[Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem - Rekrutacja dodatkowa

Stare i nieaktywne wątki z Rekrutacji.
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

[Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem - Rekrutacja dodatkowa

Post autor: Tevery Best »

No dobra, chcieliście, to macie. Oto przed wami rekrutacja do mojej sesji NS. Od razu ostrzegam, że chcę, mogę i potrafię być szalenie upierdliwy i namolny. No, to skoro już to sobie wyjaśniliśmy, przejdźmy do rzeczy.

Karta... Co ma być w karcie? Cóż... Może po kolei.

Kod: Zaznacz cały

[b]Imię[/b]
[b]Ew. nazwisko i przydomki[/b]
[b]Wiek[/b] (orientacyjnie, bo, jak wiemy, kalendarze się "zresetowały" do poziomu średniowiecza...)
[b]Pochodzenie[/b] + cecha
[b]Profesja[/b] + cecha
[b]Współczynniki[/b] - 65 pkt. do rozdania
[b]Specjalizacja[/b]
[b]Umiejętności[/b]
[b]Sztuczka[/b]
[b]Sprzęt[/b]
[b]Charakter[/b] - tu uwaga, możecie po prostu wstawić odpowiedzi na pytania z formularza
[b]Historia[/b]
[b]Wygląd[/b]
Oczywiście macie prawo do sprzedania niepotrzebnych cech czy punktów. Chorobę losuję wam ja, ale dopiero wtedy, jak otrzymam całą kartę. Oczywiście możecie też zaznaczyć gdzieś, że wydajecie przepisowe 100 gambli i nie rzucacie na tabelkę. W zgłoszeniu proszę też dopisać jakiś kontakt, który często sprawdzacie, najlepiej nr. GG. Wszelkie pytania w temacie, karty na PW.
Ostatnio zmieniony piątek, 27 czerwca 2008, 08:46 przez Tevery Best, łącznie zmieniany 4 razy.
Szasza
Bombardier
Bombardier
Posty: 639
Rejestracja: niedziela, 1 października 2006, 17:54
Numer GG: 10499479
Lokalizacja: Stalowa Wola

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Szasza »

Już siadam nad kartą. Będzie dziś lub jutro.
Obrazek
Delf
Marynarz
Marynarz
Posty: 360
Rejestracja: czwartek, 26 kwietnia 2007, 19:38
Numer GG: 0

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Delf »

Jak prędko chcesz te karty? Podręcznik mi został w Krakowie, więc będę go musiał zdobyć "by other means"...
Matt_92
Mat
Mat
Posty: 554
Rejestracja: sobota, 18 sierpnia 2007, 17:35
Numer GG: 6781941
Lokalizacja: Duchnice k/Pruszkowa

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Matt_92 »

No, ja niestety też jeszcze nie mam podręcznika, mialem skrytą nadzieję, że trochę poczekasz z rekrutacją... :/

I nie mam pojęcia kiedy ów podręcznik dostanę...
A d'yaebl aep arse!
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Arxel »

Jutro dostaniesz kartę medyka. Bo dziś mnie problemy z wiedźminem wyprowadziły z równowagi.
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Delf
Marynarz
Marynarz
Posty: 360
Rejestracja: czwartek, 26 kwietnia 2007, 19:38
Numer GG: 0

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Delf »

A teraz dam dowód, że też potrafię być upierdliwy i namolny :D, zasypując MG gradem pytań:
- Gramy pod 1.0, czy 1.5? Wprawdzie zmiany mechaniczne są na forum mało istotne, ale w 1.5 były solidne zmiany na liście Sztuczek.
- Jak patrzysz na poziomy umiejętności? Czy tak jak w Neuro co 4 poziomy pojawia się odczuwalna różnica, czy podejście jest bardziej "płynne". Znowu, mechanika niby mało istotna, ale jak mam oddać dobrze postać, to muszę wiedzieć, czy jest sens podnosić coś z 3 na 4 tylko po to, żeby było widać, że jest w tym szczególnie dobry.
- Co z cechami (z pochodzenia, profesji), które odnoszą się bezpośrednio do rzutów? Pewnie nie będziesz robił wielu rzutów, jeśli w ogóle. Będziesz próbował oddać działanie tych cech w inny sposób, czy mamy ich po prostu nie brać?
- Nie napisałeś nic o temacie sesji, powiedz chociaż, czy bohaterowie mają być z założenia mobilni czy raczej stacjonarni. Bo to ma kluczowe znaczenie przy doborze sprzętu. (Żywność, paliwo, etc.)
- Czy zaczynamy z wymienionym w podręczniku "zestawem startowym"? Jest to szczególnie istotne ze względu na leki, które trzeba koniecznie zakupić jeśli się go nie posiada, a na razie nie znamy jeszcze swoich chorób. No i bez "zestawu startowego" musimy wliczyć w koszta ekwipunku ciuchy i inne duperele.
- W kategorii "Charakter" ma być też opisany wygląd tak jak w formularzu, tak?

