[WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
[WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
Dobra, rekrutację czas zacząć.
Tym razem założenia sesji są nieco inne. Musicie, drodzy gracze, w głosowaniu wybrać frakcję i zgłosić się tutaj. Następnie nastąpi podział ról - wszyscy przyjęci do sesji (3-5 zapewne graczy) będą stanowili jeden oddział do zadań specjalnych (z góry zastrzegam, że nastawiony bojowo). Karty postaci stworzycie dopiero wtedy - będą prościutkie, z niewielką ilością mechaniki. Ogólnie nastawcie się na komandosów, wysadzaczy itp. choć jeden czy dwóch 'gadaczy' pewnie też będzie potrzebnych.
Rozgrywka będzie generalnie polegała na tym, że będziecie dostawali misje do wypełnienia. Na początku jako zgrana ekipa którejś z frakcji, a potem... A potem się zobaczy. Kilka nowych sił się ujawni, może ktoś będzie chciał was przekabacić, może zechcecie się rozdzielić? To już wasza rzecz. W każdym razie postaram się żeby było co robić... I od czasu do czasu będę na podstawie różnych działań, głównie waszych, choć zapewne nie tylko, zmieniał tabelkę obrazującą rozkład sił w mieście. A właściwie dwie tabelki... Ale o tym dowiecie się później ]:->
W każdym razie - zgłaszać chęć udziału w czymś takim, tutaj i jednocześnie głosować w ankiecie (chyba że jest wam to obojętne). No i przeczytać kalendarium, kto go jeszcze nie zna.
MG pozdrawia
Kalendarium
17-04-2009 Niewielka grupa polskich rewolucjonistów podnosi rewoltę, kiedy rząd Donalda Tuska uchwala pełne i bezwarunkowe przyjęcie przez Polskę Europejskiej Karty Praw Podstawowych
22-04-2009 Sejm idzie z dymem, rewolucjoniści po zdobyciu popracia wojska (nikt nigdy nie dowiedział się jakimi środkami) opanowywują większą część Polski
23-04-2009 Front Liberalny (jak nazywają się polscy rewolucjoniści) ogłaszają swój program ostrych i daleko idących reform gospodarczych i obyczajowych (minimalne podatki, drastyczne ograniczenie roli państwa, całkowity zakaz aborcji etc.)
24-04-2009 USA i UE podpisują tajne porozumienie na mocy którego Polska ma zostać zaatakowana i ma być w niej ustanowiony ponownie rząd o celach bardziej odpowiadających zachodniemu światu
01-05-2009 Rozpoczyna się pełnoskalowa ofensywa od strony Niemiec.
02-05-2009 Wrocław zostaje ogłoszony miastem-twierdzą, gdy oddziały amerykańskie docierają do Leśnicy. Tego samego dnia Rosja w porozumieniu z USA i UE rozpoczyna atak z Obwodu Kaliningradzkiego.
07-05-2009 Trwają walki o Wrocław, dalej na północ siły niemiecko-francusko-amerykańskie osiągają już linię Wisły. Rosjanie opanowali już północno-wschodnią część kraju. Drogą lotniczą docierają do Polski pierwsze oddziały chińskie.
09-05-2009 Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia opowiadają się przeciwko polityce UE wobec Polski. Ostatnie punkty oporu jednak pozostały już tylko we Wrocławiu i w Tatrach, mimo wsparcia Chin. Sytuacja zbliża się do poziomu grożącego wybuchem wojny światowej.
14-05-2009 W Niemczech wybucha powstanie. Dziś nie jest do końca pewne, co je wywołało, ponieważ było bardzo ograniczone w zasięgu i szybko stłumione, a późniejsze wydarzenia zatarły wszelkie ślady.
17-05-2009 W ruinach Wrocławia bronią się jeszcze oddziały chińskie i polskie, miasto-twierdza stoi jednak już na granicy upadku. Górskie punkty oporu mimo wsparcia Czechów i Słowaków zostały już zdobyte. Chińska Republika Ludowa, w celu uniemożliwienia tzw. Koalicji Północnej wprowadzenia w Polsce swego planu, rozpoczyna ofensywę lądową na Syberię. Oficjalnie wypowiada wojnę USA, a co za tym idzie krajom NATO, oraz Federacji Rosyjskiej.
lata 2009-2012 Konflikt, który nawany zostaje Trzecią Wojną Światową, trwa głównie na terenach Europy, zaangażowane są jednak niemal wszystkie kraje świata.
