zbieg okoliczności, że chłopak o właśnie takim imieniu zwiał kilka miesięcy wcześniej z jego pieniędzmi.

Jan ceni sobie toważystwo ludzi inteligentnych i za takowego się uważa. To osoba dumna, chorobliwie ambitna, nie znosząca przegrywać. Absolutny perfekcjonista.
Do tego błyskotliwy i szybki w rozmowie. Jest pewnie ostatnią osobą, z którą chciałbyś się sprzeczać. I ostatnią, którą chciałbyś mieć po swojej stronie -
jest niesłychanie wymagający, zarówno od siebie jak i od innych.
Bycie estetą nie przeszkadza mu w stosowaniu doraźnych środków persfazji, gdy taka jest potrzeba.
Zadawanie bólu - jak mówi - też jest sztuką. Jeśli nie jest to konieczne nie brudzi sobie rąk walką, ale dobrze wie jak sobie poradzić z jej skutkami.
U przełożonych jest ceniony, za uznanie obowiązku za ważniejszego niż wszystko inne i wszyscy inni.

Jan nosi się nieco staroświecko, ale zawsze w dobrym stylu. Możesz mu zarzucić, że te włosy do ramion, wąsik i bródka są niemodne, ale nie zrobi to na nim wrażenia.
W końcu - on sam wie lepiej.
- The question is - who is Mahna Mahna?
- The question is - who cares?
Dimitrij Urianov
Pomywacz
Posty: 71
Rejestracja: sobota, 17 marca 2007, 21:44
Numer GG: 0
Lokalizacja: Searching for fuel.

Re: [Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: Dimitrij Urianov »

Witamy w kosmosie :)

Nowo wprowadzeni pojawią się w następnym update sesji.
Pozostaje jeszcze jedno wolne miejsce w starciu o T'Naww i tajemnice Prekursorów.
QuartZ
Pomywacz
Posty: 33
Rejestracja: poniedziałek, 12 stycznia 2009, 22:07
Numer GG: 1552322
Lokalizacja: 431B

Re: [Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: QuartZ »

Ja również witam towarzyszy (albo i konkurentów) gry. Oby nam się dobrze grało :)

PS:
Dimitrij: zmienię kartę postaci, bo nie dopisałem wpływu pochodzenia na statystyki, jak zrobili chłopacy. Nie wiem tylko czy moje punkty dodane w :
Sieciarz - 6
Technik - 6
oznaczają, że dodałem 6 do bazowych jedynek z planety, czy są ignorowane jeśli przekroczyłem 1? Ważna kwestia, żebym nie namieszał za dużo.

EDIT:
No i już ... można wprowadzać nowe wątki :]
"Obserwujemy ciekawe zjawisko: bełkot jako środek porozumiewawczy między ludźmi."
Stanisław Jerzy Lec,
On na pewno wiedział o przyszłości internetu - jasnowidz!
Pierwszy_z_Lewej
Szczur Lądowy
Posty: 6
Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2009, 16:48
Numer GG: 1101248
Kontakt:

Re: [Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: Pierwszy_z_Lewej »

Coś nam sesja zamarła, Quartz nie daje znaku funkcjonowania od tygodnia. Pisał coś, że go nie będzie? Chciałbym coś ruszyć, bo chwilowo gra stanęła na planowaniu, co na dłuższą metę jest mało ciekawe - zwłaszcza, jeśli planuje się z BN'ami.
- The question is - who is Mahna Mahna?
- The question is - who cares?
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Re: [Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: Arxel »

Czy rekrutacja jest wciąż otwarta?
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Pierwszy_z_Lewej
Szczur Lądowy
Posty: 6
Rejestracja: sobota, 17 stycznia 2009, 16:48
Numer GG: 1101248
Kontakt:

Re: [Dead Echoes beta - nadal można dołączać] First Encounter

Post autor: Pierwszy_z_Lewej »

Arxel - rekrutacja ponoć jest otwarta cały czas, ale co z tego jeśli MG i reszta graczy jakoś się rozpłynęli? Mój udział w First Encounterze uważam więc za zakończony :/
- The question is - who is Mahna Mahna?
- The question is - who cares?
Zablokowany