To chyna na razie wszystko. Mam nadzieję, że nie zalazłem ci za bardzo za skórę. ;)
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Tevery Best »

A ja dam dowód, że potrafię być też cierpliwy...
Delf pisze:- Gramy pod 1.0, czy 1.5? Wprawdzie zmiany mechaniczne są na forum mało istotne, ale w 1.5 były solidne zmiany na liście Sztuczek.
1.0. Z tego prostego powodu, że podręcznika 1.5 nie mam, więc nie wiem, jak działają poszczególne zmienione sztuczki. Ale jeśli mi podasz działanie, a ja zaakceptuję, to wszystko w porządku. Ponadto mam kilka sztuczek z Netu, szczególnie istotnych dla medyków, a także kilka bardziej uniwersalnych - jak będziecie spełniać wymagania, to wam je podam.
Delf pisze:- Jak patrzysz na poziomy umiejętności? Czy tak jak w Neuro co 4 poziomy pojawia się odczuwalna różnica, czy podejście jest bardziej "płynne". Znowu, mechanika niby mało istotna, ale jak mam oddać dobrze postać, to muszę wiedzieć, czy jest sens podnosić coś z 3 na 4 tylko po to, żeby było widać, że jest w tym szczególnie dobry.
Jest przeskok. I tak, ważne jest, żeby pokazać, że w czymś jest się szczególnie dobrym - możemy to porównać do studiów na uniwerku. Chodzisz rok, drugi, trzeci - jest jakiś postęp. Na czwartym - w porównaniu z czasem przed rozpoczęciem studiów - jest już wielki skok. A przecież nikt nie przerwie nauki na trzecim roku, bo dojdzie do wniosku, że umie już dość...
Delf pisze:- Co z cechami (z pochodzenia, profesji), które odnoszą się bezpośrednio do rzutów? Pewnie nie będziesz robił wielu rzutów, jeśli w ogóle. Będziesz próbował oddać działanie tych cech w inny sposób, czy mamy ich po prostu nie brać?
Macie je brać, będę robił sporo rzutów dla siebie. Osobiście uważam, że pewna ilość mechaniki jest konieczna. Poza tym KAŻDĄ Cechę można odegrać i ma ona wpływ na przeszłość postaci - zawsze. No, może poza Zdrową Okolicą, bo tutaj raczej chodzi o to, żeby NIE odgrywać objawów :twisted: .
Delf pisze:- Nie napisałeś nic o temacie sesji, powiedz chociaż, czy bohaterowie mają być z założenia mobilni czy raczej stacjonarni. Bo to ma kluczowe znaczenie przy doborze sprzętu. (Żywność, paliwo, etc.)
Dlatego nic nie napisałem, żebyście się pytali... No, ale umówmy się, że mobilni, i dobrze, żeby wśród nich był jakiś handlarz, choć niekoniecznie.
Delf pisze:- Czy zaczynamy z wymienionym w podręczniku "zestawem startowym"? Jest to szczególnie istotne ze względu na leki, które trzeba koniecznie zakupić jeśli się go nie posiada, a na razie nie znamy jeszcze swoich chorób. No i bez "zestawu startowego" musimy wliczyć w koszta ekwipunku ciuchy i inne duperele.
Posiadacie ten sprzęt. Konkretniej, ten wymieniony w Suplemencie, tak więc, żeby się nie okazało, że jedni mają taki, inni siaki:
Koc, derka, plecak, aluminiowy kubek, aluminiowa bądź drewniana łyżka, znoszone spodnie, koszulka, wełniany sweter, kurtka ortalionowa lub płaszcz, czapka lub kapelusz, lekarstwa (10 dni), nóż, igła i nici. Oprócz tego to, co sobie weźmiecie za te sto gambli...
Delf pisze:- W kategorii "Charakter" ma być też opisany wygląd tak jak w formularzu, tak?
O, kajam się - zapomniałem zapodać sekcji "Wygląd". Już poprawione. Czyli - wygląd podajecie oddzielnie.