09-09-2012 Rosjanie w desperacji uruchamiają swój arsenał nuklearny. Kilkadziesiąt głowic trafia głównie w terytorium Polski, gdzie aktualnie przebiega linia frontu zachodniego. Miasto-twierdza Wrocław, jeden z głównych punktów oporu osi Polska-Chiny, mimo że wycelowano w niego rakietę, nie zostaje zniszczony. Później będzie się mówiło, że stare ruskie graty zawiodły. Front wschodni leży podówczas w okolicach południowo-wschodniej Syberii. Odpowiedź Chin jest natychmiastowa. Rakiety niszczą dwanaście największych miast Rosji i prawie trzydzieści baz rakietowych, a także wszystkie rosyjskie okręty podwodne wyposażone w głowice nuklearne. Spośród stu dwudziestu amerykańskich rakiet, które zostały wystrzelone w Chiny sto czternaście zostało strąconych ponad atmosferą przez wystrzelone w tajemnicy chińskie satelity antyrakietowe. Pozostałych sześć rakiet, mających zniszczyć chińskie nuklearne okręty podwodne, spóźnia się.
14-09-2012 Podpisany zostaje rozejm. Duża część Syberii zostaje przekazana Chińczykom, tak że Chiny rozciągają się teraz dużo dalej na północ, ale nie dalej na zachód. Zachodnia Polska, w znacznej większości zamieniona w nuklearne zgliszcza, zostaje przekazana w więkoszości Niemcom, południowy zachód trafia do Czech. Polska w ramach rekompensaty otrzymuje obwód kaliningradzki, setki bilionów dolarów i euro pomocy na odbudowę, pełne prawo do samostanowienia i duże obszary terenu na wschodzie. Ukraina i Białoruś zostają wynagrodzone terenami dawniej należącymi do Rosji. Wrocław, niezdobyty przez całą wojnę, zostaje ogłoszony Wolnym Miastem. Położony teraz na styku Polski, Czech i Niemiec przyjmuje oficjalnie nazwę angielską - Free City of Vratislavia. Każda z trzech zamieszkujących go teraz nacji nazywa go oczywiście po swojemu. W następnych latach Wrocław rozwija się błyskawicznie, dzięki nowym możliwościom które powstają jak zawsze w takim miejscu.
14-02-2020 DZIŚ!
Tym razem założenia sesji są nieco inne. Musicie, drodzy gracze, w głosowaniu wybrać frakcję i zgłosić się tutaj. Następnie nastąpi podział ról - wszyscy przyjęci do sesji (3-5 zapewne graczy) będą stanowili jeden oddział do zadań specjalnych (z góry zastrzegam, że nastawiony bojowo). Karty postaci stworzycie dopiero wtedy - będą prościutkie, z niewielką ilością mechaniki. Ogólnie nastawcie się na komandosów, wysadzaczy itp. choć jeden czy dwóch 'gadaczy' pewnie też będzie potrzebnych.
Rozgrywka będzie generalnie polegała na tym, że będziecie dostawali misje do wypełnienia. Na początku jako zgrana ekipa którejś z frakcji, a potem... A potem się zobaczy. Kilka nowych sił się ujawni, może ktoś będzie chciał was przekabacić, może zechcecie się rozdzielić? To już wasza rzecz. W każdym razie postaram się żeby było co robić... I od czasu do czasu będę na podstawie różnych działań, głównie waszych, choć zapewne nie tylko, zmieniał tabelkę obrazującą rozkład sił w mieście. A właściwie dwie tabelki... Ale o tym dowiecie się później ]:->
W każdym razie - zgłaszać chęć udziału w czymś takim, tutaj i jednocześnie głosować w ankiecie (chyba że jest wam to obojętne). No i przeczytać kalendarium, kto go jeszcze nie zna.
MG pozdrawia
Kalendarium
17-04-2009 Niewielka grupa polskich rewolucjonistów podnosi rewoltę, kiedy rząd Donalda Tuska uchwala pełne i bezwarunkowe przyjęcie przez Polskę Europejskiej Karty Praw Podstawowych
22-04-2009 Sejm idzie z dymem, rewolucjoniści po zdobyciu popracia wojska (nikt nigdy nie dowiedział się jakimi środkami) opanowywują większą część Polski
23-04-2009 Front Liberalny (jak nazywają się polscy rewolucjoniści) ogłaszają swój program ostrych i daleko idących reform gospodarczych i obyczajowych (minimalne podatki, drastyczne ograniczenie roli państwa, całkowity zakaz aborcji etc.)
24-04-2009 USA i UE podpisują tajne porozumienie na mocy którego Polska ma zostać zaatakowana i ma być w niej ustanowiony ponownie rząd o celach bardziej odpowiadających zachodniemu światu
01-05-2009 Rozpoczyna się pełnoskalowa ofensywa od strony Niemiec.
02-05-2009 Wrocław zostaje ogłoszony miastem-twierdzą, gdy oddziały amerykańskie docierają do Leśnicy. Tego samego dnia Rosja w porozumieniu z USA i UE rozpoczyna atak z Obwodu Kaliningradzkiego.
07-05-2009 Trwają walki o Wrocław, dalej na północ siły niemiecko-francusko-amerykańskie osiągają już linię Wisły. Rosjanie opanowali już północno-wschodnią część kraju. Drogą lotniczą docierają do Polski pierwsze oddziały chińskie.
09-05-2009 Czechy, Słowacja, Litwa, Łotwa i Estonia opowiadają się przeciwko polityce UE wobec Polski. Ostatnie punkty oporu jednak pozostały już tylko we Wrocławiu i w Tatrach, mimo wsparcia Chin. Sytuacja zbliża się do poziomu grożącego wybuchem wojny światowej.
14-05-2009 W Niemczech wybucha powstanie. Dziś nie jest do końca pewne, co je wywołało, ponieważ było bardzo ograniczone w zasięgu i szybko stłumione, a późniejsze wydarzenia zatarły wszelkie ślady.
17-05-2009 W ruinach Wrocławia bronią się jeszcze oddziały chińskie i polskie, miasto-twierdza stoi jednak już na granicy upadku. Górskie punkty oporu mimo wsparcia Czechów i Słowaków zostały już zdobyte. Chińska Republika Ludowa, w celu uniemożliwienia tzw. Koalicji Północnej wprowadzenia w Polsce swego planu, rozpoczyna ofensywę lądową na Syberię. Oficjalnie wypowiada wojnę USA, a co za tym idzie krajom NATO, oraz Federacji Rosyjskiej.
lata 2009-2012 Konflikt, który nawany zostaje Trzecią Wojną Światową, trwa głównie na terenach Europy, zaangażowane są jednak niemal wszystkie kraje świata.
09-09-2012 Rosjanie w desperacji uruchamiają swój arsenał nuklearny. Kilkadziesiąt głowic trafia głównie w terytorium Polski, gdzie aktualnie przebiega linia frontu zachodniego. Miasto-twierdza Wrocław, jeden z głównych punktów oporu osi Polska-Chiny, mimo że wycelowano w niego rakietę, nie zostaje zniszczony. Później będzie się mówiło, że stare ruskie graty zawiodły. Front wschodni leży podówczas w okolicach południowo-wschodniej Syberii. Odpowiedź Chin jest natychmiastowa. Rakiety niszczą dwanaście największych miast Rosji i prawie trzydzieści baz rakietowych, a także wszystkie rosyjskie okręty podwodne wyposażone w głowice nuklearne. Spośród stu dwudziestu amerykańskich rakiet, które zostały wystrzelone w Chiny sto czternaście zostało strąconych ponad atmosferą przez wystrzelone w tajemnicy chińskie satelity antyrakietowe. Pozostałych sześć rakiet, mających zniszczyć chińskie nuklearne okręty podwodne, spóźnia się.
14-09-2012 Podpisany zostaje rozejm. Duża część Syberii zostaje przekazana Chińczykom, tak że Chiny rozciągają się teraz dużo dalej na północ, ale nie dalej na zachód. Zachodnia Polska, w znacznej większości zamieniona w nuklearne zgliszcza, zostaje przekazana w więkoszości Niemcom, południowy zachód trafia do Czech. Polska w ramach rekompensaty otrzymuje obwód kaliningradzki, setki bilionów dolarów i euro pomocy na odbudowę, pełne prawo do samostanowienia i duże obszary terenu na wschodzie. Ukraina i Białoruś zostają wynagrodzone terenami dawniej należącymi do Rosji. Wrocław, niezdobyty przez całą wojnę, zostaje ogłoszony Wolnym Miastem. Położony teraz na styku Polski, Czech i Niemiec przyjmuje oficjalnie nazwę angielską - Free City of Vratislavia. Każda z trzech zamieszkujących go teraz nacji nazywa go oczywiście po swojemu. W następnych latach Wrocław rozwija się błyskawicznie, dzięki nowym możliwościom które powstają jak zawsze w takim miejscu.