Ci z was, którzy chwilowo nie mają podręcznika - nie bójcie się, ja jestem gotów poczekać. Przewiduję co najmniej czterech graczy, ale pewnie będzie więcej. Tak więc czekam.

Do usłyszenia.
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Ant »

Karta prawdopodobnie będzie już jutro
Delf
Marynarz
Marynarz
Posty: 360
Rejestracja: czwartek, 26 kwietnia 2007, 19:38
Numer GG: 0

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Delf »

Tevery Best pisze:Dlatego nic nie napisałem, żebyście się pytali...
No to pytam: Tevery, Tevery, ooooo czym będzie seeeesjaaaa? :D
A tak poważniej, to dzięki za odpowiedzi. Pomogą mi w podjęciu kilku kluczowych decyzji...
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Arxel »

Tevery napisz te sztuczki dla medyka co bym wiedział jak umiejętności rozdać. Albo daj na PW :D
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Ant
Kok
Kok
Posty: 1228
Rejestracja: poniedziałek, 28 sierpnia 2006, 21:54
Numer GG: 8228852
Lokalizacja: Dziki kraj pod Rosją

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Ant »

Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Tevery Best »

No i? Gdzie te karty? Dostałem parę, podałem, co trzeba skorygować, ale nie ma odzewu. Arxel od tygodnia twierdzi, że robi kartę, kontakt z Mattem mi się urwał (choć jest on na forum), Delf - ani słowa, Szasza nadal nie skorygował, czego trzeba. Chcecie grać czy nie?
Alucard
Bosman
Bosman
Posty: 2349
Rejestracja: czwartek, 22 marca 2007, 18:09
Numer GG: 9149904
Lokalizacja: Wrzosowiska...

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Alucard »

Rozumiem twój ból bracie. Niestety ja Ci nie pomogę :D Mam za dużo roboty nainnych sesjach.

Na moja sesję Monastyru teżsię nikt nie zgłosił (jedna karta) chociaż deklarowało sie 4.
Mroczna partia zjadaczy sierściuchów
Czerwona Orientalna Prawica
Arxel
Kok
Kok
Posty: 1007
Rejestracja: wtorek, 3 stycznia 2006, 17:37
Numer GG: 8564458
Lokalizacja: Z TBM

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Arxel »

Gdyby nie trzeba było pisać charakteru według formularza to miałbym gotową:D
OŻESZ TY W PYTĘ WRÓCIŁEM NA FORUM :D!
Othe
Majtek
Majtek
Posty: 88
Rejestracja: piątek, 9 listopada 2007, 01:45
Numer GG: 4431256
Lokalizacja: Kanalizacja

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Othe »

Ekhm... Chyba nie wszyscy mają podręcznik. Ja często w Neuro grywam w realu, ale nie znam jej na pamięć.
Jeśli ograniczysz wymagania do historii, to pewnie znajdzie się więcej osób.
Dopiero przy końcu roboty można poznać, od czego trzeba było zacząć.
Tevery Best
Tawerniak
Tawerniak
Posty: 1271
Rejestracja: środa, 14 lutego 2007, 21:43
Numer GG: 10455731
Lokalizacja: Radzymin

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Tevery Best »

Arxel: a czy gdzieś napisałem, że trzeba? Nie, nie trzeba. Napisałem, że MOŻNA - a to zasadnicza różnica. Przestań wynajdować wymówki i bierz się do roboty.

Othe: jak masz jakieś problemy z mechaniką, to pisz do mnie, ja jestem jak gospodarz domu - Zawsze pomoże, o każdej porze, O, Mój Boże! :P
Delf
Marynarz
Marynarz
Posty: 360
Rejestracja: czwartek, 26 kwietnia 2007, 19:38
Numer GG: 0

Re: [Neuroshima] - Pozostać Człowiekiem

Post autor: Delf »

Przeeeepraaaszaaaam!
The thing is, moja pierwsza koncepcja połamała sobie kończyny na mechanice, a moja druga koncepcja ma poważne opory przy przelaniu się na papier. Na dodatek kombinuję jeszcze postać na sesję Perzyna i nie chcę, żeby mi się pokrywały...
Mam nadzieję, że w ten weekend uda mi się ruszyć z miejsca.
Zablokowany