14-02-2020 DZIŚ!
Ostatnio zmieniony piątek, 2 stycznia 2009, 22:17 przez BlindKitty, łącznie zmieniany 2 razy.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Bombardier
- Posty: 729
- Rejestracja: wtorek, 6 grudnia 2005, 09:56
- Numer GG: 4464308
- Lokalizacja: Free City Vratislavia
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Ja się zgłaszam, oczywiście. Jeszcze jeno nie wiem, czy Korpem, czy może wyprodukuję coś nowego.
-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Ja się zgłaszam, ta sama postać co wcześniej, choć może tym razem nieco lepiej opiszę historię. A co do frakcji - a kto najlepiej płaci?
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica
Nordycka Zielona Lewica
-
- Mat
- Posty: 416
- Rejestracja: czwartek, 13 lipca 2006, 13:03
- Numer GG: 818926
- Lokalizacja: Katowice
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Piszę się na to. Co do postaci, nie będę się na razie wypowiadał, bo z tego co zrozumiałem jeszcze nie mamy za wiele do gadania w ich sprawie A frakcja? Hmm... Pomyślimy.
Co jest gorsze? Niewiedza, czy obojętnośc?
Nie wiem... nie obchodzi mnie to.
"Najchętniej zaraz oddałbym się diabłu gdybym, do krocset, sam diabłem nie był!"
Nie wiem... nie obchodzi mnie to.
"Najchętniej zaraz oddałbym się diabłu gdybym, do krocset, sam diabłem nie był!"
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Hm... Siemens płaci sporo, ale mocno uzależnia płatność od konkretnego zlecenia. CIA płaci niewiele mniej, a bardziej regularnie. Reszta zdecydowanie słabiej, choć najgorszej Triada (ale za to zapewnia dostęp do najlepszego sprzętu). Ogólnie praca dla rządu jest płatna słabiej, sprzęt - ten lepszy - jest trudno dostępny, ale za to pracujecie najbardziej legalnie i macie najlepsze plecy... Coś za coś
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Możesz liczyć na mnie. Postać będzie nieco inna niż w ostatniej sesji
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
To ja optuję za Rządem, moja postać i tak jest przesadnie oszczędnym kutwą a sprzętu używa dobrej jakości, ale stosunkowo łatwo dostępnego (z jednym wyjątkiem mlehehehe ).
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica
Nordycka Zielona Lewica
-
- Kok
- Posty: 1183
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 13:55
- Numer GG: 3374868
- Lokalizacja: otchłań
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Się zgłaszam do sesji, ale nigdy nie potrafiłem robić karty postaci do WoD.
Pewnie dlatego że nigdy nie grałem w to w realu.
Pewnie dlatego że nigdy nie grałem w to w realu.
jak piszę ortografy to nie poprawiaj... po wkurzamy BAZYL'E
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Karty i tak będą na mojej radosnej mechanice którą stworzę na poczekaniu w niedzielę, więc nie ma się co przejmować
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Marynarz
- Posty: 229
- Rejestracja: poniedziałek, 8 września 2008, 12:37
- Numer GG: 8299547
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Free City Vratislavia raz jeszcze
Ja nie specjalnie rozumiem co ma Wod do Cyber Punka. To sesja w świecie mroku czy w cyberze?
A po drugie po wybuchu kilkudziesięciu bomb europa byłaby niezdatna do życia przez jakieś 300 lat, wziąłeś to pod uwagę?:D To kwestia tego, że ludzią leciała by piana z ust i na plecach rosły bąble wielkości telewizora.
A po drugie po wybuchu kilkudziesięciu bomb europa byłaby niezdatna do życia przez jakieś 300 lat, wziąłeś to pod uwagę?:D To kwestia tego, że ludzią leciała by piana z ust i na plecach rosły bąble wielkości telewizora.
O o
/¯_____________________________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZOR!!! BLAAAAAAAH!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
/¯_____________________________________
| IMMA FIRIN' MAH LAZOR!!! BLAAAAAAAH!!!
\_¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
Pracujecie dla Rządu Wolnego Miasta Wrocławia!
Wrzucam tu zarys karty postaci, tzn. tego co chcę na niej widzieć.
Imiona, nazwiska, ksywy i inne takie:
Wygląd:
Współczynniki:
Umiejętności:
Koncept (parę zdań o tym kim postać jest, co robi teraz, a co robiła w przeszłości, jak się zachowuje i jaki ma charakter):
Odnośnie współczynników - jest 10 zwykłych i 2 bojowe. Zaczynacie mając każdy na 1. Podniesienie współczynnika kosztuje 5 x Nowy Poziom Współczynnika.
Siła
1 - Lebioda
2 - Słabeusz
3 - Przeciętniak
4 - Silny
5 - Przypak
6 - Mocarz
7 - Tytan
Zręczność
1 - Dziurawe ręce
2 - Niezręczny
3 - Przeciętniak
4 - Zręczny
5 - Sprawny
6 - Kasiarz
7 - Kwinto
Zwinność
1 - Paralita
2 - Krzywy
3 - Przeciętniak
4 - Zwinny
5 - Gimnastyk
6 - Gumowy
7 - Kot
Wytrzymałość
1 - Anemik
2 - Cherlak
3 - Przeciętniak
4 - Twardy
5 - Maratończyk
6 - Triatlonista
7 - Czlowiek z żelaza
Charyzma
1 - Socjopata
2 - Gbur
3 - Przeciętniak
4 - Uprzejmy
5 - Fascynujący
6 - Dusza towarzystwa
7 - Sukkub/Inkub
Charakter
1 - Mięczak
2 - Tchórz
3 - Przeciętniak
4 - Odważny
5 - Bohaterski
6 - Nieustraszony
7 - Grande cojones
Manipulacja
1 - Frajer
2 - Niewiarygodny
3 - Przeciętniak
4 - Wkręcacz
5 - Blagier
6 - Łgarz
7 - Urodzony kłamca
Inteligencja
1 - Tuman
2 - Ciemniak
3 - Przeciętniak
4 - Inteligent
5 - Rozumny
6 - Myśliciel
7 - Geniusz
Wiedza
1 - Analfabet
2 - Małoumny
3 - Przeciętniak
4 - Krzyżówkowicz
5 - Ekspert
6 - Erudyta
7 - Omnibus
Percepcja
1 - Autystyczny
2 - Niespostrzegawczy
3 - Przeciętniak
4 - Spostrzegawczy
5 - Bystry
6 - Czujny
7 - Oczy dookoła głowy
Walka/Strzelanie
1 - Niewyszkolony
2 - Samouk
3 - Przeszkolony
4 - Doświadczony
5 - Ekspert
6 - Wyjadacz
7 - Mistrz
Umiejętności również obejmują skalę od 1 do 7. Rozwój umiejętności niebojowych (znajdźcie sobie kartę postaci do Neuroshimy) kosztuje 2 x Nowy Poziom Umiejętności. Kupienie nowej umiejętności kosztuje 5 punktów.
Z umiejętnościami bojowymi (Pistolety, Karabiny etc. - Broń Maszynowa odpowiada za strzelanie serią, z czegokolwiek by nią nie strzelać) jest nieco inaczej. Dzielą się bowiem na główne, poboczne i specjalizację.
= Pistolety
+lekkie
+ciężkie
+rewolwery
+pistolety maszynowe
= Karabiny
+szturmowe
+snajperskie
+maszynowe
+subkarabinki
= Broń maszynowa
+pistolety maszynowe
+lekkie karabiny
+ciężkie karabiny
+broń stacjonarna
= Łuk
+tradycyjny
+bloczkowy
= Kusza
+tradycyjna
+nowoczesna
= Bijatyka
+ciosy
+chwyty
+bloki/uniki
= Broń ręczna
+kłuta
+sieczna
+obuchowa
Rozwój umiejętności głównej kosztuje 2 x nowy poziom umiejętności. Rozwój umiejętności pobocznej kosztuje 1 x nowy poziom umiejętności. Specjalizację bierze się w konkretnym rodzaju (albo nawet egzemplarzu, jeśli jest mocno przerobiony) broni, i jej podnoszenie kosztuje 1 x nowy poziom umiejętności. Kupienie nowej umiejętności specjalnej lub specjalizacji to 3 punkty.
Na początek macie do wydania 300 punktów na Współczynniki, 100 na umiejętności i 100 na co chcecie. A potem rzecz jasna będziecie zdobywać doświadczenie.
Każdy kto się zgłosił, niech przyśle kartę - na razie wezmę wszystkich, najwyżej potem niektórzy zginą jak nie będą prezentowali zadowalającego mnie poziomu.
Ach, i podczas walk będę wymagał postu co 24h najrzadziej. Jeśli ktoś nie odpisze raz czy dwa, to nie ma problemu, uznam że postać chowa się i modli o przetrwanie, ale nie przesadzać. Na co dzień post co dwa, trzy dni wystarczy; jak ktoś nie będzie długo pisał, to będę updateował uznając że olewa rzeczywistość/idzie tam gdzie reszta.
Na karty zaczekam... Do piątku, dajmy na to.
Jeszcze jedno - potrzeba mi spośród 5 ludzi 2 'cyngli' z mile widzianymi umiejętnościami skradania się i ukrywania; 1 szpiega/zabójcy; 1 eksperta od materiałów wybuchowych; 1 'gadacza'. Perzyn ma już postać 'cyngla', więc albo ustalcie tu kto kim gra, albo miejcie nadzieję że nikt nie będzie lepszy. Ach, ktoś powinien znać się też na elektronice, pewnie pirotechnik, bo jemu najłatwiej. Vistim, jeśli zdecyduje że ma czas, będzie 3. cynglem albo 2. szpiegiem/zabójcą.
Wrzucam tu zarys karty postaci, tzn. tego co chcę na niej widzieć.
Imiona, nazwiska, ksywy i inne takie:
Wygląd:
Współczynniki:
Umiejętności:
Koncept (parę zdań o tym kim postać jest, co robi teraz, a co robiła w przeszłości, jak się zachowuje i jaki ma charakter):
Odnośnie współczynników - jest 10 zwykłych i 2 bojowe. Zaczynacie mając każdy na 1. Podniesienie współczynnika kosztuje 5 x Nowy Poziom Współczynnika.
Siła
1 - Lebioda
2 - Słabeusz
3 - Przeciętniak
4 - Silny
5 - Przypak
6 - Mocarz
7 - Tytan
Zręczność
1 - Dziurawe ręce
2 - Niezręczny
3 - Przeciętniak
4 - Zręczny
5 - Sprawny
6 - Kasiarz
7 - Kwinto
Zwinność
1 - Paralita
2 - Krzywy
3 - Przeciętniak
4 - Zwinny
5 - Gimnastyk
6 - Gumowy
7 - Kot
Wytrzymałość
1 - Anemik
2 - Cherlak
3 - Przeciętniak
4 - Twardy
5 - Maratończyk
6 - Triatlonista
7 - Czlowiek z żelaza
Charyzma
1 - Socjopata
2 - Gbur
3 - Przeciętniak
4 - Uprzejmy
5 - Fascynujący
6 - Dusza towarzystwa
7 - Sukkub/Inkub
Charakter
1 - Mięczak
2 - Tchórz
3 - Przeciętniak
4 - Odważny
5 - Bohaterski
6 - Nieustraszony
7 - Grande cojones
Manipulacja
1 - Frajer
2 - Niewiarygodny
3 - Przeciętniak
4 - Wkręcacz
5 - Blagier
6 - Łgarz
7 - Urodzony kłamca
Inteligencja
1 - Tuman
2 - Ciemniak
3 - Przeciętniak
4 - Inteligent
5 - Rozumny
6 - Myśliciel
7 - Geniusz
Wiedza
1 - Analfabet
2 - Małoumny
3 - Przeciętniak
4 - Krzyżówkowicz
5 - Ekspert
6 - Erudyta
7 - Omnibus
Percepcja
1 - Autystyczny
2 - Niespostrzegawczy
3 - Przeciętniak
4 - Spostrzegawczy
5 - Bystry
6 - Czujny
7 - Oczy dookoła głowy
Walka/Strzelanie
1 - Niewyszkolony
2 - Samouk
3 - Przeszkolony
4 - Doświadczony
5 - Ekspert
6 - Wyjadacz
7 - Mistrz
Umiejętności również obejmują skalę od 1 do 7. Rozwój umiejętności niebojowych (znajdźcie sobie kartę postaci do Neuroshimy) kosztuje 2 x Nowy Poziom Umiejętności. Kupienie nowej umiejętności kosztuje 5 punktów.
Z umiejętnościami bojowymi (Pistolety, Karabiny etc. - Broń Maszynowa odpowiada za strzelanie serią, z czegokolwiek by nią nie strzelać) jest nieco inaczej. Dzielą się bowiem na główne, poboczne i specjalizację.
= Pistolety
+lekkie
+ciężkie
+rewolwery
+pistolety maszynowe
= Karabiny
+szturmowe
+snajperskie
+maszynowe
+subkarabinki
= Broń maszynowa
+pistolety maszynowe
+lekkie karabiny
+ciężkie karabiny
+broń stacjonarna
= Łuk
+tradycyjny
+bloczkowy
= Kusza
+tradycyjna
+nowoczesna
= Bijatyka
+ciosy
+chwyty
+bloki/uniki
= Broń ręczna
+kłuta
+sieczna
+obuchowa
Rozwój umiejętności głównej kosztuje 2 x nowy poziom umiejętności. Rozwój umiejętności pobocznej kosztuje 1 x nowy poziom umiejętności. Specjalizację bierze się w konkretnym rodzaju (albo nawet egzemplarzu, jeśli jest mocno przerobiony) broni, i jej podnoszenie kosztuje 1 x nowy poziom umiejętności. Kupienie nowej umiejętności specjalnej lub specjalizacji to 3 punkty.
Na początek macie do wydania 300 punktów na Współczynniki, 100 na umiejętności i 100 na co chcecie. A potem rzecz jasna będziecie zdobywać doświadczenie.
Każdy kto się zgłosił, niech przyśle kartę - na razie wezmę wszystkich, najwyżej potem niektórzy zginą jak nie będą prezentowali zadowalającego mnie poziomu.
Ach, i podczas walk będę wymagał postu co 24h najrzadziej. Jeśli ktoś nie odpisze raz czy dwa, to nie ma problemu, uznam że postać chowa się i modli o przetrwanie, ale nie przesadzać. Na co dzień post co dwa, trzy dni wystarczy; jak ktoś nie będzie długo pisał, to będę updateował uznając że olewa rzeczywistość/idzie tam gdzie reszta.
Na karty zaczekam... Do piątku, dajmy na to.
Jeszcze jedno - potrzeba mi spośród 5 ludzi 2 'cyngli' z mile widzianymi umiejętnościami skradania się i ukrywania; 1 szpiega/zabójcy; 1 eksperta od materiałów wybuchowych; 1 'gadacza'. Perzyn ma już postać 'cyngla', więc albo ustalcie tu kto kim gra, albo miejcie nadzieję że nikt nie będzie lepszy. Ach, ktoś powinien znać się też na elektronice, pewnie pirotechnik, bo jemu najłatwiej. Vistim, jeśli zdecyduje że ma czas, będzie 3. cynglem albo 2. szpiegiem/zabójcą.
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Kok
- Posty: 1228
- Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
- Numer GG: 8228852
- Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
Zamawiam postać pirotechnika znającego się na elektronice... i nie tylko
Fioletowy Front Wyzwolenia Mrówek
Klub Przyjaciół Kawy
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
Jeszcze jedno:
Przy umiejejętnościach bojowych, rzecz jasna, kumuluje się Współczynnik Strzelanie, umiejętność główna (np. Karabiny), umiejętność poboczna (np. Karabiny snajperskie) i specjalizacja (np. Walther WA 2000). Także jeśli ktoś ma Strzelanie 3, Karabiny 2, Karabiny snajperskie 2 i Walther WA 2000 na 4, to suma premi do testu strzelania z takiego karabinu wynosi 11.
Poziomy umiejętności:
0 - nie umie
1 - początkujący
2 - niedoświadczony
3 - doświadczony
4 - znawca
5 - wybitny znawca
6 - ekspert
7 - mistrz
Przy umiejejętnościach bojowych, rzecz jasna, kumuluje się Współczynnik Strzelanie, umiejętność główna (np. Karabiny), umiejętność poboczna (np. Karabiny snajperskie) i specjalizacja (np. Walther WA 2000). Także jeśli ktoś ma Strzelanie 3, Karabiny 2, Karabiny snajperskie 2 i Walther WA 2000 na 4, to suma premi do testu strzelania z takiego karabinu wynosi 11.
Poziomy umiejętności:
0 - nie umie
1 - początkujący
2 - niedoświadczony
3 - doświadczony
4 - znawca
5 - wybitny znawca
6 - ekspert
7 - mistrz
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Majtek
- Posty: 135
- Rejestracja: czwartek, 24 maja 2007, 08:28
- Numer GG: 0
- Lokalizacja: Hell called Earth...
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
Ja się zgłaszam. Postać inna niż ostatnio. Napiszę później co i jak dokładnie. Prawdopodobie zabójca/szpieg.
Without compassion...
-
- Mat
- Posty: 416
- Rejestracja: czwartek, 13 lipca 2006, 13:03
- Numer GG: 818926
- Lokalizacja: Katowice
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
Łooo... praca dla Rządu - brzmi dumnie.
Myślę, że mocno zmienię koncepcję postaci w stosunku do poprzedniej sesji FCV. Będę gościem od gadania. Mam tylko nadzieję, że brak większych umiejętności bojowych, nie spowoduje szybkiej śmierci tej postaci...
Myślę, że mocno zmienię koncepcję postaci w stosunku do poprzedniej sesji FCV. Będę gościem od gadania. Mam tylko nadzieję, że brak większych umiejętności bojowych, nie spowoduje szybkiej śmierci tej postaci...
Co jest gorsze? Niewiedza, czy obojętnośc?
Nie wiem... nie obchodzi mnie to.
"Najchętniej zaraz oddałbym się diabłu gdybym, do krocset, sam diabłem nie był!"
Nie wiem... nie obchodzi mnie to.
"Najchętniej zaraz oddałbym się diabłu gdybym, do krocset, sam diabłem nie był!"
-
- Bosman
- Posty: 2482
- Rejestracja: środa, 26 lipca 2006, 22:20
- Numer GG: 1223257
- Lokalizacja: Free City Vratislavia/Sigil
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
@Wilczy - lepiej żeby (na wszelki wypadek) umiał trochę walczyć wręcz (Bijatyka - uniki). To pozwoli w razie większej zadymy kiedy dopadnie go cyberpsychol z mieczem jakoś dać sobie radę. No i jak będzie umiał w razie czego strzelić w dobrą stronę z pistoletu to nie zaszkodzi, ale konieczne nie będzie, w końcu macie pracować jako zespół - kto inny będzie strzelał
What doesn't kill you, just makes you... Stranger.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
But above all - I feel I'm still on my long trip to nothingness.
-
- Bosman
- Posty: 2074
- Rejestracja: wtorek, 7 grudnia 2004, 07:23
- Numer GG: 6094143
- Lokalizacja: Roanapur
- Kontakt:
Re: [WoD - Cyberpunk: Krawędź] Sun never shines over FCV
Mały prezent ode mnie, jako pomoc przy robieniu mechaniki i liczeniu punktów. Łączne koszty wykupienia odpowiednich poziomów Współczynników i Umiejętności.
Współczynniki:
2 poziom: - 10 punktów
3 poziom: - 25 punktów
4 poziom: - 45 punktów
5 poziom: - 70 punktów
6 poziom: - 100 punktów
7 poziom: - 135 punktów
Umiejętności:
1 poziom: - 5 punktów
2 poziom: - 9 punktów
3 poziom: - 15 punktów
4 poziom: - 23 punktów
5 poziom: - 33 punktów
6 poziom: - 45 punktów
7poziom: - 59 punktów
Współczynniki:
2 poziom: - 10 punktów
3 poziom: - 25 punktów
4 poziom: - 45 punktów
5 poziom: - 70 punktów
6 poziom: - 100 punktów
7 poziom: - 135 punktów
Umiejętności:
1 poziom: - 5 punktów
2 poziom: - 9 punktów
3 poziom: - 15 punktów
4 poziom: - 23 punktów
5 poziom: - 33 punktów
6 poziom: - 45 punktów
7poziom: - 59 punktów
Spłodził największe potwory - wielkiego wilka Fenrira, węża Midgardsorma i boginię umarłych Hel.
Nordycka Zielona Lewica
Nordycka Zielona Lewica